Den 100

sobota, srpna 04, 2012

No to máme ale krásné kulaté číslo :))) 
Včera jsem si zacvičila, takže jsem vám naměřila pulsmetrem i mé hodnoty, abyste věděli, že vás nešidím :) Na programu byl první level Yoga Meltdown, velmi příjemné cvičení, na koordinaci, sílu, jak vyšité. Není to žádné kardio, dokonce jsem se ani jednou nedostala do efektivní zóny, ale pak jsem si dala 10 minut cvičení přes švihadlo a tam už se to načítalo přívětivě, jelikož jsem si puls hlídala tepovkama :)) 

Takže hodnoty:

Yoga Meltdown: čas 35 minut, průměr tep 99, max. tep 123, kalorie 92

Skoky přes švihadlo: čas 10 minut, průměr tep 134, max. tep 167, v zóně 72%, kalorie 74

Pokud byste si přáli nějaký speciální článek a různé cvičení a tréninky se švihadlem, tak mi řekněte. Našla jsem pár skvělých článků na amerických stránkách fitness nadšenců, kteří bez švihadla nedají ani ránu :)) 


Mějte se skvěle,

K.

52 komentářů:

  1. Ahojky Nikki :-) Stovka, no pááni! Paráda! Já mam dneska 34 den - ale jsem na ně taky pyšná :-)

    Teda, tak to vypadá, že vytáhnu švihadlo a dam si ho občas místo rotopedu :-)

    Fotojídelníček vypadá krásně, všechno bych si dala! Zrovna včera jsem měla taky k večeři kousek pečiva a hlavu si z toho vůbec nedělam :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já byla pyšná jak sv..ě, když jsem zvládla první měsíc :D Takže i tobě gratuluji :))) !!!!

      Švihadlo moc doporučuji, nevím, proč neskáču častěji. Navíc, při hudbě to skáče uplně samo :D

      Vymazat
  2. gratuluji ke 100 dním :) ten jídelníček vypadá skvěle! <3

    OdpovědětVymazat
  3. Znovu musim vychvalit tvoje stranky. Docela me to motivuje i kdyz ja uprednostnuji jiny pohyb. Ale ta joga by me zajimala. Mas ji z uloz to? Je skvele, ze umis dobre anglicky. Ty jejich blogy jsou plne bajecneho jidla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, joga je z ulozto:
      http://uloz.to/xyvqBK6/cviceni-joga-jillian-michaels-yoga-meltdown-level-1-avi
      http://uloz.to/xryiyU6/cviceni-joga-jillian-michaels-yoga-meltdown-level-2-avi

      Nebylo to zase tak snadné :D bolí mě po včerejška ramena docela, protože tam je vlastně neustálý záběr rukama. Tak ať se ti líbí :)

      Vymazat
  4. Ahoj Nikki, gratuluju k tak vysokému číslu :-) Je to bomba, že jsi to tak dlouho vydržela. Já už mám pro dnešek taky odcvičeno, ale asi to nebude všechno, protože je tak krásně tak mě to táhne někam ven. Předpokládám kolo a pak si někde zaplavat ;-)

    A s tím švihadlem jsi mě navnadila, protože to svoje mám namotané na věšáku už dobrého půl roku a zatím se mi na něj jenom prášilo. Přitom mě skákání hrozně bavilo. Tak uvidím jestli už mě moje achilovka unese :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji ti :) Za zkoušku nic nedáš, ale achilovka je prevít tak opatrně :))) já přeci jen asi připravím nějaký článek na zítra o švihadle :) včetně návodu na trénink :) třeba se vám to některým zalíbí :)

      Vymazat
    2. No já vím. Už jsem si s ní taky letos pěkně užila, ale doktorka mi vždycky jenom řekla, že to mám přetažené, ať si dám pauzu se sportem, ale mně nepřišlo, že bych se nějak přetahovala a do teď mi připadá, že to ještě není úplně v pohodě, tak uvidím.

      Vymazat
  5. Jógu od Jullian znám, ale popravdě nejsem zas takový fanoušek fitness transformace tohohle cvičení. Začínala jsem s power jógou, pak jsem chodila na fitness jógu a nakonec jsem se dostala ke klasice, a ta je pro mě nejlepší. Z těch cvičení od Jill jsem před dvěma roky zkoušela 30DS a nedávno Yoga Meltdown, což pro mě je mnohem zábavnější, právě proto, že to má trochu inspirace z jógy, ale vážně jen trošičku inspirace :) Každému, kdo se o jógu zajímá nebo už cvičil nějaké její tranformce (velmi rozšířená powre jóga) doporučují zkusit i kurz klasické jógy, nejlépe u lektorky, která hodně vysvětluje, jak vypadá správný jógový dech, jaké orgány se masírují v jaké poloze, co by neměli dělat např. lidé s vysokým tlakem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tomhle máš naprostou pravdu. Například si nemyslím, že by tohle mělo být pro začátečníky a určitě by to mělo být někde napsané. Četla jsem na tohle spoustu recenzí, většinou hodně pochvalných, ale zároveň upozorňovali na náročnost a taky na to, že tohle není klasická jóga, ale jakýsi druh cvičení, na který jsme u Jillian zvyklí a ona to přizpůsobila józe :) Některým se ta změna líbila, některým méně, mně to třeba bylo jedno :D Jógu jako takovou jsem zkoušela kdysi hodně kdysi :D a bylo to opravdu něco jiného. Problém byl v tom, že to bylo na mě až moc klidné, já jsem takovej energickej člověk ve cvičení... mám k józe respekt a úctu, ale nemohla bych ji dělat.

      Vymazat
    2. :) já zase mám ráda klidnější druhy sportu, proto od Jill se mi chce cvičit akorát tu její Yogu... každopádně tvoje cvičení má krásné výsledky, možná bych měla zkusit taky něco z toho, co doporučuješ, rozhodně bych to potřebovala :D

      Vymazat
    3. Tak třeba No More Trouble Zones je vcelku fajn, tam se hopsá snad jen na začátku při rozehřátí, jinak vůbec, je to takové poklidnější, ale na sílu :) Trvá to sice hodinu, ale je to rozdělené na určité úseky a záleží na tobě, ve kterém bodě prostě zastavíš a bude ti to stačit :)

      Vymazat
  6. Ten jogurt musel být výborný! To si někdy taky udělám :) Jinak, jsi skvělá, že jsi to dotáhla až ke stovce! Jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl VYNIKAJÍCÍ!!! Netušila jsem, co kokos v jogurtu udělá :) s tou skořicí a trošku měkčíma sušenkama, když se po chvíli nasály tím jogurtem, fakt mňam :D

      Vymazat
  7. Ahojky,

    blajopřeju ke kulatinám!!! Jak to oslavíš? :) Co přítel? Asi musí být spokojen že jeho žena je teď úplně někdo jinej a že maminy nemusí vypadat jak ženské s nadváhou co si furt jen stěžují, že nemají čas. Jsi šikulka!!!

    Švihadlo mám taky doma, takže udělej článek ráda si ho přečtu :) Děkuju :)

    Jinak pečivo se nesmí k večeři proč? Je snad lepší těstovina, brambory atd?

    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Lu, děkuju moc :)) Oslavím to asi s Jillian spíš než s přítelem :D ALe to víš, že je přítel spokojenej :))

      Článek už připravuju, fakt je to zajímavé :)

      No, s tím pečivem k večeři :))) mně je jedno, co jím k večeři, ale jsou takoví zastánci a spoustu rad na netu, jak by se už večer takové věci neměly. Máš pravdu v tom tónu té otázky - proč? :))) jak to může ublížit, když se tím krucinál nepřejím? :D Taky se měj krásně, zase přijď :D

      Vymazat
  8. Ten tvuj jidelnicek se hodne podoba mojemu. Ja nemam rada diety a slozite nakupovani. Me vyhovuje 80 % zdrave a 20 % dobrutky .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. když by to mělo negativní účinky, neřeknu, ale jednoduché věci - to je moje :) Taky nemám ráda složité vymýšlení a následně nakupování, prostě stačí zdravěji fungovat, nic nepřehánět, zdravě přemýšlet, co se bude jíst :) Na začátku sjem to brala hodně přísně, a to je jenom dobře, tělo teď zvládne jiný typ jídelníčku a jiné věci :) a zvládá to snadno. začátky nebyly lehké, ale co je? :)

      Vymazat
  9. Tak a máme tu Stovečku s velkým S :)) Jsem tak ráda, že jsi to dotáhla až sem a jsem na tebe taky pyšná. Jen tak dál :)

    Zase jsi mě na něco nalákala, tentokrát na Yogu Meltdown a švihadlo. To švihadlo mám v šuplíku už strašně dlouho a před měsícem jsem si řekla, že ho začnu používat, ale nějak se ještě nestalo :D Takže bych určitě ocenila ten článek o různých technikách, abych mohla skákání zařadit do svých workoutů :)

    A jídelníček je krásný, líbí se mi, že to nějak nepřeháníš a prostě třeba jen alternuješ, aby to bylo zdravější :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) švihadlo bude zítra :))) já už budu zkoušet dnes něco, podle toho článku, tak jsem zvědavá, co vy na to :) taky mi tady dlouho viselo jen tak ledabyle, přitom je to skvělá věc :)

      Stovečka :D

      Vymazat
  10. (Další) skvělý článek!! :) Niky, jsem ráda za tebe, gratuluju ke stovce! Máš už suprové tělíčko :) článek o skákání přes švihadlo by byl fajn :) mám stejné švihadlo jako ty, jednu dobu jsem přes něj skákávala a spojovala jsem to se cvičení od Jill 30 day shred. Bolely mě kotníky, tak jsem musela s obojím seknout. Ale teď, když cvičím 30 day shred na druhý pokus je to téměř bez problémů, tak možná do toho zahrnu i skákání. :) Jídelníček máš skvělý! :) hlavně to ovocee, mňam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Moni, kdybych žila venku, určitě bych neumřela hlady :D ovoce miluju a kradla bych ho, kde by se dalo, to samé zelenina :D pravda, v zimě by nastal problém :D

      Vymazat
  11. Moc nesouhlasím s bodem č. 9 - Ty jsi během skákání přes švihadlo spálila 74kcal. Tohle je i na velmi, velmi pomalý půl hodinový běh málo. Já za 30 minut průměrně spaluju kolem 500kcal!! Je mi jasné, že je to individuální a jde o to, v jaké jsi tepové frekvenci, ale myslím, že půl hodinovým během se spálí mnohem víc. Neber to jako nějakou výtku, jde jen o můj poznatek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je v pořádku, já mám tyhle informace z boxerských stránek, i ze stránek fotbalistů, kteří když mají možnost, skáčou přes švihadlo místo běhání, nutí je do toho trenéři. ŠVihadlo je lepší na koordinaci apod.

      Co se týče spálených kalorií, tak na to se moc u mě nekoukej. Nahoře je napsáno, že jsem hopsala deset minut tak, abych si hlídala tepovou frekvenci, jela jsem čistě na průměr 130-140, tzn. půl minuty švihadlo, pak třeba odpočinek, pak třeba minutu a zase klid.... neskákala jsem v kuse deset minut, po dnešku vím, že se to ani nedá :D tep mi po třech minutách běžel neustále nad 170 a to už jsou pak úplně jinačí hodnoty, to musíš uznat sama. Navíc, čím méně vážím, tím méně spaluju. To je další faktor. Spálených kalorií mám čím dál méně, přestože cvičím stejně ne-li víc. Jsou tu holky, které za půl hodiny s Jill spalují 300-500 kalorií. Některé mají za 40 minut i 1000 kalorií dolů. Já nejdu NIKDY přes 200. Záleží na konstrukci těla. A ta je teď už jiná, než byla kdysi.

      To, co tady píšu, nelze brát individuálně :) je to všeobecný fakt, proto jsem tam i napsala při "průměrném běhu". Zase, co to je "průměrný běh", možná tam mělo být spíš "mírného poklusu". Když to překládám, občas se mi vhodné výrazy ztratí :)

      Vymazat
    2. Dám tam "mírným klusem" :) to bude lepší a výstižnější :)

      Vymazat
  12. Ahoj Nikky, moc se mi libi tvuj blog a je to vlastne jedina vec, ktera me jeste tak nejak "motivuje", protoze jinak bych uz to vzdala :( za par dnu to budou dva mesice, co cvicim s Jill. Pribrala sem dve kila a centimetry mi taky nejak divne skacou..jednou je to min, jindy vic a pritom se vazim vzdy rano, jeste pred snidani.. stravu se taky snazim dodrzovat .. kezby mi to slo tak jako tobe, mas uzasnou figuru! :) mej se krasne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale jak to? :( Kila bych moc neřešila, ale centimetry jsou jiná věc, navíc po dvou měsících, to už je docela dlouhá doba. Nebylo by dobré zajít za nějakou výživovou poradkyní? Nebo lékařem? Nemáš třeba nějaké zdravotní omezení, které by bránilo hubnutí? (štítná žláza, apod?) Pokud ne, pak musí být zakopaný pes v jídelníčku, jinak to není možný... zkus se poradit u odborníka, 2 měsíce... to už by se mělo hnout ;) držím palečky :)

      Vymazat
    2. Právě, to je to, žádné zdravotní omezení nemám :/ Ono vlastně do toho cvičení jsem šla s tím, že chci svou postavu hlavně zpevnit a zlepšit nohy, jinak se svou postavou nemám problém a jsem vcelku spokojená. Jenže po pár týdnech mě to začlo hodně bavit a chtěla jsem i víc zhubnout a když pak nevidíš žádné výsledky, tak tě to demotivuje :( zkusím víc zapracovat na tom jídelníčku, díky :)

      Vymazat
  13. Uvědomuješ si, že ty ty tvoje kalorie máš v 70% (ne-li více) v sacharidech a cukrech?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)) rýpalka jedna anonymní, co? :-)) Andrea Agafja

      Vymazat
    2. 32 let jsem neřešila, kolik % tuků, bílkovin a sacharidů obsahuje moje strava. A nezačnu s tím ani teď. A dokonce to vypadá, že žiju!!!!! :D No páni :)))

      Vymazat
    3. Přesně! :-D Taky mě ani nehne, abych ještě řešila kolik přijmu sachrů, tuků nebo bílkovin. Hlavní je pravidelná, zdravá strava a pohyb...nakonec ty jsi toho dost dobrým důkazem :)

      Vymazat
    4. Taky si to myslím. Pravidelnost, zdravě, pohyb :))) Myslím, že u mě to funguje přesně jak potřebuju. Ještě si lámat hlavu s nějakýma "capinama" :))

      Vymazat
  14. Ahoj, díky za skvělý článek!
    Dnes jsem to u babičky opravdu přepískla, takže musím večer HODNĚ spálit. Co si mám dát? Banish nebo No more trouble? Co myslíš? Andrea Agafja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těžké rozhodování :D Banish je náročnější o chlup bych řekla, ale No More se mi líbí o chlup víc, protože rychleji utíká :D

      Vymazat
    2. :-)) to bude teda rozhodování, ale asi Banish a zítra si dám odlehčený zeleninový den a hooodně cardia. AA

      Vymazat
    3. Zítra je neděle, tak odpočívej :D

      Vymazat
    4. Odpočívala jsem včera - děti usnuly až kolem půl 10 pak už jsem byla rozsezená a líná :-/

      Vymazat
  15. Koukám na tvůj blog a moc se mi líbí...hlavně tedy to, že cvičíš a pěkně jíš, ne že by jsi hladověla!Moc pěkné, další inspirace pro mě:))

    OdpovědětVymazat
  16. Moc hezký jídelníček. Fakt se mi líbí, že nešílíš nijak zbytečně aby bylo vše extra lehké a maximálně super zdravé :) Přesně to vyhovuje i mě. Švihadlo jsem si pořídila asi před půl rokem, ale leží bohužel ve skříni. Mám špatná kolena (chrupavky...hrůza ve 23 :-/ ) a téměř každodenním během a badmintonem jim dávám záhul už až dost, k tomu ještě Jillian a spol. a každodenní bolest je na světě. Takže švihadlem bych už to fakt zabila, škoda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, díky :)
      A podle mě, když chodíš skoro každý den běhat, švihadlem se netrap :) jakýkoli pohyb je fajn :) furt lepší než nic ;)

      Vymazat
  17. Ten oběd vypadá perfektně. Já jsem ale na vaření docela antitalent. Mohla bys mi napsat postup, jak si ho připravila. Ono to asi bude dost jednoduché, ale mám strach se do toho pustit podle sebe :D. Díky moc :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to jednoduché :) Do hrnce si dáš trochu vody asi půl hrníčku, dáš nakrájené kuř. maso, osolíš, přidáš sladkou mletou papriku, zasypeš sezamem (nemusí být), zakapeš citronem nebo citr. šťávou cca 2 lžičky? já to dělám od oka, ale tak nějak to bude :) (taková žlutá lahvička, citronka se to jmenuje :)) přidáš lžičku medu, a nakonec ananas i se šťávou. Ty gramáže jsou nahoře u fotky, kolik čeho :) Chvíli to povaříš a občas mícháš, pod pokličkou, je to hotové, když je maso pěkně měkké :)) což je pod pokličkou za chviličku :) 5-10 minut :)

      Vymazat
    2. Možná toho půl hrníčku vody je moc, stačí fakt málo, ať se to masko má v čem vařit :)) možná tak čtvrt :) stejně se to vyvaří :)

      Vymazat
  18. Teda Nikki, děkuji za tip určitě taky zkusím,jen se zeptám ty jíš bez příloh?? Gába

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.