Jillian Michaels: The Biggest Winner

by - pátek, září 28, 2012



THE BIGGEST WINNER (How to Win by Losing)

  • Úroveň: pro mírně pokročilé
  • Série prvních pěti různých tréninkových DVD vyšla v průběhu několika měsíců v letech 2005 a 2006.
  • Shape Up-Front (Září, 2005)
  • Shape Up-Backside (Září, 2005)
  • Cardio Kickbox (Prosinec, 2005)
  • Maximize - Back in Action (Duben, 2006)
  • Maximize - Full Frontal (Duben, 2006)


Cvičební program THE BIGGEST WINNER, s podnázvem How to Win by
Losing, je prvním cvičebním programem, který kdy Jillian vytvořila a není tudíž
všem až tak úplně známý. Na video stopě je Jill hodně mlaďunká, docela
bych řekla i vyplašená, často se chichotá, ale nic jí to neubírá na té Jillian,
kterou známe dnes. Nezacvičí někdo něco podle jejich představ? Usmívá se
někdo u jejího cvičení? Má někdo pocit, že těch třicet opakování bylo málo?
„Ok, dáme si to znovu."


Přestože se DVD v prodejích objevuje s obtížností "nízká", zkušenosti
recenzentů a cvičících mluví jinak. Možná není až tak vhodný pro začátečníky
a proto bych vám za sebe tento program, tedy tuhle sérii, moc ráda
doporučila jako pokračování jakéhokoli jiného začátečnického programu.

Celá série čítá celkem 5 disků a tudíž 5 rozdílných tréninků, které v roce 2005
a 2006 vyšly jednotlivě jako DVD. Po té se The Biggest Winner dočkalo
i kompletního vydání v boxu. Prozatím jsem ani dlouhým hledáním na internetu
nevypozorovala a nevyčetla, jakým stylem se daná cvičení cvičí, ale dle
mého názoru každý z tréninků můžete cvičit denně, čili 5x do týdne
a jednotlivé workouty mezi sebou střídat. Co se vám cvičícím bude líbit, je to,
že ani jeden z workoutů nepřekračuje délku 30 minut čistého času. A přitom je
zachováno všechno, co byste od tréninku čekali - zátěž, smysluplnost,
účinnost, tempo a zábava.


Shape Up - Front

Délka tréninku včetně zahřátí a strečinku: 29 minut
Budete potřebovat: činky, fitness schod, podložku
Procvičuje se: břišní svalstvo, stehna, ramena, tricepsy, hrudník, boky

Poznámka ke cvičení: při tomhle tréninku jsem měla po ruce činky o dvou
různých zátěžích (1,5 kg a 3 kg). Dá se to krásně kombinovat, takže se také
nebojte. Nemám stejný stupínek, jako mají na videu, dokonce nemám žádný.
Použila jsem malou dětskou židličku. Cviky, které se prováděly na schodu
vleže, jsem dělala klasicky na zemi. Nevím, co bych prvnímu dílu z této série
vytkla. Rychle vám to uteče.


Shape Up - Backside

Délka tréninku včetně zahřátí a strečinku: 24 minut
Budete potřebovat: činky, fitness schod, podložku
Procvičuje se: záda, bicepsy, lýtka, hýţďové svaly, břišní svaly

Poznámka ke cvičení: zde bych se opakovala asi vesměs ve všem, co bylo
napsáno výše. Mohla bych jen doplnit, že tyhle dva "shape up" tréninky vyšly
také samostatně jako komplet. Líbí se mi na těchto workoutech to, že Jillian
cvičí s ostatními daleko víc, než v pozdějších videích. Není od věci ji vidět v
akci. Je skvělá.


Cardio Kickbox

Délka tréninku včetně zahřátí a strečinku: 24 minut
Budete potřebovat: vodu
Procvičuje se: kondice, vytrvalost

Poznámka ke cvičení: k tomuto cvičení nebudete potřebovat vůbec nic, ale
doporučuji mít po ruce někde vodu, abyste si rychle něčeho srkli, protože to
budete potřebovat. Tento trénink je opravdu na kondičku jak dělaný
a v rámci fitness je potřeba. Sama Jillian v úvodním proslovu říká, že nelze
posilovat každý den a proto je vhodné začlenit do našeho "rituálu" cvičení
také kardio trénink. Doporučuje jej cvičit alespoň jednou týdně, nejoptimálněji
uprostřed. Že je cvičení opravdu náročné, svědčí i fakt, že samotná Jillian je
na konci cvičení udýchaná a samý pot!


Maximize - Back In Action

Délka tréninku včetně zahřátí a strečinku: 25 minut
Budete potřebovat: vodu, činky, fitness schod, podložku
Procvičuje se: záda, bicepsy, hýžďové svaly, lýtka, břišní svaly

Poznámka ke cvičení: trénink procvičuje stejné skupiny svalů jako verze
"shape up", Jillian však přichází s naprosto novými cviky. U tohoto workoutu
jsem se toho napotila asi nejvíce. Byl to fofr, bez možnosti odpočinku
a s pořádným záběrem. Určitě se u toho člověk nenudí. Opět jsem střídala činky
dle možností (1,5 kg a 3 kg), schod se používá jen velmi málo. Voda po ruce
by byla fajn.


Maximize - Full Frontal

Délka tréninku včetně zahřátí a strečinku: 25 minut
Budete potřebovat: vodu, činky, fitness schod, podložku
Procvičuje se: hrudník, ramena, tricepsy, stehna, břišní svaly

Poznámka ke cvičení: cvičení se zaměřuje na spodní i dolní část těla, cviky,
které jsou uvedeny, jsou naprosto odlišné od verze "shape up", přestože se
posilují téměř shodné svalové skupiny. Full Frontal jsem odcvičila kombinací
činek (1,5 kg a 3 kg), místo schodku jsem použila opět nízkou židličku od synka
z pokojíčku. Cviky vleže jsem prováděla místo schodku na podložce. Stejně
jako předchozí workouty, i tento je naprosto skvělý, zapotíte se, zadýcháte,
budete mít po cvičení příjemný pocit a přesto vás přijde na pouhou
půlhodinku z vašeho času.

......................................................................................................................................

Vybrala jsem pro vás pár recenzí uživatelů ze stránky Amazon.com. Snad vám
pomohou v rozhodování, zda se do této cvičební série pustit, či nikoli.
Samozřejmě lze jednotlivé workouty cvičit odděleně, něco jako bonusová
cvičení pro vaše již zaběhlé tréninky.

Kelsey: "Nemám ráda Jillian, ale miluji její Cardio Kickbox. Budete se potit už
po zahřátí. Miluji tenhle workout z několika důvodů. Všechny cviky jsou
jednoduché, ale přesto se po nich pěkně zpotíte. Všechny cviky se různě
opakují a netrvají déle než třicet vteřin. Neustále se hýbete. Já jej cvičím
dvakrát do týdne, ale určitě stačí jednou. Těch třicet minut uteče fakt rychle."

Brea: (kompletní sada) "Miluji tuhle sérii, cvičím ji ráno i odpoledne, mám dvě
děti a ty často cvičí se mnou. Opravdu tohle cvičení funguje, nepoužívám
schodek, jak je na videu, ale sama jsem si to pro sebe upravila. Tohle je
výborný set pro lidi, co nemohou chodit do fitka."

Amanda: "Tahle sada cvičení se mi líbí víc než 30 Day Shred, protože zde Jillian
tolik nemluví a nevysvětluje každý cvik. Je s ní legrace, není takovej pes, jako ji
známe z The Biggest Loser. Tyhle workouty prostě rychle odsýpají, není čas na
odpočinek, jedete v kuse. Můj přítel říká, že na rozdíl od ostatních dvd
programů, které jsem cvičila, pouze u Jillian na mě vidí výsledky. Nepoužívala
jsem schodek. Rozhodně tohle nejsou workouty jen pro ženský."

Ranae: "Nikdy předtím jsem s Jillian Michaels necvičila, ale musím říct, že mi
totálně nakopala zadek. U mých předešlých tréninků jsem se nudila a tohle je
přesně to, co jsem potřebovala. Tréninky jsou krátké, ale přesto velmi
intenzivní."

Ali M: (Shape-Up série) "Já moc nejsem na psaní recenzí, ale tady udělám
výjimku. Za posledních pár měsíců jsem si koupila asi deset fitness dvd, ale
z většiny to byly jen vyhozené peníze. Až na tohle. Cvičím ho skoro každý den.
Když jdu do fitka, jsem na elipticalu skoro dvě hodiny a pomalu nic
nevypotím. Při tomhle dvd se potím už po deseti minutách. Je skvělé, když
namísto dvou hodin v tělocvičně můžete strávit necelých třicet minut doma
daleko intenzivnějším cvičením. Pozor, je to opravdu docela náročné, jede se
bez pauzy a určitě byste měli mít po ruce vodu. Do tohoto cvičení své peníze
určitě investujte."



Mohlo by se ti líbit

0 komentářů