sobota 3. listopadu 2012

Bob Harper: Ultimate Cardio Body

Bob Harper a jeho Ultimate Cardio Body je opravdovým skvostem mezi workouty. Patří mezi mé nejoblíbenější od Boba, jelikož je náročný, účinný, kardio opravdu v pravém slova smyslu, zadýchaná jsem byla i při cvicích, u kterých jsem si myslela, že s kardiem jako takovým nemají co do činění, zadeček se po tomto workoutu kulatí jedna radost a stehniska bolí jak kráva! Vaše srdíčko dostane zabrat, stejně jako vaše ramena. Myslíte si, že přeháním? Nemyslete! Přesvědčete se! Tento hodinový workout je intenzivní, funkční a já nevím jaké další přívlastky tomuto programu dát. Už dlouho se mi nestalo, že bych se po nějakém workoutu druhý den probudila bolavá. Tento to (prozatím) dokáže vždycky. Jediné, co mu chybí, jsou pasáže věnující se břišním svalům, ale ty zvládneme dohledat kdekoli jinde. Takže si vemte činky a jde se na to ☺


První část tohoto workoutu se jmenuje Extreme Cardio Challenge. Trvá nějakých 62 minut. Není to žádná procházka růžovým sadem, je to opravdu "extrém". Ale dá se zvládnout. Nebyly v něm okamžiky, kdy bych si myslela, že už nemůžu jít dál nebo že vypustím duši. Tedy, člověk si to i myslí, ale program je sestaven příjemně, nejsou zde žádné náročné cviky, naopak!!! Po celou dobu se cvičí tak primitivní kombinace jako jsou dřepy a posilování činkou, že si musíte myslet, že to přece musíte zvládnout. Bob na vás opravdu nepůjde s ničím náročným, zůstává u starých dobrých klasických cviků a nepotřebuje k tomu žádné moderní vylomeniny, u kterých budete mít pocit, že se při nich zlámete. Funkčnost jeho cviků spočívá na různém opakování a postupném přidávání jakési zátěže, která vrcholí tím, že v dané pozici prostě na několik vteřin zůstanete a nesmíte se hnout. Budete se třást, do toho držet činku kdesi nad hlavou nebo před sebou a to jsou právě ony momenty, které fungují a které přispívají k oněm důležitým změnám na těle.


Budete používat pouze jeden pár činek. Hmotnost činek nechám na vás, já kombinuji 3 kg a 1,5 kg v momentě, kdy se ty těžší už prostě pronesou a neudržím je. Nepotřebujete podložku, celou dobu budete na nohou. Program je hodinový, já jsem jej už párkrát po hodině odcvičila, ale přijde mi to zbytečné a poslední workouty řeším tak, že si program rozdělím na polovinu. BOHATĚ TO STAČÍ! Obě půlky jsou stejně náročné. Takže namísto jednoho tréninku můžete mít dva. Záleží na vás, já to takto dělám. U Boba ano ☺ U tohoto programu začíná polovina druhé půlky kardio prvky, které už známe od Jillian, takže zde mám jakýsi pomyslný bod a začnu zde rozehřátím v rámci jumping jacks a skaters. 

 

Workout nemusíte cvičit s činkami, Bob upozorňuje na to, že je mít nemusíte nebo je prostě odložíte, když na vás bude určitý cvik náročný, důležité je nezastavovat a cvičit. Trénink je pro pokročilé a trénované jedince, kteří už mají nějaký ten pátek cvičení za sebou. Já tento workout miluju! A miluje ho i moje hýžďové svalstvo ☺


Tento krátký workout zaměřený na vaše stehna a hýžďové svaly je pouze 12 minut dlouhý. Může sloužit jako jakýsi bonus k jakémukoli cvičení, které zrovna děláte. Nebo když máte zrovna jooooo strašlivou nechuť cvičit ☺ Obsahuje cviky podobné z hlavního tréninku, hlavně squaty, lunges, apod. Moje jedno z nejoblíbenějších cvičení "ass burners" jsou zde taky ☺ 

 
  

Vaše názory:

17 komentářů:

  1. Tak tohle je můj oblíbený :) Miluju na něm právě to, že je hodinový. S Bobem mě to fakt baví a dám si parádně do těla.

    OdpovědětVymazat
  2. Uz ani nevim, kde jsem na tenhle workout dostala tip, ale pravdepodobne u tebe:))) Je opravdu perfektni. Cvicim ho vzdy hodinu a je to plnohodnotna nahrada navstevy hodiny ve fitcentru, spis bych dokonce rekla, ze obcas na hodine brblam, ze bych udelala lip zustat doma a zacvicit si Boba:)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to, že budu muset Boba konečně vyzkoušet. Tento workout mám stažený už asi měsíc, ale pořád mi nepřipadalo, že by mohl být výzva (teď cvičím Insanity MAX workouty a střídám s ChaLean Extreme - což velice doporučuji, je to úúúžasné cvičení - nyní mi při bicep curls připadá 6kg činka v ruce lehká :D )
    Také už jsem se dlouho neprobudila bolavá a trošku mi to chybí.
    Takže zítra pravděpodobně podvedu Shauna T. s Bobem O:-)
    Tea

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tohle mě nadchlo, s Bobem jsem ještě necvičila, zatím jen s Jillian. Celé bych to asi moc nezvládala, takže tu půlku určitě vyzkouším
    moc děkuju za tip ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Tento týden končím 30DS a čím dál tím víc mi po tvých recenzích láká Bob :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já zatím cvičím Insanity, ale Bob se stává mým favoritem :-). Už jsem si tenhle workout stáhla a vypadá to (včetně Boba) lákavě :-). To je chlápak :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Muzu se zeptat, kde tenhle workout stahnout nebo je potreba jen zakoupit dvd??Mam velky problem s tim zpevnit a vytvarovat zadek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžeš se zeptat :) Je na ulozto :) jako jeden z mála :) tak šupajdi pro něj :)

      Vymazat
  8. Ahoj Nikki. Psala jsem, že určitě vyzkouším, ale jë půlku, že bych to celé nedala. A ejhle, jako prd :) Dokonce s mamkou. Boba jsme si pustily rovnou na tv, abychom to měly se všim všudy. Jelikož nemáme doma dvoje činky, tak mamka, aby taky měla nějakou zátěž, popadla dvě sedmičky vína a cvičila s nimi :D

    Když jsem cvičila toto video poprvé, tak jsem si myslela, že ho po 15 minutách vypnu, jak mi hořela stehna :D Ale pak přišlo odlehčení, začalo se posilovat i na ruce a bylo to v pohodě. Pak přišla druhá půlka, skvělý cardio, takže nebyl důvod přestat. Je to opravdu suprové cvičení, skvěle rozvržené a je mi jasné, že se jak dobře spaluje, tak i dobře tvaruje.

    Takže já i moje mamka Ti děkujume za tuto recenzi, díky Tobě máme zase co cvičit. Přeji Ti pěkný den :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že se vám cvičení líbilo :))) Přesně jak říkáš, když už se zdá, že už se to na ty nohy nedá, tak přijde odlehčení :))) Skvělé, že jste to obě daly :)) Tak víc takových tréninků spolu ;)

      Vymazat
  9. Tak jsem právě docvičila celý workout a musim říct, že už ze začátku jsem nevydržela to co ostatní a jsem uplně vyřízená a to jsme cvičila jen s 1,5 kg. Když jsem se na to jen dívala, necháúpala jsem, že jsou všichni tak spocení, přišlo mi to uplně jednoduchý ale pak když se do toho člověk dá, nevěří svym očím (tělu :D) jak je to moc náročný. Prostě kdo si chce ověřit svou kondičku at do toho jde, je to mazec!. Děkuju Niky za tu recenzy bez ní bych se do toho nepustila a dáv ám to za pravdu po tomdle workoutu necítím nic! :D

    OdpovědětVymazat
  10. Boha mého, to bylo příšerný! :-D Chtěla jsem si to zkusit dát celý, ale teda jedna krise střídala druhou, což vyvrcholilo při držení sumo squat - od pasu dolů jsem se celá třásla (a to jsou stehna nejsilnější část mého těla, oh boy). :-D Asi se zas vrátím k 30-minutovým workoutům, tam to tak nějak rychlejc ubíhá, tady po půl hodině, kdy už jsem na umření, vím, že mě čeká ještě jedna taková půlhodina... :) Bob to ale rozvrhl svkostně, každý cvičení trvá trochu dýl, než člověk myslí, že vydrží, a v nejhorších chvílích přijde zklidnění.
    Nikky, díky za recensi, jen kvůli ní jsem sáhla právě po tomhle.

    OdpovědětVymazat
  11. Nejdřív ti chci moc poděkovat za doplnění vyhledávání :D A tak jsem si dneska dala Boba, musím se přiznat, myslela jsem, že to vypnu, ale furt jsem se hecovala a přítel koukal a tak jsem se nesměla nechat zahanbit :D Jsem spocená jako myš, ale úžasný! Každopádně zítra si dám něco lehčího - možná aerobik a nebo jill :) Děkuju moc za tvoje recenze, který jsou vždycky inspirací pro mě. Děkuju ti za to, že jsi pro mě tak moc motivující :-) DĚKUJI! A já si jdu dát sprchu, protože jsem fakt mokrá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani se nedivím, že jsi mokrá od hlavy až k patě :D Jsem ráda, že jsem mohla takto pomoci a díky za info o vyhledávání :)

      Vymazat
  12. Můžu se zeptat jestli stačí když tohle cvičení zařadím třeba 3xtýdně do svého tréninku? nebo jsou nějaká daná pravidla na cvičení? :) děkuji za odpověď. :)

    OdpovědětVymazat