Týdenní společné výzvy - 2. týden - cvičení + video

neděle, ledna 13, 2013
Všechny vás moc při neděli zdravím a zdravím i všechny ty, kteří se připojili později ☺ 
Dnešním dnem končí výzva ohledně pitného režimu, jsem ráda, že jste se do toho dali se mnou, a určitě jste stejně jako já pochopili, že "nutit" se pít není až tak strašně těžké, chce to mít prostě vodu u sebe a myslet na to, že do sebe pár doušků máme nalít ☺

Od zítřejšího pondělí 14. ledna je zde ale nová výzva, připravena hlavně pro ty, kteří mají problém se donutit cvičit, ale aby to nebylo takové lážo plážo pro ty, co se cvičením problém nemají, připravila jsem výzvu i pro ně :) hehe :D

Takže, vy, co je pro vás samotná výzva donutit se cvičit, máte jednoduchý úkol. Alespoň 5x v týdnu si alespoň na 15 minut zacvičit. Jaký styl cvičení si vyberete nechám vyloženě na vás. Pokud si zacvičíte déle, tím lépe pro vás, ale dala jsem jakési minimum, aby 5x v týdnu byl pohyb a to v rozmezí alespoň 15 minut. Neplatí to, že si zacvičíte jeden den a budete cvičit tři hodiny a tím je na celý týden splněno :) Nene, důležité je hýbat se pravidelně, ne nárazově.

No a pro ty, kteří se cvičením problém nemají, mám také menší výzvu a tou bude každý den od pondělí do neděle udělat v rámci pohybu kdykoli a kdekoli 10 burpees ☺ Je úplně jedno, jestli s klikem, bez kliku, s výskokem, bez něj, na kolenou, nebo ve vzduchu... (i když ten by mě zajímal :D). Vím, že 10 burpees není v rámci cvičení a spalování kalorií nic moc, ale berte to jako srandu, jako hec ☺ Já jdu do toho. Burpees totiž není nikdy dost ☺ A 70 za týden navíc nám jen prospěje ☺

Mějte se krásně a přikládám i video, které jsem slíbila a které se zase sekalo ☺ nemá mě to rádo :D
K..

1. týden - Pitný režim
2. týden - Cvičení
3. týden - Sladké, tučné
4. týden - Přejídání se
5. týden - Snídaně
6. týden - Motivace
7. týden - Jíst pravidelně

Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.