Z mého stolu: červen 2013

Sbírka fotek jídel, které jsem nafotila v průběhu června 2013 jako inspiraci do jídelníčku. Berte moje fotky pouze jako možnost toho, jak by vaše stravování mohlo vypadat. Každý máme jiné potřeby, každý z nás na skladbu jídel i na množství reaguje rozdílně. Proto tohle skutečně neberte jako návod, ale jako nápad pro tvoření vlastního stolu :-)

K.


Oběd: Zkoušela jsem recept z časopisu F.O.O.D., samozřejmě jsem si ho trošku upravila, respektive
nedala všechny ingredience, protože bagr  Zkrátka a dobře, ryba je lehce pokapaná citronem, 
osolená a opečená. K tomu "jihoafrický" salát z červené papriky, rajčátek, cibule, ledového salátu, 
čerstvé petrželky, ředkviček, kukuřice a vše je naloženo do pomerančové šťávy. Fakt výborná věc ☺


Celozrnná bagetka, a jahodový jogurt. Vím, že na snídani nic moc, ale baštila jsem 
u našich a tam jsem se nechtěla roztahovat, takže jsem si z tašky vylovila, co se dalo a po 
příchodu domů to napravila.


o dvě hodinky později jsem si tedy udělala tento salát z melounu, broskví, ledového 
salátu, k tomu misku tvarohu s jogurtem a skořicí a vlákninou.


Tohle byl něco jako odpolední oběd, řekněme - ani ne oběd, ani ne svačina  
Na ledovém salátu jsou kuřecí kousky s rajčaty a čerstvou petrželkou, nalevo kuskus dělaný 
ve výpeku z kuřátka a napravo mrkvový salát (tedy mrkev a citron)


Můj oběd mě zasytil na opravdu dlouhou dobu, než jsem se pustila do přípravy 
večerní omáčky, přikusovala jsem půlku jablíčka a pak tedy asi 200 g kuřecího masa s omáčkou 
z mrkví, zázvoru a pomeranče. 


malý hřích ve stylu jogurtového nápoje od Danone ☺ Čokoládový, plus celozrnná 
kaiserka s tvarohem, salátem a ředkvičkami.


Největší mňamka světa. Žampiony s kuřecím masem na cibulce a rajčátka, salát jsem 
samozřejmě zblajzla taky. Trochu kyseliny listové těhotné mamince se vždy hodí ☺


Po celé odpoledne: Tak za tuhle nálož by se nemuselo stydět ani ... ani prase  Měla jsem 
chuť na oříšky, tak jsem si nechala namíchat 200 g oříšků (kešu, vlašáky, lískáče + sušené banány), 
vše koupeno ve zdravé výživě, nepřisoleno, nepraženo, banán slazen medem. Tuhle směs jsem 
uždibovala po celé odpoledne - nedalo se odolat. 

Mezitím jsem snědla ještě půl jablíčka zeleného, to jsem nefotila. 


Večeře: K večeři jsem si dávala zeleninu se dvěma vajíčkama, a koktejl čistě z mléka, borůvek a
hroznového vína. Už bylo potřeba zlikvidovat poslední zbytky v lednici. 



Snídaně: tvaroh smíchaný s bílým jogurtem, rebarbora s medem, kokos, dvě meruňky, 
půl celozrnné kostky (rebarbora byla dost kyselá... brrr)


Můj jediný hřích za poslední dobu -  ale jo, s chutí jsem si dopřála ☺ krásně vychlazenou. 


Tři ovesné placičky (mohla bych je vlastně pořád) a zelenina. Potřebovala jsem se 
před nákupem nadlábnout, abych pak nekupovala nesmysly. Lepší nakupovat sytá 


hurá, vrací se mi chuť na arašídové máslo ☺ Chybělo mi ♥ Takže dva vícezrnné tousty
s burákovým máslem a malé jablíčko.


Snídaně: maličkému se ulevilo, teploty klesly a mně se hned vrátila chuť na zdravější jídlo - zvláštní,
jak funguje psychika ☺ Takže jsem si udělala malý shake z kakaa, mléka, banánu a skořice, k tomu 
dýňovou kostku s tvarohem, šunkou, salátem a paprikou. 


Odpoledne: no jak mně se nechtělo nic vymýšlet ☺ Zkoušela jsem udělat zmrzlinu, ale bylo z toho 
spíše ledové pyré, které bylo mimochodem geniální ☺ banán, tvaroh, led a rozšlehat ☺


Večeře: Asi 150 g žampionů, nikdy mne nepřestane udivovat, jak málo mají kalorií; dvě vajíčka, 
rajče. Miluju to strašně moc a mohla bych se toho doslova užrat  K tomu trochu ledového salátu
a přikusovala jsem jeden toust vícezrnný.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Moje proměna za 50 dní - fitness památníček

28denní soustředění (bootcamp) se Zuzkou Light

Báječné nakupování (14)

Mých 10 bodů, kterými se řídím při cvičení a mají efekt

Body update | Low Carb povídání, jídelníček | Co cvičím

Fotogalerie