Shaun T: Focus T25

pondělí, července 08, 2013

Po Insanity, Insanity Asylum a Asylum Volume 2 je zde další cvičební projekt neodolatelného
Shauna  T. Tentokrát vytvořil speciální tréninkový HIIT program pro všechny, kteří nemají tolik
času trávit u cvičení. Konec dlouhým workoutům. 25 minut denně si zvládnou najít i ti
nejnáročnější, aby z takové časové dotace vytřískali naprosté maximum.

Cvičební program je navržen tak, abyste jej zvládli odcvičit 5x do týdne. K dispozici jsou tři
cvičební kalendáře (alfa, beta a gamma cykly), které vám pomohou správně nakombinovat celkem
15 tréninkových (necelých) půlhodinek. Jediným cvičebním náčiním je zde rezistenční kabel,
který lze velmi často nahradit třeba činkami, které má každý z nás doma.

Konec dlouhým workoutům, které nás mnohé odrazují proto, že na ně nemáme čas. Nebo zkrátka
 nechceme věnovat hodinu denně vysilujícímu cvičení. A proto Shaun T. přišel s tím, co už je dávno
známo. 30 minutový vysoce intenzivní trénink je stejně tak účinný, ne-li efektivnější, než hodinu
 dlouhé workouty. Existuje však jedna podmínka! Musíte do oné půlhodiny dát naprosté maximum.
 Nejlépe bez přestávky... jak každý takový představitel HIIT tréninku říká: "PUSH! PUSH!"

ALFA CYKLUS
Novinkou v trénincích od Shauna je hlavně jakýsi posun vůči začátečníkům (i když u Shauna bych
slovo "začínající" nebrala tak vážně). V Alfa cyklu, obsahující 5 různých tréninků, se naučíte základy
 fitness, vybudujete si tělo pro další úroveň cvičení. Nevyhnete se kardiu, tréninkům zaměřující se na
 břišní svalstvo, sílu, rychlost a svaly v oblasti stehen a zadečku. Kromě toho se můžete prvně dočkat
 jakýchsi modifikací a úprav právě pro méně zdatnější nebo všechny ty, kteří s fitness teprve začínají
 a potřebují průvodce.


BETA CYKLUS
Jakmile projdete prvním Alfa cyklem, je pro vás přichystán Beta program (cyklus), který vás provede
 naprosto novými a náročnějšími cvičebními prvky. Čeká na vás zkrátka nový level ve fitness. Beta
program se zaměřuje na náročnější kardio, další dávku tréninku vylepšující vaši rychlost, nezapomíná
 se ani na cviky pro střed těla, břišní svaly, nohy, dynamiku a vesměs posílení jak horní, tak dolní
části těla.


GAMMA CYKLUS
Nejnáročnější z celého programu. Má za cíl hlavně posílit celé tělo, je tedy více silové, přesto
zde najdete i prvky kardia, ve kterém se Shaun T. tak rád vyžívá.

Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.