Fotogalerie

Moje proměny

Laky na nehtíky

U mě doma

Nedělní pečení

Vánoční inspirace

20 pravidel Boba Harpera

pátek, listopadu 08, 2013

"Ani nevíte, jak jsem rád za svou knihu The Skinny Rules. Nevěnují se v ní fitness, ale zaměřuji se
čistě na stravování. Já zkrátka věřím, že jídelníček je tím nejdůležitějším, chcete-li změnit svůj život
a změnit své tělo. Proto jsem ji napsal. V knize najdete dvacet pravidel, podle kterých žít. Pravidla,
 podle kterých žiju já, které prezentuji ve svých show po celé ty roky."


Pravidlo 1:
před každým jídlem či svačinou vypít velkou sklenici vody

Pravidlo 2:
nepijte své kalorie! Vyhýbejte se sladkým nápojům, které obsahují hodně cukru. Dvě kafe denně jsou oukej.

Pravidlo 3:
s každým jídlem konzumujte nízkotučné bílkoviny. Nemusí být jen živočišné. Proteiny snižují hlad! Svou váhu (v librách) vydělte dvěma a zhruba tolik bílkovin v gramech denně potřebujete.

Pravidlo 4:
nepoužívejte bílou mouku a běžné obiloviny. Vyzkoušejte hnědou rýži, quinou, ječmen, špaldu.

Pravidlo 5:
zkonzumujte 30-50 g vlákniny denně.

Pravidlo 6:
každý den si dopřejte jablko a lesní plody. Každý den!!!

Pravidlo 7:
po obědě žádné sladké!

Pravidlo 8:

naučte se číst etikety na obalech, ať víte, co jíte! Pozor na jídlo, jejichž obsah vám zní jak chemické experimenty.

Pravidlo 9:
neodhadujte, co je správná porce a naučte se jednou provždy, co je správně!

Pravidlo 10:
žádná umělá sladidla!

Pravidlo 11:
naučte se místo bílých brambor jíst sladké brambory (batáty).

Pravidlo 12:
jeden den v týdnu si udělejte bezmasý. Jezte oříšky či jiné rostlinné náhrady!

Pravidlo 13:

žádný fast-food a smažená jídla!

Pravidlo 14:
snídejte tak, aby jídlo obsahovalo proteiny, obiloviny a ovoce.

Pravidlo 15:
dělejte si svoje vlastní jídla a minimálně 10x do týdne jezte doma!

Pravidlo 16:
zakažte si slaná jídla, používejte bylinky!

Pravidlo 17:
jezte zeleninu, co nejvíc to jde!

Pravidlo 18:
večer choďte spát mírně hladoví. Po večeři už nejezte, po pěti hodinách bez jídla začne tělo automaticky spalovat zásoby tuku a zbytky cukru. Pamatujte na to, že tuk se bude spalovat během spánku!

Pravidlo 19:
dostatečný spánek je velmi důležitý!

Pravidlo 20:
jednou do týdne si naplánujte libovolné jídlo, po kterém toužíte, ale nepřežeňte to zbytečně s kaloriemi, tuky a cukry.

Jestli občas šidím stravu? Samozřejmě že ano. Moje pravidlo zní, že pokud děláte z 80 % vašeho času všechno tak, jak máte, jak se od vás očekává, pak si zbylých 20 % můžete dělat, co chcete (tzn. 4 dny makat, 1 den se rozmazlovat ☺)

Photo courtesy: Chris Haston, NBC

Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.