pondělí 31. března 2014

MEMORIES | Březen 2014







Oběd (9)

Večeře (9)

Večeře (10)







Odkazy:

Tracklist:
Ida Corr vs Fedde Le Grand | Let Me Think About It

Oblíbená tréninková série:
21-denní BootCamp | BodyRock

pátek 28. března 2014

Banánové sushi


Přiznám se, že jsem tento recept odkoukala (originál zde) a tak jsem byla nadšená z obrázků, že jsem musela tuhle snadnou věc a přitom tak hříšně dobrou taky vyzkoušet. Udělala jsem několik fotek tohoto banánového sushi a jelikož jsem nedokázala vybrat ty nejlepší, naplácala jsem vám je sem úplně všechny ☺


Na banánové sushi budete potřebovat dva banány. Dále si připravte nějakou pastu, kterou máte rádi, může být arašídové máslo, mandlové máslo, cokoli, co máte rádi nebo co jste si schopni i sami doma na mlýnku udělat. Viděla jsem, že už máte vyzkoušenou i pastu z lískových oříšků, zamilovali jste si sezamovou pastu, stejně jako já ☺ Pro tento recept jsem si ale zcela záměrně zašla do zdravé výživy a koupila si neskutečnou lahůdku a to bio pastu z makadamových oříšků (tahle). 


Pomažte oba banány vybranou pastou. Jeden banán posypte kokosovou moučkou. Druhý banán posypte chia semínky a nesolenými nasekanými pistáciemi. Jak chia tak nesolené pistácie jsem kupovala také ve zdravé výživě. Možná vás zprvu napadlo, zda na tom banánu není mák ☺ Mně osobně to také u původních obrázků přišlo a víte co? Proč ne? proč to nezkusit s nemletým mákem? Mák má spoustu vápníku. Já si chia semínka koupila vyloženě proto, protože už jsem je konečně chtěla vyzkoušet po dvou letech se zdravou výživou ☺ Takže tady jsou ☺


No a pak už jen krájíte na kolečka...


... a krájíte...


... dokud...


... to prostě nesníte ... 


... všímáte, jak ubylo kokosového? 


A nakonec, dřív než to sníte, byste měli tuhle dobrůtku dát na chvíli do mrazáku. Jelikož máme mrazák cca 1 metr od místa, kde se fotilo, byla to dlouhá cesta a tudíž se tam banánové sushi vůbec nedostalo :D

PS: rozdělte se!!!

neděle 16. března 2014

30-Day Challenge (2014)

Dovolte mi touto cestou poděkovat za společně strávený čas na mém fitness blogu Moje tělo, který tu pro vás byl dva a půl roku (od roku 2012 do roku 2014). Z té doby mám ještě v živé paměti tuto výzvu, kterou jsem pro vás měla denně přichystanou a která mne také dovedla ke změně. Díky blogování jsem tak byla pod kontrolou - tou vaší, a podařilo se mi během měsíce trošku upravit své tělo. Byla jsem půl roku po porodu a snad se mi to povedlo. Moje finální proměna za tento měsíc nebyla zdaleka konečná, ale díky dochování těchto zápisků se můžete podívat, jak se mi dařilo během 30 denní výzvy. Třeba vás to taky nakopne a motivuje. Co zvládne jedna žena, zvládne i druhá =) 

Jídelníček u některých dnů není kompletní. V druhé polovině výzvy jsem nastoupila s dcerkou na pár dní do nemocnice kvůli úrazu. Z toho důvodu je ve výzvě sepsán po určitou dobu jídelníček nemocniční.
 
STANOVENÍ REÁLNÝCH CÍLŮ
  1. Zhubnout 2-3 kg,
  2. dostatečně pít,
  3. obléknout džíny na poslední knoflík.
Abych zjistila, zda jsem se objemově či váhově zmenšila, na to mi ty džiny asi stačit budou, ale přeci jen bych to ráda viděla taky na papíře a proto se hned ze startu změřím a zvážím! Neměřím přes prsa, protože mi to jako stále kojící mamině bude prd platné =)

Váha: 68,1 kg
Paže: 26,5 cm
Pas: 89 cm
Boky 96,5 cm
Stehna: 59, 5 cm

Pravidla celého projektu: 
  • zdravé jídlo musí převažovat nad špatným,
  • je nutné jíst dostatečně, není vhodné hladovět,
  • neřídit se žádnými hodinami, jíst tehdy, když má tělo hlad,
  • psát si své jídelníčky a poznámky. Je to důležité, aby člověk zpětně věděl a viděl, co pomáhalo, co zabíralo a co naopak ne.
Vyfotit se (i když člověku ten pohled moc dobře nedělá). Je možné, že se centimetry ani kilogramy nikam nepohnou, ale v zrcadle bude tělo vypadat jinak.  


DEN 1 (zápis z 14. února 2014)
Trenér: Zuzka Light
Název tréninku: Six Pack Abs Workout 1

Snídaně: ovocná miska s müsli (banán, bluma)
Oběd: ovesné placičky se skořicí s ovocem a tahini
Večeře: celozrnný chléb, míchaná vejce se šunkou + salát

 

TIP: Určitě jste si sami všimli, že když nakupujete hladoví, nejenže víc utratíte, ale taky nakoupíte spoustu věcí, které byste normálně nekoupili, často jsou to samé nesmysly. Takže před nákupem se najezte. Opravdu!