sobota 31. května 2014

Z mého stolu: květen 2014

Sbírka fotek jídel, které jsem nafotila v průběhu května 2014 jako inspiraci do jídelníčku. Berte moje fotky pouze jako možnost toho, jak by vaše stravování mohlo vypadat. Každý máme jiné potřeby, každý z nás na skladbu jídel i na množství reaguje rozdílně. Proto tohle skutečně neberte jako návod, ale jako nápad pro tvoření vlastního stolu :-)

K.

Snídaně: jedna z těch lehčích snídaní po vydatné večeři z předchozího dne. Banán, mražené jahody, bílý jogurt, trochu mléka a máta


Oběd: hnědá rýže, míchaný salát, kuřecí kousky z pečeného kuřete


Snídaně: navrstveno - rozmačkaný banán, zasypaný pšeničnými vločkami, skořicí, bílý jogurt s chia semínky, lžička medu "do šneka" :)) a hrst vlašských oříšků


Odpolední svačina: ovesná kapsa s jablky (luxusní záležitost, nedělala jsem naposledy :))


Večeře: žampiony s vajíčkem a polníčkem + kus pečiva


Snídaně: hrstička rýžových a hrstička kukuřičných vloček, skořice, med, tahini a lesní plody


Snídaně: rýžové vločky smíchané s nastrouhaným jablkem, lněné semínky, třtinový cukr, skořice a trochu oříšků


Večeře: žitné těstoviny s vajíčkem a zeleninou (rajče, mrkev, římský salát)


Snídaně: rýžové vločky, mleté mandle, skořice, jablečná vláknina, lesní plody, med


Večeře: zázvorová omáčka s masem


Večeře: francouzské brambory s ředkvičkou a salátem


Snídaně: černý chléb, máslo, šunka, salát, bílý jogurt s rozmačkaným banánem


Oběd: hnědá rýže s vajíčkem a cibulkou, cherry rajčátka a římský salát


Svačina: bílý jogurt s chia semínky, ovesné vločky, skořice, lesní plody


Svačinka: vícezrnné toustové chleby, arašídové máslo, banán, skořice, chia semínka


Večeře: studený talíř - římský salát, rajče, vejce, dresing z jogurtu a hořčice


Snídaně: kukuřičné vločky s tahini, medem, skořicí a lesními plody

Snídaně: granola s pekanovými ořechy a javorovým sirupem, bílý jogurt se skořicí, mango

Odpolední svačina: slunečnicový chléb, tvaroh, šunka, okurka

Svačinka: ovocná miska s kokosovým mlékem a skořicí

Svačinka: ovesná placka (pouze ve vodě změklé ovesné vločky + vajíčko)

Snídaně: rozmačkaný banán s rýžovými vločkami, skořice, slunečnicová a dýňová semínka, jahody, trocha arašídového másla

Oběd: rýže basmati a kuřecí kousky s ananasem

Svačinka: ovocná miska s arašídovým máslem

Snídaně: slunečnicový chléb, tvaroh, listová zelenina, vejce

Oběd: hnědá rýže s vejcem a rajčaty, listová zelenina

Snídaně: chia dezert s pukanci

Večeře: kuřecí kousky s kurkumou a zázvorem, polníček, jahody, kešu

Snídaně: rýžové vločky (dělám pouze ve vodě) se skořicí a medem, mango a jahody

Večeře: žitný chléb s máslem, šunkou a listovou zeleninou

Snídaně: jablečný chlebíček podle Nikki

Večeře: kuřecí kousky s koriandrem, zázvorem a kurkumou, žampióny, listová zelenina, hroznové víno

Oběd: celozrnné žitné těstoviny, vepřové maso se žampióny a cibulkou, koření a salátová okurka


Vaše názory:

0 komentářů:

Okomentovat