BLOG
Bloguji
U mě doma
Happy Monday
Baby deník
Nevlezlo se
JÍDLO
Z mého stolu
Všechny recepty
Vaření s FOOD
Vaření s Yummly
Biosfera.cz
CVIČENÍ
Články
Fitness deník
Recenze a tréninky
Jóga
Moje proměny
FASHION & BEAUTY
Notino.cz
Laky
Kosmetika
Oblečení
VOLNÝ ČAS
Knižní koutek
Knižní výzva
Recenze knih
DIY
Háčkování
V PŘEDVÁNOČNÍM ČASE MÁM PRO VÁS SPOUSTU SOUTĚŽÍ. KDE?
Na blogu soutěžíme o tři balíčky od HQH System
Na mém blogu můžete soutěžit ve Velké oříškové soutěži o 5 kg oříšků a semínek
Na FB stránce Anetky Run-Heart se soutěží o mou knihu Moje tělo: koučink
Na FB stránce Správná podprsenka se také soutěží o mou knihu Moje tělo koučink.

PŘEJI VŠEM HODNĚ ŠTĚSTÍ A KRÁSNÝ ADVENT :-)

pondělí 30. června 2014

Z mého stolu: červen 2014

Sbírka fotek jídel, které jsem nafotila v průběhu června 2014 jako inspiraci do jídelníčku. Berte moje fotky pouze jako možnost toho, jak by vaše stravování mohlo vypadat. Každý máme jiné potřeby, každý z nás na skladbu jídel i na množství reaguje rozdílně. Proto tohle skutečně neberte jako návod, ale jako nápad pro tvoření vlastního stolu :-)

K.

Svačina: bílý jogurt s rozmixovaným banánem, skořice a borůvky

Odpolední svačina: černý chléb s fazolovou paštikou a zelenina

Snídaně: řecký netučný jogurt s rozmixovaným banánem, skořice, pšeničné vločky, kiwi

Odpolední svačina: tvaroh s jablečno-mangovým dezertem, rýžová zrna, skořice, chia, nektarinka, banán


Oběd: kuřecí maso na olivovém oleji s koriandrem a kurkumou, mix listové zeleniny
(po obědě jsem měla ještě broskev, abych přijala také nějaké sacharidy)

Odpolední svačina: dýňové pečivo s míchaným salátem a čočkovou plackou (nastrouhala jsem mrkev a měla namočenou čočku, hrst mrkve a hrst čočky jsem na 5 minut povařila, pak ochutila solí, smíchala s vajíčkem a osmažila)

Oběd: staré dobré lečo :))) Samozřejmě domácí, trochou šunky a pažitkou a pečivem

Večeře: domácí čočková polévka

Odpolední svačina: celá miska měla 200 g ořechů, snědla jsem půlku :P

Večeře: brambory s pečenou rybou (cípal) na kmíně a koriandru (na půl s přítelem)

Svačinka: jablko a banán s chia semínky a arašídovým máslem

Svačinka: koktejl z mléka, ledu, skořice, banánu a kakaa

Snídaně: řecký jogurt, třtinový cukr, kakao, špaldové pukance


Vaše názory:

0 komentářů:

Okomentovat