pátek 4. července 2014

Proč je dobré psát si fitness deník


Kolikátý už? Pátý? Sedmý? Dost možná. Od počátku svého nového životního stylu jsem se rozhodla, že si budu psát deník. Budu si psát své dojmy ze cvičení, své pokroky a možná se po čase podívám a budu se usmívat nad tím, jak mi ty 1,5 kg činky připadaly neskutečně těžké při tom extrémním cviku, se kterým se dnes zahřívám před tréninkem. 

Můj první deníček byl internetový. Začala jsem si své pocity psát do tohoto blogu. Ale postupem času, když se mi kondice zlepšovala a já chtěla od cvičení víc a chtěla mít své výsledky kdykoli po ruce, začala jsem si psát deník. Fitness deník. Byl to malý fialový sešit, který mám dodnes. Později přišel na řadu další, pak opět další,vystřídala jsem spoustu bločků a deníků.

A tento blok, který vidíte na obrázku, je přímo určený na maratón se Zuzkou Light. Stovky workoutů, které vytvořila a já si dala za úkol je všechny odcvičit. Některé už jsem pokořila, ale stále jich strašně moc zbývá. Nicméně, je dobré si takový deník a takové záznamy vést, jelikož vás to hodně motivuje. Baví mě sledovat zpětně, co jsem dokázala. Porovnávat časy a použité sportovní náčiní zrovna při Zuzčiných trénincích s ostatními. Vím, neměla bych.  Říká se, že srovnávat se má člověk sám se sebou, to samozřejmě ano, ale přesto vás i výsledky druhých ženou kupředu, motivují vás k tomu, abyste vy sami ze sebe vytřískali lepší já. 

K.
Vaše názory:

0 komentářů:

Okomentovat