Fotogalerie

Moje proměny

Laky na nehtíky

U mě doma

Nedělní pečení

Vánoční inspirace

Shaun T: 10 tipů, jak upravit cviky při bolesti kolen a jiných

úterý, srpna 05, 2014

Pokud máte problém s koleny či jiné komplikace při cvičení, zde je pár způsobů, jak se jim vyhnout a přitom být při cvičení úspěšný. 

1. Neskákejte. Pouze napodobujte onen pohyb. Při různých výskocích můžete střídavě zvedat kolena.
2. Nedělejte dřep příliš nízko, ale jakýsi "mezi-dřep". Kolena ohněte zhruba ve 25 % namísto 100 %. 
3. Místo běhání zvedejte kolena vysoko.
4. Při klicích dejte kolena na zem. 
5. Při burpee cviku (angličák) a pohybech jemu podobných do pozic neskákejte, ale "jděte". 
6. Zpomalte. Není třeba frčet stejně rychle jako lidé na videu. 
7. Přesuňte ruce/paže tak, aby byly více od sebe (větší rozsah).
8. Pokud nemůžete z jakéhokoli důvodu dělat jakýkoli cvik na podlaze, choďte místo toho na místě nebo skákejte jumping jacks.
9. Kliky dělejte o stěnu.
10. Nevykopávejte tak vysoko. Prostě se jen nezastavujte a nepřestávejte se cvikem. 

Nemusíte zvládat všechno. Dělejte zkrátka to, co dokážete. NEZAPOMEŇTE! "Něco je lepší než nic!!!" 

Shaun T.


Photo courtesy: Derek Baron

Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.