BLOG
Bloguji
U mě doma
Happy Monday
Baby deník
Nevlezlo se
JÍDLO
Z mého stolu
Všechny recepty
Vaření s FOOD
Vaření s Yummly
Biosfera.cz
CVIČENÍ
Články
Fitness deník
Recenze a tréninky
Jóga
Moje proměny
FASHION & BEAUTY
Notino.cz
Laky
Kosmetika
Oblečení
VOLNÝ ČAS
Knižní koutek
Knižní výzva
Recenze knih
DIY
Háčkování
V PŘEDVÁNOČNÍM ČASE MÁM PRO VÁS SPOUSTU SOUTĚŽÍ. KDE?
Na blogu soutěžíme o tři balíčky od HQH System
Na mém blogu můžete soutěžit ve Velké oříškové soutěži o 5 kg oříšků a semínek
Na FB stránce Anetky Run-Heart se soutěží o mou knihu Moje tělo: koučink
Na FB stránce Správná podprsenka se také soutěží o mou knihu Moje tělo koučink.

PŘEJI VŠEM HODNĚ ŠTĚSTÍ A KRÁSNÝ ADVENT :-)

neděle 30. listopadu 2014

Z mého stolu: listopad 2014

Sbírka fotek jídel, které jsem nafotila v průběhu listopadu 2014 jako inspiraci do jídelníčku. Berte moje fotky pouze jako možnost toho, jak by vaše stravování mohlo vypadat. Každý máme jiné potřeby, každý z nás na skladbu jídel i na množství reaguje rozdílně. Proto tohle skutečně neberte jako návod, ale jako nápad pro tvoření vlastního stolu :-)

K.

Snídaně: bílý jogurt s rozmixovaným kiwi a půlkou banánu, směs je smíchána 
s bio kokosovou moučkou, nahoře jahody přelité kokosovým mlékem

Oběd: 250 g kuřecích kousků, s trochou hnědé rýže, italskými bylinkami, rajčaty a pistáciemi

Snídaně: muffin z pohankové mouky, koktejl z banánu, kiwi
a kokosového mléka, skořice

Večeře: kuřecí kousky zapečené s rajčaty a sýrem, nastrouhaná okurka

Svačinka: low-carb sušenky bez cukru z mandlové mouky a skořice

Svačinka: jablíčko s chia, přelité arašídovým a lískooříškovým krémem

Večeře: kuřecí kousky s kajenským pepřem a hřiby, se sezamem a salátem

Svačina: tvaroh s kokosovám mlékem, kokosem, agave a granátovým jablíčkem

Večeře: řecký jogurt s agáve a mákem.

Oběd: kuřecí kousky se zázvorem, kurkumou, koriandrem, zeleninová salát, hroznové víno

Oběd: to samé co nahoře :-D Jen na talíři a s rajčátky.

Oběd: celozrnné pečivo s plátkem kuřete, čínskými houbami a oblohou

Snídaně: řecký jogurt, snídaňová směs, kiwi, oříšky, lískooříškový krém

Oběd: zase kuře na koření dle chuti, oříšky, zeleninový salát, hroznové víno

Lehká večeře: zeleninový salát a vejce


Už je to rok, co jsem naposledy dělala tyto kokosové sušenky na Vánoce. Letos jsem na ně 
měla chuť podstatně dřív, tak jsem se vrhla do pečení. Jsou mnohem 
lepší, když je člověk trpělivý a nechá je vychladnout :D


Paštika: zkoušela jsem cizrnovou a skutečně se strašně povedla. Přesný recept už vám 
nepovím, protože jsem ji dělala ze čtyř různých variant této paštiky, ale základem je 
cizrna (z plechovky), vlašské ořechy, mrkev, citronová šťáva, cibule, česnek, sladká mletá 
paprika, sůl a olivový olej. Přesnou gramáž vážně nevím, dochucovala jsem podle chuti 
postupně, až jsem byla spokojená s výsledkem :-) Opravdu skvělá, dávala jsem 
i rodičům a byli nadšeni :-)


Večeře: tradičně kuřecí kousky na vybraném koření a spousta zeleniny.


Snídaně:  bílý jogurt se snídaňovou směsí z ječmene a banánu, jablko a granátové jablko.


Snídaně: ovesné placky se skořicí, ostružinami, malinami, jablkem, kaki a borůvkovým agáve


Smoothie z ostružin, borůvek, banánu a jahod, plus chia. Delikatesa!


Večeře: Kuřecí kousky se zeleninou, slunečnicemi a hroznovým vínem. Tím že v podstatě 
chybí sacharidy, nebojím se připravovat kuře na oleji. Samozřejmě troška stačí :-) 


Snídaně: podobný recept už tu kdysi byl :-) Celozrnné tousty poklademe plátky hermelínu, 
posypeme slunečnicemi a zalijeme horkými malinami.


Snídaně: celozrnné tousty s lísko-oříškovým máslem od nutspread.cz (nejlepší od nich, 
objednávám už u nich potřetí ☺), kaki a skořice


Tady jsem zkoušela dělat vlastní kokosové mléko.
Ještě víc než z mléka jsem byla nadšena z toho kokosu, co zůstal :-D


Snídaně: francouzské tousty s kokosem. Celozrnné tousty namočte z obou stran do vajíčka 
se skořicí, na kokosovém oleji opečte, dejte na talíř, pokryjte vybraným ovocem, přelijte 
agave nebo jiným přírodním sladidlem, a je to :-) 


Večeře: ředkvičkový tvaroh, s celozrnnými tousty, paprikou a vejcem.


Snídaně: ovčí jogurt, lísko-oříškové máslo, ovoce a kokosové máslo.


Svačinka: ovčí jogurt, borůvkové agave, banán, lísko-oříškové máslo, horké maliny


A tohle je už ona nezdravá tečka na závěr! Když budete po většinu času zdravě a kvalitně 
jíst, nemůže vám ublížit ojedinělý nálet na narozeninový dort :-) Tenhle je doma dělaný pro 
mou dceru Elišku, která oslavila v září svůj první rok, ale oslavovali jsme to až na počátku 
listopadu, čekali jsme na tatínka, až se nám vrátí z práce z Francie... byl mega skvělý ☺ 

Vaše názory:

0 komentářů:

Okomentovat