pátek 27. února 2015

Z mého stolu: únor 2015

Po velmi dlouhé době jsem nastřádala pár fotek z mého stolu. Zprvu se mi moc nechtělo s fotkami toho, co baštím, pokračovat, ale za prvé, byl o ně zájem a za druhé, baví mě barevně jíst a zdobit si talíř a fotit to.., takže jsem se tomu nakonec stejně nevyhnula. Nefotím všechno co sním, ale za únor jsem pár fotek nastřádala a tady tedy jsou. Jen jsem ještě chtěla podotknout, že nejím  pouze 100% zdravě. Když se podíváte do složky "recepty", uvidíte, že si život bez dobrot neumím představit :-) 

K. ♥

Jedno z nejoblíbenějších jídel za poslední dobu. Dělám skoro pořád, každý den :-) Borůvkový jogurt, půl rozmačkaného banánu, obr lžička tahini, slunečnicová semínka a horké pyré z lesního ovoce. 

Oběd - vepřový plátek s kajenským pepřem, šťouchané brambory, listová zelenina, vařená řepa pokapaná citronem

Svačinka odpolední - jablečné plátky s tahini a lískovými oříšky

Snídaně - tmavé pečivo s domácí lučinou a pórkem

Snídaně - jogurt se třtinovým cukrem a lžičkou kakaa, ovesné vločky, oříšky, kokos, ovoce

Večeře - to nej, co jsem za poslední dobu jedla a oblíbila jsem si to na tolik, že jsem to v momentě objevení jedla snad týden v kuse :D květákové rizoto s kokosovým krémem, recept je na blogu

Svačinka - jogurt s rozmačkaným banánem a strouhaným kokosem, kiwi, oříšky

Svačinka - ovoce, celozrnné plátky s lučinou a netuším jakým masem... něco pečeného :D

Svačinka - rozmačkaný banán, jogurt s mákem, lžička tahini, liči a semínka

Svačinka - nějak jsou tu samé svačinky, koukám :-) Tentokrát ovoce s mandlovo-karobovým krémem

Snídaně - na tohle jsem se ten den moc těšila, pamatuji :-) Normální chleba, jiný nebyl :D a péct se mi nechtělo. Potřený hořčicí, s plátky kuřecího masa uvařeného v mírně osolené vodě, plátky sýru a směs zeleniny

Večeře - žitné těstoviny s kuřecími kousky a míchanou zeleninou

Oběd - žitné těstoviny, kuřecí maso s kořením dle možností, ledový salát a oříšky

Večeře - ledový salát, vajíčka, tuňák a celozrnný chléb

Snídaně - tak to dopadá, když si hned nepíšu, co ve skle mám. Ale určitě tam bude zase jogurt s rozmačkaným banánem, ovoce, tahini a oříšky :-)

Snídaně - vícezrnné bageta s máslem, šunkou, vejcem a zeleninou. Miluju nejvíc ♥

Oběd - rýže basmati. kuřecí kousky na miliontý způsob (hodně střídám koření), zelenina

Večeře - vařená červená řepa s citrónem, žampioný s vajíčkem a pórkem a domácí pohankové pečivo. Moc se nepovedlo, ale naštěstí jsem pekla jen dva kousky pro sebe :D
Vaše názory:

27 komentářů:

  1. Mnaaaam dala bych si vsechno,ale aktualne nic z toho bych nemohla :(:D mas to krasne:)

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam, všechno vypadá tak úžasně. Až mám z toho hlad :( :D

    http://life-by-mrsjagr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Teeeda, to je nadhera. Mam dve otazky Kristynko. Jak to stihas se dvema detma, ja je mam totiz taky a obcas se priznam, ze jim v poklusu, natoz abych to tak krasne zdobila a jeste k tomu to fotila :-) A druha otazka je jestli varis zvlast pro rodinu a zvlast pro tebe?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko, ne vždy to stíhám... já většinou pořídím děti a pak sebe , oni jak baští, tak já mám klid (malá jí už sama). Takže si s tím vyhraju, ale jinak také v poklusu, jídlo jím často studené :D nebo se bohužel někdy odbydu párkem a chlebem... když se mi fakt nechce... i to se stane ... jinak mám tu "výhodu" že pžítel pracuje v cizině, takže pro něj nevařím, vrací se jednou za 8 týdnů, ale jinak je to tak p§l na půl, jíme společná jídla ... dětem třeba nevadí tmavé těstoviny a zelenina, ale někdy chtěj bramborovou kaši s řízkem nebo klendlík s omáčkou, tak to já si dám něco jiného... jen výjimečně jím taková jídla s nimi. děti to maj tak půl na půl tedy se mnou :D
      jinak přítel když tu je, tak jím jak prase :D to se přiznám :D užíváme si spolu dobrého jídla a pak se zase krotíme 8 týdnů :D

      Vymazat
  4. No tak to te obdivuju. Hlavne i v tom malo case vymyslet neco kreativniho je zazrak. Ja mam nejak zabedneno... 😀 Vyhodou je, ze zdravou stravu ji i manzel... Decka jak kdy...mala (4roky) vetsinou rika uz z principu nad vsim blee a synek (7) toho musim pochvalit ten krome artycoku zbasti vsechno. Jo a jsme vegetariani 😜.

    OdpovědětVymazat
  5. Mňam mňam :) V těchto fotkách určitě pokračuj!!
    Vždycky ve mě vzbudí takovou dobrou chuť k jídlu - že nemám chuť si dát nezdravý nášup, ale opravdu si připravit dobrou svačinku. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jíš strašně krásně, a hlavně pestře :) V tom je u mě problém..:D
    Fit Maddie

    OdpovědětVymazat
  7. páni, samé krásné věci.. zrovna mám takovou tu ošklivou blinkací virózu, takže nejím a mám hlad a nejdŕadši bych snědla aspoň ty obrázky z počítače :oD

    OdpovědětVymazat
  8. Bude nějaká moje proměna do léta??:D Jinak moc pěkně se na to jídlo kouká :P

    OdpovědětVymazat
  9. Díky za inspiraci! Vypadá to moc moc hezky. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Tvoje fotky jídla miluju, vypadá to vždycky tak krásně ♥ nejradši bych ti to všechno snědla! :D Určitě s tím pokračuj! :)

    OdpovědětVymazat
  11. No tak to te obdivuju. Hlavne i v tom malo case vymyslet neco kreativniho je zazrak. Ja mam nejak zabedneno... 😀 Vyhodou je, ze zdravou stravu ji i manzel... Decka jak kdy...mala (4roky) vetsinou rika uz z principu nad vsim blee a synek (7) toho musim pochvalit ten krome artycoku zbasti vsechno. Jo a jsme vegetariani 😜.

    OdpovědětVymazat
  12. Mňam! Teď jsem posvačila tvaroh a špenátovou polívku a jedla bych znova, jak to vypadá úžasně :) A tomu květákovýmu rizotu se nedivim, dle ingrediencí to musí být luxusní :) Já mám teď období špenátový polívky, čekám kdy zezelenám :D

    OdpovědětVymazat
  13. Ahojky... krásné fotky a to jídlo musí být taky luxusní..:) můžu tě požádat o radu ohledně příjmu kcl? Mám vypočítaný BMR na cca 1300kcl ale jím cca 900kcl, nějak se bojím že příjmat tolik na meě bude mít opačný účinek. Můžeš mi po svých zkušenostech říct jestli bych se toho výpočtu měla držet nebo jestli můj snížený příjem nevadí..moc děkuji. Lámu si s tí hlavu a nějak nevím kudy se dát..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, pokud sis vypočítala 1300 jako BMR, pak je toto MINIMÁLNÍ kalorická hodnota pro tvé tělo, když by 24 hodin jen leželo, sedělo a nic nedělalo. Jelikož určitě cvičíš nebo minimálně se pohybuješ, pracuješ, učíš se, staráš se o děti, co já vím :D pak je nutné spíš orientovat se podle aktivního metabolismu, nicméně pod 1300 bych rozhodně nechodila. To už je hladovění a metabolismus je dost pravděpodobně zpomalený a nefunguje jak by měl. Takže postupně navyšuj na požadovanou hodnotu, třeba v rozmezí 2-3 týdnů... třeba o 100-150 kcal každý týden, je to pak pro tělo šetrnější než naráz.

      Vymazat
  14. Moc ti děkuji za odpověď, a radu postupného přidávání, taky sem se bála že by to byl šok..tak dnes dostalo tělo o cca 150kcl navíc :) Pokud jde o pohyb teď jedu Ripped in 30 week 1. 30 day shred mám za sebou.. a tělo nechce přestat a to jsem moc ráda, Jill mě strašně baví hodlám odcvičit co se dá z jejích cvičení, protoýe je to ženská podle mého gusta a nejvíc se mi líbí, že tě nenechá přestat a burcuje tě ať jdeš dál a tak to má být :D Jen mě strašně štve že nevím 80 % času co říká, jsem totiž němčinář a to mě dost mrzí, když někde čtu co lidi píší že má za hlášky lituju, že neumím anglicky.. No nic takže plánuju 6week 6pack,Body Revolution, Killer Buns End Things, No more trouble zones a další..:) a co už sem ti chtěla dlouho napsat je že máš můj obdiv a uznání za to co jsi dokázala. Přes všechno co jsi mohla brát jako překážku a důvod proč ne jsi do toho šla. Kolem mě je spousta lidí co si stěžují na svou postavu a chtějí s tím něco dělat, ale..A těch ALE mají tolik proč to nejde až se to nedá poslouchat, proto můj obdiv za tvé nehledání důvodů proč ne, ale proč ANO!! Pro mě rozhodně velká inspirace a určitě nejen pro mě, snad i ti co zatím mají jen samá ,,ALE'' si vezmou inspiraci a uvidí to ANO a že to jde.. tak to bude vše k mému nezvykle dlouhému komentáři :D. Jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji ♥ Já jsem sama překvapená, že se mne to drží tak dlouho, už to jsou téměř tři roky, s tím jsem na počátku vůbec nepočítala :D respektive, chtěla jsem to tak, aby mi to vydrželo, ale ty předsudky má ze začátku asi každý, že to neklapne nebo že to nevydrží :)) Dnes si bez pohybu a zdravého stravování (i když občas hřeším, ale je to jen občas, předtím to bylo s každým jídlem) nedovedu představit ani den. Tak ti přeji to samé, ať se tě to drží ... Jillian je skvělá a dost možná i jí vděčím za to, že jsem to vydržela, protože s ní mne to fakt bavilo :)) Držím palce i tobě :)

      Vymazat
  15. nevím co to mám za počítač,ale já tu odpověď prostě nemůžu vložit do odpovědí...chjoo:D Přesto děkuji za to že mi ty palce držíš a i já doufám že mi to vydrží:) Nejlépe by mi to šlo žít sama a nemuset se dívat jak se ostatní cpou čím chtějí, ale mě zdravá strava chutná a kolikrát je mnohem lepší než nezdravá..ale někdy se musím moralizovat a přesvědčovat v tom, že lepší je dát si bílý jogurt s domácím musli než bábovku :D ale tak to se vstřebá :) Jill je vážně skvělá a cvičit s ní je pro mě mnohem zábavnější než dřívější cvičení mě samotné. jen já a mé myšlenky..hrůza :D s ní nemám možnost myslet acítím že něco dělám a to já potřebuju jak se nezapotím, nepopadám dech nebo necítím jak používám svaly je to pro mě zabité :D

    OdpovědětVymazat
  16. Moc děkuji za tuhle inspiraci! A zajímá mě - děláš si dopředu jídelníček a pak podle něj nakupuješ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kači, řekla bych, že nedělám. Jako ráno, když jdu nakoupit, tak si samozřejmě řeknu to klasické "tak, co budem dnes jíst?" :D Ale neplánuji jídelníček dopředu, snídaně mívám stejné, svačiny vesměs taky se pořád točí a oběd podle chuti a nálady :)

      Vymazat
    2. Tak to seš fakt dobrá. Já mám taky dvě děti - první má 2 roky a druhý 2 měsíce a musím říct, že zkombinovat jídlo tak, aby to bylo zdravé a jedlo to i dítě i manžel a všichni byli spokojeni mi moc nejde. A já bych měla jíst ještě jinak, aby šla kila dolů. A kde na to vzít čas, to fakt nevím. :D Už si podle Tvých receptů snažím udělat jídelníček na týden a pověsím si ho na ledničku. :-)

      Vymazat
    3. Mně přijde snadnější uvařit rodině něco a sobě zvlášť, protože bychom se nikdy nestrefili do toho, aby to vyhovovalo všem :) z počátku jsem se tím taky trápila, jak to všechno udělat, ale párkrát jsem se přemohla a už si to nedokážu představit jinak, a jde to :)

      Vymazat