pondělí 30. března 2015

Z mého stolu: březen 2015

Za měsíc březen jsem moc "jedlých" fotek do této rubriky nepochytila. Dost z nich jsem ale vkládala do příspěvku o low-carb fasting, zkuste tedy mrknout i tam pro inspiraci. Dnešní přehlídka následujících bude opravdu jen jako malá ukázka toho, co si dávám na talíř v běžný den. V dubnu se polepším :-)¨

K. ♥

Snídaně: borůvkový jogurt, grep, banán, sušenky a horké maliny. Plus sypaný čaj "sladký citron"
Večeře: quiche podle Coolinářky, měl u přítele velký úspěch, dávám to sem proto, že jsem také ochutnala :-)
Večeře: kuřecí maso se spoustou zeleniny
Oběd: spousta zeleniny s kuřecím masem a žampiony
Svačinka: bílý jogurt, tahini, slunečnice, mandle, ovoce
Večeře: žampiony s vajíčkem a pórkem, ředkvičky a červená řepa s citronem
Oběd: špagety se sýrovou omáčkou
Večeře: šopák a dva plátky vepřového masa na kajenském pepři
Oběd: obložená bageta s plátkem kuřecího a sýra
Svačinka: bílý jogurt, rozmačkaný banán, kiwi a jahody
Snídaně: Jablečný trhanec, jogurt a horké maliny. Plus kokos
Snídaně: low-carb - jogurt s tvarohem, skořice, chia, tahini, nechat ztuhnout přes noc
Oběd: květák kuřecím masem a kokosovým mlékem + pórek
Snídaně: vypadá to jako zmrzlina, ale není :-) řecký jogurt s jahodami a mandlemi. Byla to malá snídaně.

Vaše názory:

17 komentářů:

  1. Krásné odpoledne, přeji. Chtěla bych se zeptat: to si na snídani dáváš do jogurtu celý banán, nebo se o něj s někým dělíš? A jestli ne, tak jak pak uchováváš ten zbytek? Díky za odpověď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani jak kdy, někdy si dám celý, jindy půlku, druhou dám malé do jogurtu, malému do školy, nebo si ji dám do odpolední svačiny. :)

      Vymazat
  2. Odkud sou ty krásný sušenky z první fotky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to "clever" sušenky z Billy :) jsou vynikající :)

      Vymazat
  3. Jezis dostala jsem hlad! :D krasny fotky a samy dobroty, dala bych si to vsechno:)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná jídla :-) Jen hrají barvičkami, dostala jsem na všechno chuť.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky, Kristinko! měla bych se inspirovat lehkými recepty, na Coolinářce jich moc nemám :-)
    hezký večer! S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To vůbec nevadí :)) Já se ráda inspiruji těmi nelehkými :)

      Vymazat
  6. Asi nebylo nejlepší číst článek v 9 večer. No nic, jdu čistit zuby, aby mě to nelákalo :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si chodím čistit zuby, abych zarazila chutě :D

      Vymazat
  7. Máš ty jídla díl od dílu krásnější a krásnější :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky na tvém druhém blogu jsem si stáhla jak cvičit v těhotenství ( na Apríla jsem se dozvěděla že budu mamča ) a chtěla jsem se zeptat jestli nemáš pár rad jak je to se stravováním? za poslední dva měsíce jsem dala dolů 5 kg a nerada bych díky těhotenství na tom byla po porodu hůř :(...

    Moc dík..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V první řadě gratuluji :) V druhé řadě jez stále stejně, je v pořádku a dokonce žádoucí kila přibírat, po porodu necháš v porodnici 6-8 kilo s přehledem a pak budeš hubnout prostě "sama"... tak to chodí. Prozatím však žádné stravovací návyky měnit nemusíš, jen teď momentálně záměrně nehubni ;) až ve třetím trimestru si miminko žádá od maminky víc, na to je zatím čas.

      Vymazat
    2. Moc dík :)... snad to půjde všechno dobře. Nerada bych skončila jak s cvičením tak se zdravým stravováním... Měj se moc pěkně..

      Vymazat
  9. Chtěla bych se zeptat jestli používáš i pohanku? Já ji mám ráda ale kolikrát nevím s čím ji udělat. Jinak máš skvělý fotky úplně slintám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ludmilo, děkuji ti :-) Já pohanku nepoužívám, protože mi nechutná :-( Dávala jsem ji několikrát šanci, ale kamarádky nebudem :-)

      Vymazat