2015 | Červen 12

By pátek, června 12, 2015


Vždycky, když tohle přítel vidí, ptá se mě, jak to můžu jíst. A já mu odpovídám: "Jak to nemůžeš jíst?" :-) Naprosto dobrovolně a klidně 10x denně bych tohle do sebe cpala. Bílý jogurt s tvarohem, agave na oslazení, banán, borůvky, slunečnice, malé čokokuličky z jogurtu :-D , rybízové pyré od tatínka (mražené) a arašídové máslo. 

Mohlo by se vám líbit

15 Comments

  1. Vážně to je už osm týdnů? Neuvěřitelné :) Miluju tvá jídla fotek, opravdu :) Teď mě štve, že jsou všude jahody, kiwi, maliny nebo palačinky kam jdou vajíčka.. Od čtvrtka jsem byla "odporoučena" na půl roku k jaterní dietě - vážně skvělé - takže mě tyhle dobroty v létě absolutně obejdou. Nebo spíše já budu muset obcházet je :/
    S tou váhou je to supr, já už na nic taky nehledím.. Když jsem to dělala, byla jsem akorát sama svou obětí, protože hlava měla vysněné číslo a když se mu váha ani neblížila, udělala svoje -_- Teď je mi to vesměs jedno, hlavně, že jsem sama spokojená ♥

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětSmazat
  2. melissa mě až tak moc nechytla., ale se sean vigue občas cvičím, protože jeho jóga mi je hodně sympatická. je hodně rychlá, někdy až moc rychlá a hlavně bych ani nevěřila, že se u toho tak zapotím. jo a taky je to hodně velký sympaťák.

    OdpovědětSmazat
  3. úplne s tebou súhlasím. Veľa ľudí si všimlo, že som schudla. Resp. to išlo pomaly, čiže oni mi len ,,závidia´´ postavu a pýtajú sa, koľko vážim a prečo chudnem atď. A moja odpoveď, že som neschudla ani jedno -jediné kilo, priam naopak, skôr 1-2 pribudli, to mi nikto neverí...(Mám presne tú váhu čo ty, akurát som asi trošku vyššia a ešte som nerodila ;))
    vážim sa raz za pár mesiacov, len tak informatívne, odmietam to sledovať a zožierať sa tým...:)

    OdpovědětSmazat
  4. Kristi, prosím poraď mi opravdu učinný workout na zadek, cvičím rok a půl - Jill - Shred it with weight a Killer buns and thight, což jsou cviky hlavně na zadek a stehna a prostě bez úspěchu, vůbec v této oblasti nejsem pevná. Možná mám o povolenou kůži, přece jenom rozdíl před porodem a teď je -25kg, ale zase nějakou vytahanou kůži nemám

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Kami, já bych určitě přesedlala na Boba Harpera, protože ten má workouty na zadeček jak dělané. V podstatě cokoli jsem od něj cvičila, bylo na tyhle partie. A změna byla vidět dost rychle ;)
      Je také dost možné, že ti to půjde v této oblasti pomaleji. Každému reaguje tělo jinak, někomu stačí troška a jiný se musí dřít, aby byl vidět výsledek. Někomu stačí pár kliků na pěkná ramena, někdo musí zvedat hodně těžkou váhu, aby se vytvaroval. Je to hodně individuální záležitost. Každopádně zkus Boba Harpera, protože on je na to skvělý, s Jillian se k lepšímu pozadí už nedostaneš, chce to něco náročnějšího ;)

      Smazat
    2. Děkuji ti moc. Už jsem ho zkoušela, ale nevydržela jsem u něj, nějak mi to s ním neodsýpalo, ale zkusím ho znovu.

      Smazat
    3. On má workouty dost dlouhé, rozděl si je na tu půl hodinku, aby to nebylo tak strašné :) Taky jsem to dělala. Nebo ještě zkus Bodyrock tréninky s Lisou! Tam kde je v tréninku napsáno "glutes" nebo "butt" nebo "ass" :D ona je skvělá a po ní se mi také tělo tvarovalo pěkně ;)

      Smazat
  5. Super článek, do nedávna jsem byla frustrovaná, že mám fakt dost kilo, asi předevčírem jsem si stoupla na váhu a měla furt stejně. Což by mě normálně dost štvalo, ale váhu jsem zase schovala a šla si po svých. Teď počítám to co vidím v zrcadle a na oblečení. Jasně mohlo by to být lepší, ale uvidíme. Plánuju jít za doktorkou, jestli nemám něco se štítnou žlázou, protože ty víš co dělám a že se snažím, ale nějak je to na hovno. Uvidíme :)

    OdpovědětSmazat
  6. Taky jsem bývala taková ta klasická holka, co se bála stoupnout na váhu, aby náhodou ručička nepřesáhla 51 kilo (neděste se, k mým 162 cm a obvodu kolem prsou 80 cm to není žádné malé číslo :D). Všechno se změnilo až ve chvíli, kdy jsem začala opravdu pravidelně cvičit.
    Od 7. března, kdy jsem "naskočila" do prvního levelu 30DS, jsem na váhu skoro nestoupla, stačily mi totiž výsledky, které jsem viděla v zrcadle. Teď mám za sebou celý 30DS, 6W6P, dvacet dní u Killer Abs + Killer Buns&Thighs a nahoře něco přes kilo. Už mi nevadí, že ta "hranatá kráva s ručičkou" ukazuje jiné číslo, číslo, se kterým bych dříve nebyla spokojená... Stačí mi ten pocit, že dělám něco pro svoje tělo i mysl a že to všechno má smysl (sakra, já snad budu básníkem :D).
    Ještě bych se ráda vyjádřila k nepodpoře, která se dostává (hádám, že nejen) tebou zmiňované mamince. Kamarádky, nebo spíš ženy, které se těmi kamarádkami neprávem nazývají, by nejprve měly zhodnotit, co ony dělají pro sebe, zda i ony by měly dostatek vůle a odvahy do něčeho tak náročného, jako je proměna sebe sama, jít. I když to musí být těžké, doufám, že tvá čtenářka vydrží a těm svým "kamarádkám" vytře zrak, moc jí fandím (stejně jako jiným, kteří si musí vyslýchat od svého okolí něco podobného)...

    Mějte všichni krásný zbytek dne a nenechte si ho ničím/nikým zkazit! :)

    OdpovědětSmazat
  7. Jídla jsou krásná, pestrá. Hodně ovoce. :3

    OdpovědětSmazat
  8. Ahoj,
    moc děkuju za tipy a super blog, kde vždycky najdu nějakou novou inspiraci :-)
    Chtěla bych se jen zeptat, jaky byl pro tebe rozdíl, když jsi cvičila jen jógu nebo HIT tréninky v tom, jak se ti formovalo tělo :-) Co bylo/je pro tebe lepší? :-)
    Díky moc!
    Míša

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Míšo, moc děkuji za komentář :)
      Mně to přijde jako zajímavý dotaz a napíšu o tom zvlášť příspěvěk :) Pokud vydržíš :)

      K.

      Smazat
  9. Niky, ja by som mala otazku, ze co jedavas väcsinou na veceru, lebo potrebujem nejaku ispiraciu..lebo na ranajky mam na 99% ovsenu kasu, milujem ju, mnaaam s kopou ovocia a horkou cokoladou :) obed mavam klasicky, vzdy nico teple, nejake mäso + priloha alebo namiesto mäsa soja, alebo cestviny a tak, proste taka klasicke veci, ale nikdy netusim, co si dat na veceru, tak väcsiou skoncim pri pecive..chcela som sa opytat, ci si na tom rovnako a ak nie, tak nejake tipy, lebo uz vazne neviem co :) lebo napr iba zeleninovy salat mi nestaci, vzdy si dam k nemu este pecivo alebo prazenicu a pecivo alebo oblozenu begetku alebo take nieco, proste pecivo :D
    a este otazka, davas si pozor na to kolko ovocia zjes a snazis sa ho jest len pred obedom? lebo ja moc nie, jem ho hocikedy, aj vecer, ak mam chut, aj ked to byva skor vynimocne :)

    Dakujem :)

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Emilly, s tou večeří je to jak kdy, někdy prakticky nevečeřím a stačí mi třeba jablko. Někdy si ale klidně udělám kuřecí kostky se zeleninou (s trochou těstovin nebo bez), někdy tvaroh, cottage cheese klidně i s trochou pečiva, dobrý je taky obložený talíř, kde je šunka, vajíčko a klidně zase tročku pečiva, nemusíš sacharidy na noc vyřadit úplně. na večer mají převažovat bílkoviny, ne mít JEN bílkoviny, i když to by bylo ideální asi :) Ale já to třeba takhle dokážu jen málokdy. Někdy si dávám na večeři i smaženici z hříbků, nebo i obloženou housku se spoustou zeleniny. Těch sacharidů prostě míň , tak 25% z celého jídla je to ideální i když ne vždy se podaří :)

      Smazat