čtvrtek 21. ledna 2016

Food Journal - 3. týden - Nežeň nic do extrému, ani když se daří!


Musím říct, že jsem na sebe pyšná. Fakt jo. Moje předsevzetí, že budu jíst jídla skutečná, doma udělaná a ne nějaké blafy, mi zatím vydrželo a i přesto, že si pochutnám na obyčejných bramborách nebo klasických těstovinách, váha jde dolů a tělo se mění. A mění se rychle. Jako bonus k tomu všemu musím ale přičíst to, že si moje tělo pamatuje, co dělalo předešlé tři roky a vlastně i proto je ten "návrat" takový, jaký je.

Dnes mám tady další várku fotek toho, co jsem za poslední týden jedla. Přísné oko by se mohlo nad některými jídly ušklíbat, ale já se nechci dostat do stavu, kterým trpí mnoho děvčat/žen a tím je, že když si dají o jednu lžičku arašídového másla víc na snídani, pokládají to za cheat day. Tohle je, bohužel, skutečnost. A já k tomu nechci dospět. Chci se stravovat normálně, ano, přihlížet k tomu, co jím, ale hlavně si hlídat množství a nebláznit... proboha, hlavně nebláznit. Nikdy jsem neměla a ani nemám v plánu promenádovat se po soutěžních prknech a už několikrát bylo dokázáno, že zhubnout, vytvořit si pěknou slibnou a koukatelnou postavu lze i s klasickými potravinami. Dobře, možná nebudete úplně IN a nebudete sdílet s ostatními poslední trendy stravování, ale možná by bylo fajn zopakovat si jednu hodně moudrou radu: nejsou nezdravé potraviny, jsou jen nezdravá množství. Věřte mi, že i na produktech zdravé stravy se dá ztloustnout, když to přeženete. Vlastní zkušenost :-)

Pravidlo pro tento týden bylo tedy jen jediné.

Nežeň nic do extrému, ani když se ti daří!


Oběd: eintopf s kuřecím masem a houbami

Svačina dopolední: celozrnný jablečný koláč

Večeře: těstovinový salát s tuňákem a kukuřicí

Snídaně: rohlík se šunkou a zeleninou

Oběd: bramborové lokše

Snídaně: banánové placičky

Svačina: po tréninku

Svačina odpolední: rohlík a jogurt

Oběd + večeře: květákový mozeček s klobáskou a paprikou
Oběd: kuře na paprice s těstovinami

Snad se vám dnes u mne líbilo,
mějte se krásně a
buďte na sebe hodní!!

Vaše názory:

17 komentářů:

  1. Drzim ti palce v navrate a dosiahnuti toho, kam sa chces dostat.
    Mne sa osvedcil styl od Zuzky a to sacharidy iba po cviceni (samozrejme sa to neda dodrziavat stale), ale ked sa mi to aj niekedy nepodari, urcite z toho nerobim halo lebo viem ze si to mozem dovolit nakolko cvicim 6x do tyzdna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, na to taky myslím a přikláním se k této teorii :)) kdysi jsem zkoušela jen ráno a po cvičení, ale nedá se to držet přesně takto dlouhodobě, teĎ To mám spíše tak, že ty ne příliš vhodné dám po cvičení, aby to co nejméně "bolelo" :) a ještě si užila :)

      Vymazat
  2. Ahoj Nikki, nevidím jídlo, které by bylo špatné.
    Stejně je nakonec nejdůležitější, jak se člověk cítí. Jsme lidi nežijeme proto, abychom jedli, jíme abychom žili... (ale jsme lidi ne zvířátka, tak proč si občas nedopřát nějakou laskominu :)). Líbí se mi pořád tvůj přístup, takový střízlivý a přesto inspirující, mladé holky se mají pořád, co učit o vyrovnanosti, smíření a lásce k sobě samé :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam mňam, ten Eintopf vypadá moc dobře :-) Mohla bys, prosím, napsat recept? Hledala jsem na internetu, ale všude je to akorát jako polívka :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marcelko, já jsem smíchala brambory, kuřecí maso, kukuřici, papriku, mletou papriku, mletý kmín, sůl, cibuli, česnek, žampiony dohromady, a zalila to asi půl litrem vody se 2 lžícemi oleje a pak to celé pekla. Nevím poměr přesně, patlala jsem to od oka :)

      Vymazat
  4. Ahoj, gratuluji k úspěchu! A rovnou se zeptám - podle čeho si určuješ tu správnou velikost porcí? Vím, že je to stěžejní, ale vždycky jsem jedla jak chlap, prostě větší množství. Každý jsme jiný, tak jak určit, kolik je tak akorát? Děkuju

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, já to poznala jen díky pozorování toho, co mi vyhovuje. Když to bylo málo, měla jsem do dvou hodin hlad. Teď jím tak, že mi to na 3-4 hodiny stačí. Když si dám větší porci, tak i na delší dobu, podle toho se řídím :)

      Vymazat
  5. mně to přijde všechno zdravé :o))) a nejzdravější je bábnový smajlík :oD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, někdo by namítl, že brambory a normální NEcelozrnné těstoviny moc zdravé nejsou, vysoký GI a bla bla bla :D V omáčce je smetana, ovocný jogurt koupený a ne doma smíchaný :D Jo... tomu se už říká magořina, ale holt mi lesní plody teď v -18 pod balkonem nerostou :D
      Jsem ráda, že by banánový smajlík poznat :D Měj se hezky mamko :)

      Vymazat
  6. Krásný článek, krásné jídlo!!! A super přístup k jídlu a hubnutí, proto jsem tě vždy tak ráda četla! Tyhle "jídlové" články mám moc ráda! Kristi, prosím napsala bys recept na ten eintopf s kuřecím masem a houbami? To vypadá skvěle!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Leni, ono to i bylo naprosto skvělé, přítel ujídal a to si dělal vlastní jídlo :D Musela jsem práskat po ruce :D
      smíchala jsem nakrájené brambory ve slupce, kuřecí maso, kukuřici, papriku, mletou papriku, mletý kmín, sůl, cibuli, česnek, žampiony dohromady, a zalila to asi půl litrem vody se 2 lžícemi oleje a pak to celé pekla. Nevím poměr přesně, patlala jsem to od oka :)

      Vymazat
    2. Tak to zní fakt skvěle! To určitě vyzkouším!

      Vymazat
  7. Kristi, moc hezký článek. Líbí se mi Tvůj přístup a nadhled, prostě používáš zdravý selský rozum a ten jednoznačně předčí všechny odborné knihy. Myslím, že právě tento způsob myšlení vede k dlouhodobému úspěchu. Já jsem se po dovolené nedokázala vrátit ke snídaňovým kaším, nutila jsem se do nich, i když chuťově byly vynikající, ale nešlo to. Poslechla jsem tedy své tělo a teď snídám celozrnné pečivo se sýrem nebo se šunkou a se zeleninou a cítím se v pohodě. Těším se na další inspirativní a pro mě i povzbuzující články :-). Hezký zbytek víkendu.
    http://radinsen.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Kristi,moc hezky napsané,to zrovna potřebuji :) To se musím také naučit, vše většinou ženu do toho extrému...Jinak miluju fotky tvých jídel a ten eintopf si udělám zítra k obědu:) Měj se krásně

    OdpovědětVymazat