BLOG
Bloguji
U mě doma
Happy Monday
Baby deník
Nevlezlo se
JÍDLO
Z mého stolu
Všechny recepty
Vaření s FOOD
Vaření s Yummly
Biosfera.cz
CVIČENÍ
Články
Fitness deník
Recenze a tréninky
Jóga
Moje proměny
FASHION & BEAUTY
Notino.cz
Laky
Kosmetika
Oblečení
VOLNÝ ČAS
Knižní koutek
Knižní výzva
Recenze knih
DIY
Háčkování
V PŘEDVÁNOČNÍM ČASE MÁM PRO VÁS SPOUSTU SOUTĚŽÍ. KDE?
Na blogu soutěžíme o tři balíčky od HQH System
Na mém blogu můžete soutěžit ve Velké oříškové soutěži o 5 kg oříšků a semínek
Na FB stránce Anetky Run-Heart se soutěží o mou knihu Moje tělo: koučink
Na FB stránce Správná podprsenka se také soutěží o mou knihu Moje tělo koučink.

PŘEJI VŠEM HODNĚ ŠTĚSTÍ A KRÁSNÝ ADVENT :-)

čtvrtek 3. března 2016

Z fitness deníku #12 - tréninkový kalendář únor, 2016


Únor je za námi, pro mne měsíc krizový v mnoha ohledech... Moc vám zde k němu nenapíšu, jelikož mám hlavu úplně jak propláchlou nějakým sérem pro zapomnění :-) Ale co si pamatuji, to napíšu :-)

Měsíc začal skvěle, pokračovala jsem s tréninky se Zuzkou Light a zamilovala se do jejich workoutů s kettlebellem. Bohužel, celou rodinu, kromě mě, postihla nějaká chřipka či co, sama doktorka nevěděla, na co děti léčit, a tím, že děti marodily a hlavně syn dopadl nejhůř, měl týden v kuse 40 horečky (fakt nekecám), tak jsem v jednom kuse kolem nich lítala a ve dvou případech dokonce trénink zrušila, abych mohla být s nimi.  

3/2 ---
5/2 --- (plánovaný kondiční trénink zrušen z důvodu náhlých horeček u dcery)
7/2 --- (zase volno, děti marodí... nestíhám)
12/2 LF Beginner Yoga #8
13/2 LF Beginner Yoga #9
14/2 ---

V polovině měsíce jsem šla na další trénink do našeho fitness centra celá natěšená. Byl náročný. Strašně náročný na ruce. Což já sice ráda, ale i když mne druhý ani třetí den po něm prakticky nic nebolelo, byla jsem vyždímaná fyzicky. A došla jsem k poznání, že to nemám zapotřebí. Vlastně jsem dva dny jen ležela, spala a byla k nepoužití. Rozhodla jsem se proto, že tohle praktikovat nebudu, že si nemohu dovolit takto dva tři dny být mimo a raději zvolím to, co na mne vždy fungovalo nejlíp a to krátké tréninky v rozmezí 15-20 minut, které mne sice neodrovnají tak, jako trénink hodinový, ale vidím velký rozdíl odcvičit hodinu jednou za tři dny anebo tři dny odcvičit celkem hodinu. U mne má větší účinek pravidelnost a častější návrat k tréninkům. Takže se nebudu ničit... přeci jen už mi není dvacet let :) Ale láká mne místní power yoga, té dám ještě možná šanci. 

15/2 Kruhový trénink (Bizon Fitness)
16/2 ---
17/2 ---

Zbytek měsíce jsem necvičila, protože mi umřel tatínek a nějak všechno ztratilo smysl.
Však chápete. Další měsíc jsem si naordinovala hlavně dostatek jógy, kvůli zklidnění mysli, těla, koncentraci a myslím, že mi dost pomůže dostat se psychicky "zpět"... Co myslíte vy? :-)

Mějte se moc krásně!
Cvičte! Ale jen pokud je v tom radost ♥

Vaše názory:

11 komentářů:

  1. Já myslím, že to děláš správně. Co cítíš, že by ti jakkoliv mohlo pomoci,vyzkoušej. Tělo a mysl to ví. Já se je učím poslouchat a když se mi to povede, vyplatí se to. Přijdeš postupně na to, co ti vyhovuje. Jóga je mi sympatická. Sama s ní koketuji. Navíc je v ní tolik možností. Od klidných a meditačních technik až po různé dynamocké směry. Každému vyhovuje něco jiného a každý potřebuje něco jiného v různých obdobích života. Drž se. Ráda budu koukat, jak se daří tobě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Každý v různých obdobích života potřebuje něco jiného.
      Mimochodem, krásné kresby na blogu ♥ A bříško ještě krásnější... :-) Drž se mamko!

      Vymazat
    2. píšeš to moc hezky. Jestli má někdo pocit, že joga je klidná tak ne. Já se snažila za svůj život najít pohyb, který by mi bavil a ještě udělal i nějaký výsledek na těle, jelikož celý život bojuji s nadváhou. A jak se zapotím při našich cvičení jsem se nezapotila nikdy. Martina z Plzně

      Vymazat
    3. Přesně tak. Je jóga a jóga... já teď budu hodně potřebovat tu klidnou. Ach, díky bohu za ni :)

      Vymazat
  2. Kristý, já už třetím rokem praktikuji různé formy jogy, pilatesu apod. a jsem nadšená. Na těle je to snad také vidět. Já mám velké mezery co se těla týče, ale i tak je to vidět. O psychice ani nemluvě. Mám úžasnou cvičitelku, která nás všechny ženy, které k ní chodíme krásně směruje a formuje. Na konci roku jsme prošly kurzem hormonální jogy a od pondělka se chystáme na restorativní jogu. Je mi padesát cítím se daleko lépe než např. ve třiceti a to mám nadváhu hodně, ale i tak vidím tělo pružné a hlavně plné energie. Začnu ještě trošku s během a ono to všechno půjde.
    O nemocech ani nemluv. Tento týden vnuk 7 let náhlá operace nic hezkého ale vše je nyní v pořádku a malej je už zase veselý. Ale jak jsi psala o synovi, tak jsem si to uvědomila, že ze dne na den je vše jinak, v jeho případě z hodiny na hodinu.
    takže ano jdi do toho jak to cítíš, Jsi chytrá holka a víš co ti dělá dobře. VYpadáš báječně zdravím Martina z Plzně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji moc. Já vím, že ty jsi jógová :) Já k ní měla vždy špatný vztah, pak se to změnila na vztah "cvičí to i Jillian", tak jsem to zkusila, prolomilo se to až loni v lednu, kdy jsem cvičení s činkami po třech letech měla plný zuby a cítila jsem, že tělo (ne já), si chce odpočinout a tehdy jsem se do toho zamilovala. A dnes cítím, že k ní musím zpátky a těším se na ni, protože vím, co od ní mohu očekávat a co mi to dá /kromě pružnějšího těla, díky čemuž se pak cítím jak bohyně :)))

      PS: jinak ta fotka vznikla ještě před tatínkem, teď ani nevím jak vypadám :D Jsem se 14 dní neviděla... no, dobře, párkrát jo :P

      Posílám pozdravy, ať jsi ty i vnouček plni zdraví.

      Vymazat
  3. Vypadáš super. měj se moc hezky a ať vzpomínky jsou už jen plné radosti

    OdpovědětVymazat
  4. Kristi, cvič, jak to cítíš a myslím, že jóga je ta správná volba. Drž se!
    http://radinsen.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Zuzčin Beginner strenght 6 je alespoň pro mě mírně vražednější... :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Kristino, sleduju vás ráda dlouho, i když se nezapojuju do diskuzí, ale teď bych vám chtěla popřát hodně síly a co nejvíce těch trochu klidných dní. Neumím si ani představit, jak to musí být těžké. Sama mám poslední tři měsíce dost náročné osobní období a jóga mi v tom hrozně pomohla. Celý loňský rok jsem skoro necvičila, nabrala deset kilo a cítila se špatně. A pak když bylo najednou těžko psychicky, začala jsem s jógou, protože jsem se nedokázala vybičovat k dřív tak oblíbeným heat tréninkům. A i když jsem ji nikdy dřív nedokázala cvičit pravidelně a sama, teď to bylo tak snadné, protože těch pár desítek minut denně, kdy člověk vypne hlavu a trochu se protáhne, na mě působilo až neuvěřitelně. Moje psycholožka mi taky potvrdila, že když je člověk v nějakých akutních krizích, tak se ani moc aerobních aktivit nedoporučuje, že je hlava i tělo příliš vyčerpané. Jóga je naopak hodně uklidňující. Takže doufám, že bude mít stejný efekt i na vás. Já vám musím alespoň takto poděkovat za články o józe a doporučení jógy s Adrienne a Fightmaster jógy, opravdu mi to pomohlo neskutečně. Držte se. Klára

    OdpovědětVymazat