2016 | Únor 16

By úterý, února 16, 2016


Tahle fotka vznikla čtyři dny před tátovým odchodem. Už vždycky bude něco "před" a "po".


A tady jsem s moji nádhernou holčičkou co vypadá a chová se jak kluk. Je to hrozná potvora, divoká, neúnavná, mám pocit, že snad nemá ani žádný práh bolesti :-) Přesto je citlivá, něžná, ale naštvěte ji a všechno lítá vzduchem.

Mohlo by se vám líbit

11 Comments

  1. Já myslím, že to děláš správně. Co cítíš, že by ti jakkoliv mohlo pomoci,vyzkoušej. Tělo a mysl to ví. Já se je učím poslouchat a když se mi to povede, vyplatí se to. Přijdeš postupně na to, co ti vyhovuje. Jóga je mi sympatická. Sama s ní koketuji. Navíc je v ní tolik možností. Od klidných a meditačních technik až po různé dynamocké směry. Každému vyhovuje něco jiného a každý potřebuje něco jiného v různých obdobích života. Drž se. Ráda budu koukat, jak se daří tobě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Každý v různých obdobích života potřebuje něco jiného.
      Mimochodem, krásné kresby na blogu ♥ A bříško ještě krásnější... :-) Drž se mamko!

      Vymazat
    2. píšeš to moc hezky. Jestli má někdo pocit, že joga je klidná tak ne. Já se snažila za svůj život najít pohyb, který by mi bavil a ještě udělal i nějaký výsledek na těle, jelikož celý život bojuji s nadváhou. A jak se zapotím při našich cvičení jsem se nezapotila nikdy. Martina z Plzně

      Vymazat
    3. Přesně tak. Je jóga a jóga... já teď budu hodně potřebovat tu klidnou. Ach, díky bohu za ni :)

      Vymazat
  2. Kristý, já už třetím rokem praktikuji různé formy jogy, pilatesu apod. a jsem nadšená. Na těle je to snad také vidět. Já mám velké mezery co se těla týče, ale i tak je to vidět. O psychice ani nemluvě. Mám úžasnou cvičitelku, která nás všechny ženy, které k ní chodíme krásně směruje a formuje. Na konci roku jsme prošly kurzem hormonální jogy a od pondělka se chystáme na restorativní jogu. Je mi padesát cítím se daleko lépe než např. ve třiceti a to mám nadváhu hodně, ale i tak vidím tělo pružné a hlavně plné energie. Začnu ještě trošku s během a ono to všechno půjde.
    O nemocech ani nemluv. Tento týden vnuk 7 let náhlá operace nic hezkého ale vše je nyní v pořádku a malej je už zase veselý. Ale jak jsi psala o synovi, tak jsem si to uvědomila, že ze dne na den je vše jinak, v jeho případě z hodiny na hodinu.
    takže ano jdi do toho jak to cítíš, Jsi chytrá holka a víš co ti dělá dobře. VYpadáš báječně zdravím Martina z Plzně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji moc. Já vím, že ty jsi jógová :) Já k ní měla vždy špatný vztah, pak se to změnila na vztah "cvičí to i Jillian", tak jsem to zkusila, prolomilo se to až loni v lednu, kdy jsem cvičení s činkami po třech letech měla plný zuby a cítila jsem, že tělo (ne já), si chce odpočinout a tehdy jsem se do toho zamilovala. A dnes cítím, že k ní musím zpátky a těším se na ni, protože vím, co od ní mohu očekávat a co mi to dá /kromě pružnějšího těla, díky čemuž se pak cítím jak bohyně :)))

      PS: jinak ta fotka vznikla ještě před tatínkem, teď ani nevím jak vypadám :D Jsem se 14 dní neviděla... no, dobře, párkrát jo :P

      Posílám pozdravy, ať jsi ty i vnouček plni zdraví.

      Vymazat
  3. Vypadáš super. měj se moc hezky a ať vzpomínky jsou už jen plné radosti

    OdpovědětVymazat
  4. Kristi, cvič, jak to cítíš a myslím, že jóga je ta správná volba. Drž se!
    http://radinsen.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Zuzčin Beginner strenght 6 je alespoň pro mě mírně vražednější... :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Kristino, sleduju vás ráda dlouho, i když se nezapojuju do diskuzí, ale teď bych vám chtěla popřát hodně síly a co nejvíce těch trochu klidných dní. Neumím si ani představit, jak to musí být těžké. Sama mám poslední tři měsíce dost náročné osobní období a jóga mi v tom hrozně pomohla. Celý loňský rok jsem skoro necvičila, nabrala deset kilo a cítila se špatně. A pak když bylo najednou těžko psychicky, začala jsem s jógou, protože jsem se nedokázala vybičovat k dřív tak oblíbeným heat tréninkům. A i když jsem ji nikdy dřív nedokázala cvičit pravidelně a sama, teď to bylo tak snadné, protože těch pár desítek minut denně, kdy člověk vypne hlavu a trochu se protáhne, na mě působilo až neuvěřitelně. Moje psycholožka mi taky potvrdila, že když je člověk v nějakých akutních krizích, tak se ani moc aerobních aktivit nedoporučuje, že je hlava i tělo příliš vyčerpané. Jóga je naopak hodně uklidňující. Takže doufám, že bude mít stejný efekt i na vás. Já vám musím alespoň takto poděkovat za články o józe a doporučení jógy s Adrienne a Fightmaster jógy, opravdu mi to pomohlo neskutečně. Držte se. Klára

    OdpovědětVymazat