středa 29. června 2016

Fitness výzva: švihadlo, angličáky, kliky, ...

Všechny vás moc zdravím a zvu vás na výzvu, kterou ve skupince NEJEN se Zuzkou Light hodláme uskutečnit během následujícího měsíce :-) Nejdříve vznikl nápad udělat výzvu pouze švihadlovou, ale ne všichni se na to cítili, někteří ze zdravotního důvodu ani hopsat nemohou. Pro ně je zde připravena tedy výzva jiná, KOMBINOVANÁ, na tři různé cviky - angličáky, sumo dřepy a kliky. Můžete se hecnout doma v soukromí nebo přijďte k nám do skupinky podělit se o vaše pokroky při dosahování následujících úrovní :)


ŠVIHADLOVÁ VÝZVY je určená úplně pro všechny, jak pro začátečníky, tak pro pokročilé. Úkole je prostý, naskákat ze celý měsíc co nejvíce přeskoků, abyste dosáhli na co nejvyšší level. Po levé straně vidíte, po jaké době levely přibývají, takže je dost možné, že profíci se švihadlem poskočí během jednoho dne o několik levelů :-) Pokud první den naskáčete 1500 přeskoků, proškrtáte tolik políček od počátku prvního řádku, aby vám to dalo 1500. Tím se posunute níže v řádku na nový level :) Pokud naskáčete první den jen 150 přeskoků, proškrtnete první tři políčka a zůstáváte v prvním levelu, dokud se neproskáčete níže :) Pozor, nepočítají se přeskoky přes švihadlo v rámci vašeho tréninku. Tohle je výzva, která počítá přeskoky pouze navíc v rámci jakéhosi bonusu ke cvičení :)


CVIČEBNÍ VÝZVA je zde pro všechny, kdož nekámoší se švihadlem nebo zkrátka nemohou z jakéhokoli důvodu hopsat. Pro ty z vás je zde výzva na tři různé cviky. Není zapotřebí dělat všechny, můžete si zkrátka vybrat, kombinovat jakkoli chcete. Celkově však musí dát určitý počet :-) (např: 5 angličáků, 5 sumo dřepů a 5 kliků = 15 cviků). Zároveň je zcela na vás, jakou náročnost si pro každý cvik zvolíte. Angličák může být s klikem i bez, nebo oblíbený soutěžní angličák, nebo můžete náročnost i kombinovat. To samé klik. Pokud jsi začátečník a nedáš klasický, pojď ho dát z kolenou. Nebo opět můžeš náročnost kombinovat, dej 7 kliků z kolen a 3 bez nich. Náročnost a ten "motor" nechám na každém z vás. Stejně jako u švihadlové výzvy, nepočítají se angličáky, dřepy ani kliky z předešlého tréninku. Tohle je zkrátka výzva, kdy cvičíme něco navíc :)

***

Obrázky k výzvě si můžete vytisknout, dají se zvětšit, nebo si ZDE stáhnout
soubor, který je připravený ve Wordu, do kterého si můžete vpisovat či škrtat splněné úrovně :)

Ať se vám moc daří :-)




Pozn: neberu zodpovědnost za nesprávné provádění cviků, při kterých může dojít ke zranění jedince. Každý cvičící je zodpovědný sám za sebe s ohledem na své možnosti, zdraví a stav těla.

Vaše názory:

3 komentáře:

  1. taky se chystám cvičit, už mám nachystanou podložku a kegelovy cviky na pánevní dno :oD áchjo, to bude otrava, už se těším na něco akčnějšího :oP

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Kristy..v pondeli jsem zacala svihadlovou vyzvu a mam asi blbej dotaz, ale radsi se zeptam :D napr. na tvym priklade..kdyz teda prvni den naskacu 150 preskoku, poskrtam 3 policka..kdyz druhy den naskacu 300 preskoku, pocitam tech 300 od 4. policka dal (takze se dostanu na 1. policko 2.levlu) nebo pocitam tech 300 preskoku od 1. policka 1. levlu (tudiz se dostanu na 6.policko 1.levlu)?? a porad tak dokola?? :) doufam, ze je to srozumitelny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, vesměs si to můžeš pojmout podle sebe. Buďto budeš proskrtavat od začátku postupně, nebo prostě to, co naskaces , tak cik cak :) cílem je naskakat co nejvíc za měsíc, takže se to shoduje pro obě varianty :)

      Vymazat