neděle 12. června 2016

Food Journal: 11. června 2016


Jelikož mnohé z vás zajímal, jak vypadá můj jídelníček, snažila jsem se splnit přání a pár dní vám jídlo budu fotit. Prosím, jen se inspirujte. Množství je velmi individuální, každý má jiné potřeby. Tento jídelníček mám já osobně nastavený jako low-carb a redukční zároveň. Takto nastavený jídelníček mi vyhovuje a funguje. 


Ke snídani jsem měla bílý jogurt (3,4%) , snídaňovou směs banán-ječmen od Iswari, 1/2 pomeranče a kokosové máslo. 


Ke svačině jsem si dala dvě takovéto dlaně arašídů. 


Oběd jsem vařila podle tohoto receptu. Květákové rizoto s kokosovým mlékem a kuřecím masem. 


Odpolední svačinka byla ve formě jablíčka a arašídového másla. 


K večeři šopský salát - okurka, rajče, paprika, ředkvička, římský salát, balkánský sýr

***

Snad se vám tento post líbil. 
Dnes fotím další na zítřek, tak se přijďte podívat ♥

Vaše názory:

4 komentáře:

  1. Více takových článku pro inspiraci 👏👏👏

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, ty krásně papáš :)! Proč já nedokážu takové super kombinace vymyslet :D!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné. A Kristi kdy cvičíš? Jestli dáváš sacharidy jak doporučuje Zuzka - v době 2 hodin po cvičení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veroniko, cvičím odpoledne a sacharidy si dávám před tréninkem, "po" mi to nevyhovuje.

      Vymazat