pondělí 13. června 2016

Food Journal: 12. června 2016

Nedařilo se mi vyfotit všechno, ale něco přeci jen pro vás mám. Další dávka inspirace. Jak jsem již zmínila minule, jsem v redukčním režimu a přijímám 100 g sacharidů denně, takže low-carb stravování. Snad najdete inspiraci :-)


Snídaně: večerní pečivo s arašídovým máslem a banánem. Pokud ještě neznáte večerní pečivo, tak mrkněte do Kauflandu. Vyrábí se z pšeničné bílkoviny a obsahuje minimum sacharidů. Kolem 6g na celou koustku ;)


Na svačinu jsem měla tuhle LifeBar tyčinky s borůvkama a chia semínky. Je úplně bezkonkurenční ♥

Oběd: nefotila jsem. Ostuda. Ale měla jsem kuřecí vývar s troškou domácího drobení a kuřecí kousky s troškou vařené rýže. 

Odpolední svačina: Měla jsem arašídy, dvě dlaně a jablíčko


Večeře: na večeři a na další dny jsem si upekla tento low-carb koláč z kokosové mouky a tvarohu. Recept inspirovaný Zuzkou Light. Co nejdříve budu sdílet recept, protože i když byl hodně mokrý, tak byl světový ♥

***

Mějte se skvěle :))


Vaše názory:

2 komentáře:

  1. Kristi, a co bereš jako jídlo po cvičení? nebo si ho dáváš teda před cvičením? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, je mi jasný, že člověk nečte všechno, psala jsem to v jednom z dřívějších postů, prohodila jsem to. Nedávám si sacharidy "zaslouženě" po cvičení, ale před ním, podám lepší výkony :) A určitě mi to tak lépe sedí. A hubnu stejně, takže zas tak obří rozdíl v tom nebude :)

      Vymazat