čtvrtek 16. června 2016

Food Journal: 15. června 2016


I z tohoto dne mám pro vás fotky mých jídel za celý den. Nic závratného, ale pochutnala jsem si. Kaloricky už je to trochu bohatší než třeba před týdnem, nechci si zpomalit metabolismus, tak koukám, co to udělá. Zatím dobrý :)


Snídaně: připravovala jsem si až do práce, nestíhala jsem ráno. Bílý jogurt, arašídové máslo, banán, snídaňová směs Iswari z parfums.cz a lesní ovoce.


Tohle bylo něco mezi svačinou a obědem. Jablko a večerní nízko-sacharidové pečivo se šunkou a zeleninou.


K tomu necelou LifeBar tyčinku.


Svačina: přišla jsem domů asi ve čtyři a slupla tenhle kuřecí vývar. Nudle nenudle, zblajzla jsem je i z bílé mouky :D Mňam!!!!


Večeře: na večeři jsem měla 50 g oříšků a asi tři lžičky kokosového másla, které mám také z parfums.cz/zdravi :)

Mějte se prima a zdravě papkejte a cvičte :)

Vaše názory:

5 komentářů:

  1. Ahoj Kristý. Sleduji Tě poměrně dlouho, ale nejíš teď hrozně málo, když do toho ještě cvičíš?. Například to, co ty máš ke snídani, já mám jako svačinu. A na večeři jen oříšky s máslem???..... Ale třeba se mi to zdá a jím oproti tobě moc :D
    Jsem si jistá, že kdybych jeden z tvých jídelníčku za celý den jedla v práci ( dělám 12ctky), tak to nevydržím.
    Ale zatím jsem nepřečetla všechny tvé poslední články, tak jestli jsi o tom někde psala, tak se za dotaz předem omlouvám. :-)

    Jen mi přišlo, že dříve jsi jedla více.
    Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dříve jsem jedla více, protože jsem měla funkční metabolismus , který frčel díky cvičení na plné otáčky. Když člověk přibere kvůli nadmíře jídla, je prostě nutné kalorie stáhnout a aby metabolismus fungoval jak tehdy, tak k tomu ej nutné cvičit. Postupně se k tomu dostávám pomalinku. Navíc nejsem v klasickém režimu, ale v low-carb. Tím, že omezím sacharidy, tak musím navýšit tuky. Ty jsou ale více než 2x výživnější, tudíž jich nemůže být za ty sacharidy stejně množství. Světe div se, ale ta troška strašně zasytí... 50 g oříšků a tři lžičky kokosového másla dá dohromady přes 450 kcal.
      Můj bazál je 1300 kcal. Jím zhruba 1600-1800 kcal za den. Z toho množství se to nezdá, ale je to tam. ;)

      Vymazat
    2. A ještě poznámka. Cvičím 15 minut denně. To není hodina nebo půl hodina. U tohoto typu cvičení (HIIT) se nebere v potaz spálené kalorie, kterých není za tu dobu snad ani 100. Ale jde o to, jak se tělo chová po takovém cvičení. Já na sobě vidím, že mi vychází vstříc. Spousta lidí má s tímto přístupem problém, možná jen proto, že na to špatně šli nebo si to prostě ještě nevyzkoušeli a vše neznámé prostě vypadá nedůvěryhodně.

      Vymazat
  2. Ta snídaně a polévka vypadají skvěle!

    OdpovědětVymazat