BLOG
Bloguji
U mě doma
Happy Monday
Baby deník
Nevlezlo se
JÍDLO
Z mého stolu
Všechny recepty
Vaření s FOOD
Vaření s Yummly
Biosfera.cz
CVIČENÍ
Články
Fitness deník
Recenze a tréninky
Jóga
Moje proměny
FASHION & BEAUTY
Notino.cz
Laky
Kosmetika
Oblečení
VOLNÝ ČAS
Knižní koutek
Knižní výzva
Recenze knih
DIY
Háčkování
V PŘEDVÁNOČNÍM ČASE MÁM PRO VÁS SPOUSTU SOUTĚŽÍ. KDE?
Na blogu soutěžíme o tři balíčky od HQH System
Na mém blogu můžete soutěžit ve Velké oříškové soutěži o 5 kg oříšků a semínek
Na FB stránce Anetky Run-Heart se soutěží o mou knihu Moje tělo: koučink
Na FB stránce Správná podprsenka se také soutěží o mou knihu Moje tělo koučink.

PŘEJI VŠEM HODNĚ ŠTĚSTÍ A KRÁSNÝ ADVENT :-)

čtvrtek 28. července 2016

Co jím přes týden | Body Update | Píšu knihu


Ahoj, zdravím vás... zrovna v těchto dnech se tu měl objevit můj shrnující článek ohledně dvou měsíců se Zuzkou. Páni. Uteklo to :) Takový článek tu nebude, ale bude to něco podobného. V tomto příspěvku se mrkneme, co jsem přes týden nafotila ze svého stolu, na nějaké fotky z mého archivu a něco si povíme o té knížce, kterou píšu. 

PÍŠU KNIHU
Asi bych nejdříve začala od konce - píšu knihu. Asi si pamatujete, že jsem měla v plánu udělat motivační zápisník, který jsem měla mít hotový a připravený již v červnu. Vzhledem k tomu, že mi v té době umřel táta, nebyla síla, chuť, nápady, motivace ani inspirace cokoli skládat a dávat dohromady. Během té doby jsem však měla spoustu času na to, abych se více zaměřila na to, jak chci, aby finální verze zápisníku vypadala a nakonec jsem jej obohatila o spoustu dalších myšlenek. Věřím, že se vám bude líbit. Já sama bych si takovou knihu hrozně ráda někdy přečetla a proto jsem se ji rozhodla dát dohromady :)
Také jsem měla čas na to uvědomit si, co chci do budoucna. Nechci učit. Nechci dělat výživového poradce (to radši půjdu učit). Ráda bych si udělala trenérský kurz a točila ve studiu videa, ale to je spíše otázka daleko pozdější budoucnosti než něco, na co mám teď. A tak jsem se vrhla na myšlenku, že budu psát. Kniha je již skoro hotová, skládám poslední stránky a pak se vrhnu na úpravy. Kniha nebude žádný elektronický dokument, ale opravdu fyzická kniha, kterou si budete moci zařadit do knihovničky. Hrozně moc se na finální tovar těším :) Až jej budu mít v ruce. Zároveň mám rozpracováno spoustu dalších projektů.. těch psaných. Ty si zatím ponechávám v hlavě, pro jistotu :)
Asi si říkáte, proč Moje tělo v názvu. Je to motto, které mne provází již od počátku založení blogu se stejným názvem v dubnu 2012. Ať chci nebo ne, tahle dvě slova mne pronásledují všude, kam se podívám. Ale hlavně to chtělo odstup i časový, abych si uvědomila, že tohle motto ke mně prostě patří. Od té doby vzniklo několik blogů, webů, FB skupin a projektů, které používají prakticky totožné slovní spojení a já si říkala, zda mne vůbec baví ta myšlenka zapadat mezi tohle a neudělat/nevymyslet něco nového. Jestli něco nesnáším na sobě, tak neoriginalitu... jenže, i když jsem jednu dobu naprosto nenáviděla všechno, co mne s blogem Moje tělo spojovalo, dnes to cítím jinak. Jako bych prošla vztahem, který se po všech těch slzách, nervech, ale také nadšení a vděčnosti upevnil a já prožívám v tuto chvíli úctu. K tomu, co jsme spolu dokázali. Čím jsme si společně prošli. Pro někoho možná fraška. Pro mne srdcová záležitost ♥ Nevzdám se jej, ani kdyby bylo na světě tisíc stránek nesoucí slova Moje tělo :-) Pro mne znamenají tak mnoho.
Tak držte palce s knihou. Fakt mi moc záleží na tom, aby dopadla co nejlépe. 

CO JSEM JEDLA PŘES TÝDEN
A teď už se podíváme na to, jak a co jsem jedla přes týden. Vesměs to jsou samé saláty, protože jestli mne něco teď fakt nebaví, tak vařit. Což asi chápete. Stále jsem na low-carb režimu, za poslední týden mi to průměrně vycházelo na 108 gramů sacharidů za den (jo, spočítala jsem to pro vás :D ) Občas jsem dala méně, jindy více, nijak striktně na gram si to nehlídám, dělám tak, abych se cítila dobře. Zařadila jsem taky jeden refeed den, o kterém jsem již psala zde :)

Tenhle salát paří mezi moje top. Smíchám ledový nebo jiný salát, ředkvičky, červenou cibuli, trochu salátové okurky a k tomu asi půlku jablíčka. Je skvělý jen tak, tentokrát však k obědu ke karbanátku. No a jedno ranní "neprůstřelné" kafčo ♥ (odkaz)

K večeři tvarožník a proteinový nápoj. A tuhle krásku se salátkem jsem měla k snídani :) Miluju večerní pečivo... i na snídani :D


Tuto mísu jsem měla zrovna včera k večeři, a taky večer předtím a taky předtím :D Smíchám jakýkoli salát, šunku, okurku, ředkvičky, k tomu lžíci kvalitní majonézy a dvě vařená vejce. Luxus. Vpravo úplně nejobyčejnější low-carb večeře na světě - lečo a low-carb (večerní) pečivo :)


Další salát k večeři, stejný jako nahoře, jen jsem použila jiný druh. Napravo snídaně, cheesecake/tvarožník z ovesných vloček přelitý arašídovým máslem. 


BODY UPDATE
Už jsem několikrát zmiňovala, že jsem stále v redukčním režimu, až někde do půli srpna. Váha šla zase o trochu níž, za dva měsíce celkem o 6 kg. Vesměs ji beru jen velmi orientačně, protože mi záleží hlavně na tom, co vidím v zrcadle. Hubnutí jsem začínala na 1300 kcal, pak jsem pomalinku zvedala, nyní jde váha dolů i při 1700 kcal i více (a to bych měla mít podle výpočtů tuhle kalorickou hodnotu udržovací). Metabolismus holt frčí jak blázen a postspalovací efekt u HIIT cvičení je opravdu neskonale efektivní a funkční :-) 


Dokonce jsem se už ani neměřila, naposledy byla snaha před týdnem, ale v momentě, kdy jsem vzala metr do rukou, tak jsem s ním zase křápla do pryč, protože jsem si uvědomila, že jsem už v bodě, kdy mi to je jedno. Kdy mi ta čísla už neudělají radost, ale spíše jen poskytnou informaci. Vlastně, do takového bodu by měl nakonec dospět každý :-) protože smyslem cvičení a racionálního stravování není se doživotně měřit, ale jakmile dosáhnete hranice, o kterou jste bojovali, tak pak je ten správný moment pochopit, že je čas se toho vzdát. Nebudu popírat, vyměnila jsem to za pohled do zrcadla, objevování i těch sebemenších pokroků na těle. A myslím, že to je právě ono :)  


Cvičím pořád stejně, těch svých 15-20 minut denně, což můžete sledovat nebo se minimálně občas kouknout na tréninkový kalendář, který si vedu. Jsem stále věrná Zuzce, platím si ZGYM a miluji to tam. Výběr workoutů je úžasný, zamilovala jsem si Summer Shred sérii, která mne vždycky vyřídí. Novej díl by z této edice mohl být klidně několikrát do týdne :) 

Nedělám nic jinak. Stále do sebe láduji hlavně bílkoviny a tuky. Veškeré sacharidy přijímám hlavně z ovoce - v těchto dnech obzvláště jablka a nektarinky ♥


Jestli mne něco opravdu těší, tak to je práce na zadečku. Tam proběhl snad největší pokrok ze všech. Nemám raději ani uloženou fotku "starého" zadku, protože když jsem viděla, jak se na té fotce rozkydl, tak jsem ji musela vyhodit do koše. Strašný :D Teď je už koukatelný a ta dřina se rozhodně vyplácí. 


Tímto se s každým z vás loučím s jedním pohledem ode mne z kuchyňského okna na nádherné hory :) Jeseníky jsou prostě nejvíc. Miluju tady ty západy slunce, to, když se z těch kopců valí černé mraky a pomalu přichází bouřka :) Nevyměnila bych tohle místo za nic na světě :)


Vaše názory:

9 komentářů:

  1. To je super jak sršíš nápady, už jsem Ti to psala, já Tě čtu ráda, takže se těším na další díla :)..."Moje tělo" mám spojené s Nikki Finn ... já sleduji i ty "konkurenční" blogy a skupiny se stejným názvem :), a mám k tomu jenom tolik - za prvé - "modří vědí" a za druhé ne každý je zrovna pisálek a to co není shůry dáno v apatyce nekoupíš :) ...

    OdpovědětVymazat
  2. Zadek naprosto boží! Chválím a klobouk dolů! Taky cvičím momentálně hlavně doma a s vlastní vahou + videa od Zuzky a je to pro mě novinka a zároveň mě to neskutečně chytlo :) Jsem sice fitness trenérka, takže si tréninky sestavuju sama, ale když se mi nechce uvažovat, tak je Zuzka pro mě novou metodou :)))
    FitBlanka

    OdpovědětVymazat
  3. perfektne pokroky. velmi ta obidvujem. nenapises prosim recpet na ten skvely cheescake?

    OdpovědětVymazat
  4. Na knížku se budu moc těšit :). Hrozně mě těší vidět, kam jsi to za tu dlouhou dobu dotáhla! Já se pořád zatím ve všem jenom tak nějak plácám :D.

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem nadšená z tvého přístupu, opravdu se mi líbí jak říkáš, že člověk se dostane do bodu, kdy nejsou důležitá čísla, ale pocit.. :) supr :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky, kdyz si končila s blogem Moje telo, tak mi i slzicka ukapla, ale respektovala sem Tvoje rozhodnuti. Ted jsem Te po dlouhe dobĕ zase objevila. Jsem moc rada, ze muzu zase čist tve řádky. Moc me motivujes. Diky moc


    OdpovědětVymazat
  7. Ahojky, kdyz si končila s blogem Moje telo, tak mi i slzicka ukapla, ale respektovala sem Tvoje rozhodnuti. Ted jsem Te po dlouhe dobĕ zase objevila. Jsem moc rada, ze muzu zase čist tve řádky. Moc me motivujes. Diky moc


    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky, kdyz si končila s blogem Moje telo, tak mi i slzicka ukapla, ale respektovala sem Tvoje rozhodnuti. Ted jsem Te po dlouhe dobĕ zase objevila. Jsem moc rada, ze muzu zase čist tve řádky. Moc me motivujes. Diky moc


    OdpovědětVymazat