Intervalový trénink se švihadlem

Zhruba dva roky nazpět jsem si sestavila intervalový trénink jen a pouze se švihadlem. Tehdy jsem ještě netušila, že si jej oblíbí tak moc lidí a dokonce i po těch dvou letech si někteří vzpomněli a psali mi, že by si jej znovu rádi odcvičili. Jelikož tento trénink nebyl nějakou dobu online, tak jej znovu dávám na stránky. Dnes jsem si jej opakovaně odcvičila a tedy mokrá jsem jak žába a ruce mne bolí :-) Bonusem k tomu všemu je, že jsem o malý kousek předčila svůj osobní rekord, tak mám radost.

Navíc, tento trénink je skvělý pro právě probíhající švihadlovou výzvu. Díky tomu budete moci nahopsat spoustu opakování a zabijete dvě mouchy jednou ranou :)

Nastavte si časovač na 45 vteřin pro skákání a 15 vteřin pauzu.
První etapa má 8 kol.
Po ní následují 2 minuty pauzy.
Druhá etapa má 4 kola.
Po ní následuje 1 minuta pauzy.
Celý intervalový trénink dokončíme 2 koly.
A je hotovo.
Sečtěte celkový počet přeskoků a napište mi. 
Po každém kole si přeskoky pište do tabulky nebo na papír.

Ať se vám daří ♥



Nový osobní rekord


Zápisky dva roky nazpět :-)


Share on Google Plus

♡ Kristina Cechova

    Komentáře čtenářů
    Facebook komentáře

2 komentářů :