Interval Training (se švihadlem)

sobota, července 09, 2016

Zhruba dva roky nazpět jsem si sestavila intervalový trénink jen a pouze se švihadlem. Tehdy jsem ještě netušila, že si jej oblíbí tak moc lidí a dokonce i po těch dvou letech si někteří vzpomněli a psali mi, že by si jej znovu rádi odcvičili. Jelikož tento trénink nebyl nějakou dobu online, tak jej znovu dávám na stránky. Dnes jsem si jej opakovaně odcvičila a tedy mokrá jsem jak žába a ruce mne bolí :-) Bonusem k tomu všemu je, že jsem o malý kousek předčila svůj osobní rekord, tak mám radost.


Nastavte si časovač na 45 vteřin pro skákání a 15 vteřin pauzu.
První etapa má 8 kol.
Po ní následují 2 minuty pauzy.
Druhá etapa má 4 kola.
Po ní následuje 1 minuta pauzy.
Celý intervalový trénink dokončíme 2 koly zadaného intervalu.

A je hotovo.
Sečtěte celkový počet přeskoků a napište do komentářů, jak se vám dařilo. 
Po každém kole si přeskoky pište do tabulky, kterou si můžete vytisknout nebo na papír.

Ať se vám daří ♥




MOJE SKÓRE
Nový osobní rekord 9. července 2016
Tréninky z roku 2014.

Nenesu odpovědnost za zranění či úrazy způsobené doma, ve fitness centrech či kdekoli jinde. Každý cvičí s vlastním úsudkem ohledně svého zdraví a zdatnosti, nejsem rovněž odpovědna za nesprávné provádění cviků, za nesprávné užívání či manipulaci se sportovním vybavením potřebnými pro tréninky v rámci prezentovaných tréninků zde na blogu.

3 komentáře:

  1. Ahoj Kristi, skáčeš různé styly nebo jen snožmo, Děkuji. D. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nějaký tip jaké švihadlo?mám asi 40 let staré, možná víc a tak si říkám, jestli už přece jen doba nepokročila a třeba se s kvalitnějším méně nadřu

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.