BLOG
Bloguji
U mě doma
Happy Monday
Baby deník
Nevlezlo se
JÍDLO
Z mého stolu
Všechny recepty
Vaření s FOOD
Vaření s Yummly
Biosfera.cz
CVIČENÍ
Články
Fitness deník
Recenze a tréninky
Jóga
Moje proměny
FASHION & BEAUTY
Notino.cz
Laky
Kosmetika
Oblečení
VOLNÝ ČAS
Knižní koutek
Knižní výzva
Recenze knih
DIY
Háčkování
V PŘEDVÁNOČNÍM ČASE MÁM PRO VÁS SPOUSTU SOUTĚŽÍ. KDE?
Na blogu soutěžíme o tři balíčky od HQH System
Na mém blogu můžete soutěžit ve Velké oříškové soutěži o 5 kg oříšků a semínek
Na FB stránce Anetky Run-Heart se soutěží o mou knihu Moje tělo: koučink
Na FB stránce Správná podprsenka se také soutěží o mou knihu Moje tělo koučink.

PŘEJI VŠEM HODNĚ ŠTĚSTÍ A KRÁSNÝ ADVENT :-)

středa 17. srpna 2016

Body Update | Co jsem jedla | Cvičení | Kuchtění


Když jsem v minulém příspěvku psala, že už nechci hubnout, nebo minimálně dočasně, myslela jsem to vážně. Jak jsem psala, tělo hublo rychleji, než se mu tělo stíhalo cvičením přizpůsobovat. Uplynuly skoro dva týdny od mého rozhodnutí, cm se drží přišpendlené na místě stále stejné, váha o malinko stoupla, nevím ani, zda mám to půl kilo vůbec zmiňovat, protože bůhví, co za tím je... výsledek mého snažení o udržení váhy mne těší a to je pro mne nejvíc ツ 

Abych byla upřímná, udržení váhy je daleko větší věda, než to hubnutí, minimálně u mne 😄 Byla jsem zvyklá na redukční režim, který má dané kalorie a makroživiny a najednou se ocitnete na novém pískovišti a je třeba naučit se najít novou hodnotu, tu, která vám ty kilogramy udrží. V mém případě jsou i tabulky k ničemu, protože jakmile metabolismus frčí, je to trošku o něčem jiném. 

Jsou to asi tři měsíce, co jsem do toho po nechtěné odmlce praštila. Začínala jsem na bazálu 1300 kcal, postupně - s odezvy těla - jsem přidávala na kaloriích, až jsem skončila na skoro 1800/1900 kcal  v průměru a tělo stále hublo. Neskutečný, věřím, že za to může HIIT cvičení se Zuzkou Light, které je skvělé v tom, že nejsou podstatné kalorie spálené během cvičení, ale kolik maxima ze sebe v té krátké době vydáte, aby tělo vydávalo více energie poté na opravu toho, co jste tím cvičením v sobě "zničili", takže v tomto případě věřím na postspalovací efekt, který u mne funguje dokonale. 

Nyní se držím kaloricky ještě nad, když jsem to posledně počítala, dalo mi to nad 2000 kcal. 


Dobré ráno foto 💋  |  Mohla být říct, že mi to "takto" stačí. Pravdou je, že jsem fakt spokojená, protože "takto" se cítím nejlíp ツ A zároveň se to slučuje se stylem života, který nechci měnit, nechci mít náročnější a delší tréninky, nechci omezování, chci si s dětmi dát někdy zmrzlinu a nepřemýšlet nad tím, že teď mám režim, jsem v dietě, nebo mi do toho zasahují pro ten den makra. Víte, jak to myslím ツ Každý si tím obdobím musí určitě projít, ale ne tam navěky skončit.


A taky se mi doneslo, že jsem prý moc hubená. Nemohli mě víc nasrat. Chápete?
Nejsem hubená. Mám 168 cm a zhruba 61/62 kilo. Jen prostě to tělo vypadá úplně jinak. 
Jsem prostě vysportovaná a basta 😊


Celý minulý týden jsem hodně pekla a testovala nové věci. Než se dostaneme k receptům, tohle si rozhodně koupím znovu. Arašídová mouka úplně skvěle nahradila několik receptů, kam by se běžně dala mouka mandlová, která je podstatně dražší. Nemám možnost si doma namlít svoji, ale za 30 kč - no nekupte to a nevyzkoušejte ツ


Takže vznikly tyhle boží Violetky, které jsem dělala podle Zuzky a byly naprosto, ale naprosto fantastické. Žádné pečení, jen všechno smícháte, dáte do mrazáku a pak to prostě sprostě sežerete 💕


Mouku jsem použila také do domácí čokolády, zrovna teď mám v mrazáku další, šoupla jsem tam arašídy, kokosovou mouku a ještě chia. Jsem zvědavá, kolik si toho nechám na zítra 💪


A do třetice jsem mouku dala také do těchto low-carb muffinů, opět dělané podle Zuzky. Nevím, jak to dělá, že dokáže sníst jen jeden. Já to snídala, obědvala, večeřela a za chvilku bylo všechno ve mně 😊


S tímto salátem otravuju už týdny a ještě budu 😄 Je nejlepší. Ledový salát, okurka, ředkvičky, jablíčko, červená cibule, kuřecí kousky, zakapané olejem... fakt lahoda ♡


Čtenářka: "Vy doporučujete lidem konzumovat glukózo-fruktózový sirup. Měla byste si o tom něco přečíst, je to strašně nezdravé."
Já: "Prosím vás pěkně, můžete mi ukázat větu, kde lidem doporučuji konzumovat glukózo-fruktózový sirup?"
Čtenářka: "No, takhle napsané přímo ne, ale na svých stránkách máte fotku tyčinky, která glukózo-fruktózový sirup obsahuje."

Záhada rozluštěna: jde o tuhle tyčinku, která je strašně dobrá a mně je vskutku úplně u prdele, co obsahuje. Tečka. Jím zdravě, abych si tohle mohla čas od času dovolit a na překroucené další názory se už teď moc těším 🔃


🍰 A také vám DOPORUČUJI tyhle skvělé moravské koláče, které jsem si upekla, jako takovou odměnu za tři měsíce bytí v souladu s tělem. Obsahují bílej cukr, bílou mouku, obyčejný máslo, pak taky kupovaný povidla,... někdo něco? 😈 


Cvičila jsem se Zuzkou Light její Monster Workout. Potřebovala jsem nekompromisně najít pořádnou váhu, abych z tréninku vytěžila maximum. No, co vám mám říkat, naplnila jsem jen 21 kg do svého sandbagu a víc už jsem neměla co 👀 Zuzka to odjela s dvakrát větší vahou.... asi příště vezmu skříň do ruky nebo co.


Vyšly jsme si s Eliškou ven a já se rozhodla něco cvaknout, aby bylo vidět, že se umím oblíkat taky do civilu 😃 a že se nemusím nakrucovat pouze ve spodním prádle a plavkách. 


A na tuhle knihu jsem se moc těšila a teď jí dám co proto 😉  Dáme recenzi? Myslím, že budu celkově moc hodná, ale nechval dne před večerem se říká, že? Kdo má knihu a komu se líbila? 


Loučím se s vámi ♥ Chystám pro vás několik recenzí na opravdu skvělé věci,
máte se na co těšit, jelikož jsem vybírala poctivě a moc se těším,
co na tyhle produkty řeknete.

A nechápu, jak se to stalo, ale za 3 měsíce (ani ne), je nás
ve FB Moje tělo skupince skoro 3.000 lidiček 💗 Dostáváte mne.
Především proto, že všichni, co píšete a sdílíte a pomáháte skupinku tvořit,
jste skvělí. Je neskutečné, kolik skvostů mezi sebou máme 😍

Vaše názory:

18 komentářů:

  1. Ahoj Kristinko,pekne napsané,jen by mě zajímalo,prosim,podle čeho si počítáš kalorie? Máš nějaké tabulky,nebo stránky kde to vypočítávají? A Kdes přišla na 1300 kcal,je to podle výšky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj EVi, je to podle výšky, váhy a věku. Tak se počítá bazální metabolismus, k němu se pak přičítá nebo se spíše to číslo násobí koeficientem aktivity přes den a plus cvičení. To je hodnota, kterou když člověk bude jíst, nebude hubnout ani přibírat, je to hodnota, která pokryje jeho celodenní potřeby pro správné fungování. Aby tělo hublo, musí přijmout méně. Mrkni na tento vzorec, podle něj se dá bazální hodnota lehce spočítat https://cs.wikipedia.org/wiki/Baz%C3%A1ln%C3%AD_metabolick%C3%BD_v%C3%BDdej

      Vymazat
    2. Ahoj Kristi, prosim tě, když mi bazál vychází podle vzorce na wikipedii 1466kcal, na kolik si to můžu snížit, abych hubla. (cvičení se Zuzkou 4-5 do týdne) Děkuji

      Vymazat
    3. Pod bazál jít nesmíš. Pár dní u toho můžeš zůstat, ale postupně navyšovat, abys donutila metabolismus fungovat ;) taky záleží na tvé celodenní aktivitě, náročnosti práce... čím náročnější a čím víc pohybu, tím začít na vyšším čísle... bazál nedoporučuji držet déle než týden. Pak je nutné jít nahoru minimálně o 15O kcal a sledovat. A tak postupně stejně systematicky navyšovat...

      Vymazat
  2. Tu knihu jsem si nedávno koupila a taky chystám recenzi na blog :) Já jsem s ní zatím spokojená.
    A na všechny tvé recenze se moc těším :)
    FitBlanka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj,Kristinko! Moc pěkně napsaný článek :) Knihu jsem četla a musím říct, že jedním dechem.Je napsána vtipně,ale dodá i spousty informací. Na tyčinku Corny se už dlouho chystám,slyšela jsem na ní zatím jen chválu a taky ti musím pochválit tričko,je moc hezké ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Triko je od maminky, kupovala pro mne, už jsem ho viděla u nás ve městě asi na dvaceti lidech :D To je tak, když je ve městě KIK :)

      Vymazat
  4. Ahoj Kristi! jsi vážně úžasná! Smekám před Tebou klobouk!
    Prosím Tě, kde kupuješ tu arašídovou mouku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj a moc ti děkuji :)
      Arašídovou mouku mám od nás z malého obchůdku, ale uričtě seženeš i na webu, zrovna teď ve skupince jedna paní objednávala přímo z puritas.cz

      Vymazat
  5. Krásně píšeš Kristi a moc ti to sluší, ach ... jak jsi štíhlá... já to snad nikdy nepokořím... pomoooooc!!!! Knihu vlastním a už jsem ji četla, připadá mi hodně rozumná, tak už se těším i na tvoje postřehy a připomínky.. P.S. Corny je mňamozní.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokoříš. Vydrž :* Myslím na tebe, zkoušej něco změnit, pokud něco nejde tak, musí to jít jinak.

      Vymazat
  6. Ledový salát, okurka, ředkvičky, jablíčko, červená cibule, kuřecí kousky, zakapané olejem...
    Moc děkuji za tip, nikdy by mě nenapadlo přidávat jablko do zeleninového salátu a ta červená cibulka no prostě výborná chuť, takže díky moc!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Knihu mám taky, jsem moc spokojená :) a mouku sháním, zatím ale marně.. tak jsem si objednala alespoň kokosovou a mandlovou ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Kristi, "Ty jíš Corny se sračkoidním sirupem", "Jo, jsi moc hubená, něco s tím laskavě dělej" ... nestačím se divit.
    Díky za další článek plný inspirace a pozitivní energie. U Tebe se vždy přesvědčím, že když se chce, tak to jde :-)
    http://radinsen.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Ahojky, prosím kde jsi koupila sandbag? A čím ho naplnit? díky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechávala jsem si ho šít tak dva roky nazpět přes firmu, kterou jsem našla na AUkru. Bohužel, nepamatuji si :(

      Vymazat
  10. Tu karamelovou Corny taky zbožňuju! :D :)
    foodbykate.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat