Z mého stolu: říjen 2016 - Clean Eating


Ano, devět ušmudlaných fotek se mi podařilo za měsíc říjen nasbírat :D Měla jsem tolik práce s knihou, že jsem byla ráda, že vůbec stíhám dýchat. Až budu chtít vydávat vlastním nákladem někdy příště nějakou další knihu, prosím, přijeďte mne proliskat, jo? :D

Výše jsem si namíchala na dva dny tento podzimní salát. Najdete v něm: římský salát, ledový salát, pekanové ořechy, jablka, granátové jablíčko, sýr halloumi


Mám období, kdy jím i jen tak na sucho tyto celozrnné žitné chleby. Fakt mi šíleně chutnají. Přítel když mě vidí, tak si mne podezíravě prohlíží, zda je tohle normální. Jako je. Jemu to nevysvětlíte :D

Na chlebu mám - čoveče, co tam mám? Asi máslo. Pak hrst míchané zeleniny, šunku, rajče a sezamová semínka.


Takovou kombinací nikdy nic nezkazíte. Kupa salátu, jablíčka, slunečnice, červená cibule a kuřecí kousky na kari.


Jak jednoduše se dá jíst. Zdravě a bez nutnosti vymýšlet nějaké extrémy. Volské oko, nektarinka, šunka a večerní chléb.


Miluji rýžové nudle. Tady s římským salátem, broskví a okurkou. K tomu volské oko. Když není po ruce maso, vajíčka to zachrání :)


Večerní "sendviče": večerní pečivo, máslo, rajče, vajíčka na tvrdo a římský salát. Opět, jednoduchost.


Moje nejoblíbenějšího snídaně letošního podzimu. Vločková kaše s chia připravovaná přes noc. Se skořicí, banánem a pekanovými ořechy. 
 

Zde něco obdobného, akorát jsem přimíchala mleté lněné semínko a mleté mandle, použila blumy, kiwi a arašídové máslo.


Vepřové kousky s jablíčkem a římským salátem. Čím zelenější, tím lepší :) 




Právě se pro vás tiskne!!! Nemůžu se dočkat, až vám ji pošlu. :-)



www.mojetelo.cz

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Moje proměna za 50 dní - fitness památníček

28denní soustředění (bootcamp) se Zuzkou Light

Báječné nakupování (14)

Mých 10 bodů, kterými se řídím při cvičení a mají efekt

Body update | Low Carb povídání, jídelníček | Co cvičím

Fotogalerie