5-Day Food Journal

Zde najdete jídelníček, který jsem před létem roku 2016 sdílela na své stránky. Nejde o redukční jídelníček, i když může pro někoho být. Jde pouze o zápisky toho, jak jsem se stravovala během své fitness výzvy a z části také během pracovního týdne bez možnosti dojít si někam na oběd. Není vždy nutné mít navařeno a tak se to v tomto plánu jemně odráží. Mějte tento food journal jako inspiraci a ne jako striktní návod, že zrovna takto je to pro každého z nás správně. Není. Mějte vždy na paměti, že cest k jednomu cíli je hodně. Jsou si podobné, ale nikdy ne shodné =) Hodně štěstí.

DEN 1
(11. června 2016, sobota)
Snídaně: bílý jogurt (3,4%) , snídaňová směs banán-ječmen Iswari, 1/2 pomeranče a kokosové máslo
Svačina dopoledne: arašídy 2x do dlaně
Oběd: květákové rizoto s kokosovým mlékem a kuřecím masem RECEPT
Svačina odpoledne: jablko, arašídové máslo
Večeře: šopský salát - okurka, rajče, paprika, ředkvička, římský salát, balkánský sýr

DEN 2
(12. června 2016, neděle)
Snídaně: večerní pečivo s arašídovým máslem a banánem
Svačina dopoledne: LifeBar tyčinka (borůvka a chia)
Oběd: kuřecí vývar s domácím drobením, kuřecí kousky s rýží
Svačina odpoledne: arašídy 2x do dlaně, jablko
Večeře: low-carb koláč z kokosové mouky a tvarohu RECEPT


DEN 3
(13. června 2016, pondělí)
Snídaně: dva knackebroty s lučinou, debrecínkou a zeleninou, 1/2 pomeranče (obr.)
Svačina dopoledne: koktejl z kokosového mléka, kiwi a banánu (obr.)
Oběd: 2ks low-carb koláče RECEPT, večerní pečivo s lučinou, zeleninou a sýrem (obr.) 
Svačina odpoledne: LifeBar tyčinka, 1/2 jablka
Večeře: 50 g oříšků, tři lžičky kokosového másla





DEN 4
(14. června 2016, úterý)
Snídaně: do půl litrové sklenice dva bílé jogurty, snídaňová směs Iswari (banán-ječmen), 1/2 banánu, kiwi, tahini, med, lesní ovoce (obr.)
Oběd: čtyři kousky low-carb tvarohového koláče RECEPT
Svačina odpoledne: jahody a oříšky
Večeře: zelenina s pečeným kuřecím stehnem (obr.)




DEN 5
(15. června 2016, středa)
Snídaně: bílý jogurt, arašídové máslo, banán, snídaňová směs Iswari a lesní ovoce
Svačina dopoledne: LifeBar tyčinka
Oběd: večerní pečivo se šunkou a zeleninou, jablko
Svačina odpoledne: kuřecí vývar s nudlemi
Večeře: 50 g oříšků, tři lžičky kokosového másla



* * * 


3-Day BONUS

(26. srpna 2016, pátek)
Snídaně: snídala jsem venku - jablko, mandle
Svačina: hot smoothie RECEPT
Oběd: smažený květák, brambory
Svačina odpoledne: bílý tučný jogurt, chia, mandle, jablko, lísko-oříškový krém
Večeře: proteinové pečivo, máslo, zelenina, šunka

(22. listopadu 2016, úterý)
Snídaně: šunka, volské oko na kokosovém oleji, mandarinka, plátek proteinového chleba (obr.)
Oběd: batáty pečené s mrkví na tymiánu, trhané kuřecí maso (obr.)
Svačina odpoledne: medailonky s mandlovým krémem (obr.) RECEPT
Večeře: salát ze zelí, mrkve, okurky a šunky, plátky mozzarelly light, zelený čaj se zázvorem.






(18. ledna 2017)
Snídaně: večerní pečivo, máslo, krůtí šunka, okurka, ředkvičky
Svačina dopoledne: hrst mandlí
Oběd: teplá ovesná kaše - mix ovesných vloček a semínek zalité horkou vodou, kokosový olej, skořice, kokosová mouka, mandlová mouka, raw třtinový cukr, kiwi
Svačina odpoledne: proteinová tyčinka, menší banán
Večeře: osmažená cibulka, česnek a kari koření, rozmixované velké rajče, uvařená čočka, ocet, volské oko, mrkev
Veškeré informace v tomto příspěvku jsou informativního charakteru a v žádném případě nenahrazují rady vašeho lékaře. Autorka tohoto jídelníčku pouze sepsala své vlastní zkušenosti a nenese odpovědnost za vaše jednání. V případě pochybností se vždy poraďte se svým lékařem.

0 komentářů

Děkuji za komentář :-)