Co jsem jedla během dne

Po nějakém tom čase jsem se zase rozhodla, že blejsknu svůj jídelníček. Jak už někteří víte, tak se neomezuji přesným počtem porcí za den, vyloženě poslouchám tělo a dávám mu tehdy, kdy žádá. Tento jídelníček mi vyšel zrovna na třetí den MS... (to byl taky nápad fotit to tehdy, kdy mám největší chuť na čokoládu :D ), a od toho se také odvíjí četnost porcí. Nevím jak vy, ale já jsem ty první dva tři dny vždycky jak plácnutá lopatou po hlavě a snědla bych i stádo krav, co máme tady na poli. Jsem vždycky strašně vyčerpaná a unavená a tělo má dvakrát větší nutkání jíst víckrát za den, aby dohnalo vynaloženou energii. 

Sepsala jsem však chod jednoho dne z mého života :) A v něm také fotila vše, co jsem zbaštila :)

7:00 budíček
7:40 odvážíme děti do školky a do školy
08:00 sháníme žárovku do auta
09:00 snídaně
večerní pečivo, máslo, krůtí šunka, okurka, ředkvičky
09:30 natáčení videa, editování, psaní příspěvku na blog
11:00 beru boby, hážu do sebe hrst mandlí a jdu pro malou do školky
hrst mandlí
12:30 zpět doma s Eliškou a s nákupem, dělám si oběd
Měla jsem ohromnou chuť na teplou ovesnou kaši. Mix ovesných vloček a semínek je zalitá horkou vodou, v ní lžička
kokosového oleje, skořice, lžička kokosové mouky,  dvě lžíce mandlové mouky, lžička raw třtinového moučkového
cukru, kiwi
13:00 přichází domů synek, příprava balíčků na poštu
14:00 vyvenčit hafíka a pokračuji v balení balíčků
15:00 malá přestávka na svačinku
Moje zatím nejoblíbenější proteinová tyčinka 
16:30 balím poslední balíčky a jdu za dětmi si hrát
17:30 s přítelem se míjím ve dveřích, odjíždím na poštu
18:30 zpět i s dalším nákupem (jsem jediná, kdo neumí nakoupit normálně napoprvé?)
19:00 píšu úkoly se synkem a házím do sebe banán, je na křeče skvělý
menší banán
19:30 jsem vděčná za chvilku s NÍM
20:00 přítel odjíždí na florbal, já dělám večeři (dětem jinou)
Na pánvi se lžící oleje osmažená ciblka, česnek a kari koření, přidám rozmixované velké rajče a uvařenou čočku.
Vařím chvíli do zhoustnutí, zakapu troškou octu. K tomu volské oko a nastrouhaná mrkev. Bez pečiva.
21:00 mám uklizenej byt a v pokoji odmlouvající tříletou dceru, která "není unavená"
22:00 děti spí, v bytě ticho a klid, jdu si zacvičit jógu
22:50 píšu tenhle příspěvek :-)

Během dne jsem vyřídila ještě zhruba 15 emailů a 30 zpráv - to vše od vás :), odpálkovala toho nevychovaného hňupa na telefonu z Bohemia Energy, rozdala tak sto pohlazení mým dětem a pořádně objala svého muže :)


Komentáře

  1. Kristinko, tohle se mi nezdá jako moc žravý jídelníček! Já jsem na tom hůř :)Jsi můj velký vzor, moc ráda tě sleduju. Jsem 8 měsíců po porodu sekci, váhu mám už původní, ale prostě to tělo je hooodne roztekly... Takže začínám opět cvičit a ty jsi moje velká motivace, moc se mi líbí tvoje stravování a celkový přístup. Měj se moc krásně, Zuzka.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné, nechám se inspirovat a tu čočku dneska vyzkouším na večeři :)

    OdpovědětVymazat
  3. já bych po tomhle umřela hlady už dopoledne:(

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Kristy, já bych se chtěla zeptat na toustový chleba. Jaký používáš? Já mám od Penamu celozrný, tak jestli je to v pohodě? Mám s tím trochu problém, že mi moc chutná, ale pořád je to pečivo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ivanko, také si občas dám vícezrnný z Kauflandu. Když ho koupím, tak samozřejmě během pár dní padne celej balík. On zase není tak těžký, ten jeden plátek, myslím, že jeden kus pečiva vydá i za 3 takové toustové plátky. Když na něm nebude neustále marmeláda a cm vrstva másla, tak podle mne je to ok :) spíše bych hlídala , co máš nahoře, protože je rozdíl dát třeba arašídové máslo s banaánem na jeden kousek pečiva a na tři :) pak to skáče :)

      jinak pečivo samo o sobě nemůže ublížit. Důležité je, aby celkové množství energie z jídla souhlasilo s tvým dnem. Když to blbě řeknu, i kdyby měla být v jídelníčku celý čokoláda a bude ti sedět kaloricky, tak nepřibereš. Problém je v tom, že je nutné ale dbát i na kvalitu kalorií, abychom nezanášeli zbytečně tělo svinstvem. A taky, tělo si ví lépe rady s celozrnným toustem, arašídovým máslem a banánem než čokoládou :) nebo pokud je na toustu šunka, zelenina, jiné ovoce... tak je to ok.

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Moje proměna za 50 dní - fitness památníček

28denní soustředění (bootcamp) se Zuzkou Light

Báječné nakupování (14)

Mých 10 bodů, kterými se řídím při cvičení a mají efekt

Body update | Low Carb povídání, jídelníček | Co cvičím

Fotogalerie