Moje tělo: online koučink - den 1 (Úvod, motivace.)


Vítám tě. Dnes je den D. Dnes se začneme prvními krůčky pomalinku přibližovat svému snu. Všichni chceme dobře vypadat. Všichni chceme vypadat vždy o malý kousek lépe, než tomu teď je. A protože i já jsem bojovnice za hezčí a zdravější tělo, ráda bych, aby ses připojila a šla do toho se mnou. 

Čeká nás měsíc objevování pro tebe nových věcí. Během následujících 30 dní se dozvíš spoustu nových informací, ze kterých ti půjde hlava kolem. Ale vše má svá pozitiva a tak věř, že ti tyto informaci pomohou mnohé usnadnit. Tvůj výšlap na vrchol bude snadnější, když se budeš řídit základními pravidly a nebudeš dělat z hubnutí, zdravé stravy a cvičení přílišnou vědu. V jednoduchosti je síla. Opravdu :-)

Nebudu se dlouze vypisovat. V ruce držíš moji knihu Moje tělo: koučink a k tomu ti každý den přinesu nějaké to motivační video, úkoly, výzvy, rady, nápady a různé inspirace. Pokud se ti něco z úkolů či výzev nebude líbit nebo hodit do tvého vlastního rozvrhu, přílišnou hlavu si z toho nedělej :-) Aby ses trápila, že něco nestíháš nebo nezvládáš, je to poslední, o co bych stála. Takže se připoj tehdy, kdy ti to bude po chuti. No, vážně :-)

A teď se už mrkni na video, prostuduj dnešní příspěvek a uvidíme se zase zítra :)



Úkol z videa 1:
napiš si na papír nebo do knihy do poznámek tři základní věci ve stravování, o kterých tušíš (nebo víš), že tě v pokrocích brzdí. Pokud doposud nefungovalo tvé hubnutí a tvé výsledky neodpovídají tvému snažení, bude dost pravděpodobně ve stravování problém právě v těchto bodech.
(např: často si dopřeješ nezdravé věci, nesnídáš, ale večer bereš lednici útokem, často jíš sladké a tím pádem máš neustále chuť na sladké, piješ často sladké vody, tvá strava neobsahuje ovoce a zeleninu, jíš během dne přílišné množství pečiva,...)

Úkol z videa 2:
nabij si baterku ve foťáku a najdi krejčovský metr (nebo provázek). Zítra se budeš fotit a měřit, abys mohla své pokroky během následujících dnů a týdnů sledovat :-) Připrav si stránku 109, kam svá startovní čísla zítra napíšeš!


Výzva:
zkus se dnešní den zamyslet nad tím, co dáváš do pusy. Nemluvíme o množství, ale o kvalitě potravin. Pamatuješ, co jsme si říkali? To, co dává příroda, je určitě vhodné. To, co továrna, vhodné není. Je mi jedno, co si ve skutečnosti dnes dáš do pusy, ale do poznámek na konci knihy si s upřímností k sobě samé k dnešnímu datu dělej čárky za každou potravinu, která vhodná není. Pokud si dáš na snídani rohlík s margarínem a vysočinou, uděláš tři čárky (za každou nevhodnou potravinu jednu). Uvidíme, kolik čárek budeš mít na konci dne. Podle toho poznáš, kolik nevhodných potravin vkládáš do svého těla bez úpravy jídelníčku.

Tip do jídelníčku:
Hodně času ti ušetří, když si na uzobávání během dne připravíš jednoduchou svačinku. V kvalitní šunce (s vysokým procentem zastoupení masa) zabal čtvrtinky salátové okurky, naskládej do hrníčku a přes den kdykoli papkej :-)






Share on Google Plus

♡ Kristina Cechova

    Komentáře čtenářů
    Facebook komentáře

6 komentářů :

  1. vzhůru do toho,půl je hotovo :-) Díky moc...

    OdpovědětVymazat
  2. Páni...tohle všechno ti určitě muselo dát obrovskou práci vymyslet - takže před tebou opravdu smekám! :) Já už jsem se do toho dnes taky konečně opřela :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moje milá, i přes veškeré konverzace spolu a Tvou velkou pomoc...opět stojím na začátku... po dlouhodobé nemoci, zlomené ruce a problémům ve škole, se vracím zpět... a je to jen pouze díky Tobě, nechce se mi... vůůbec, ale když Tě vidím a slyším...:) jseš to Ty moje motivace...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zlatko, držím palce. Nebude to snadné, ale určitě jsi bojovnice. Hlavně pamatuj. Kdykoli je člověk unavený (fyzicky nebo psychicky), je dobré si odpočinout, nemusí hned kvůli tomu se vším přestat :) Tak se drž a když to půjde, dle svých možností a vnitřní síly bojuj :)

      Vymazat