Moje tělo: online koučink - den 26 (Jak si vypočítat gramáž makroživin?)

 

Online koučink se blíží ke svému závěru, ale stále nám chybí do konce prvního měsíce ještě pár dní
a s nimi i pár témat, která by vás mohly zajímat. Dnes budeme pokračovat se včerejším tématem,
 které jsme nakousli a tím jsou makroživiny. Někteří z vás prostě chtějí dobrovolně pokročit dál
a zajímá je, jak na to. Nebudu vám v tom bránit :)

V dnešním videu se zaměříme na to, jak si makroživiny a jejich poměr přepočítat přímo
na gramáž. Není v tom nic těžkého:



Také jsem vám nasbírala trošku fotek z mého stolu, nejde o žádné extra luxus věci, ale snad by
vás třeba něco mohlo zaujmout a taky jsem vám chtěla ukázat, že já zdravé potraviny, které
 jsou vyloženě finančně náročnější, příliš neřeším.

Moje snídaně: mandarinka, půl banánu, lžička kakaa, mléko a kokosový olej

Oběd: úplně obyč poctivá čočková polévka s trochou pečiva. Recept je zde.

Oběd: Směs zeleniny a kuřecího maska. Maso dělám nejčastěji na kurkumě, kari a červené paprice.
Rozhodně bych chtěla podotknout, že tohle nejsou porce takové, jaké potřebujete vy. Jsou to porce,
 které potřebuji já. Jak už jsem říkala ve videu, nemám přes den příliš pohybu, pracuji z domu
převážně na pc a můj pohyb je vlastně jen lehké cvičení, u kterého nevykazuji žádné vyčerpání.
Proto je třeba velikost porcí a také jednotlivých makroživin přizpůsobit na tělo každému z vás.
Vždy u jídel u druhých čerpejte inspiraci, co si připravit, ne kolik :)

Držte se :)




PS: Už jste zkoušeli švihadlo? V knize máte krásnou tabulku,
která vás naučí a přidáváním zátěže donutí vyskákat se k perfektnosti :)

Komentáře

  1. Super Kristy, děkuji moc, přesně takto jsem to potřebovala ;-) Trošku si to podle toho upravím a uvidíme, co to udělá. Do stádia, ve kterém jsem teď to jde vždycky relativně rychle, ale pak se to zasekne a i když jím zdravě a cvičím, tak to nejde dolů.
    Ještě jednou děkuji.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Moje proměna za 50 dní - fitness památníček

28denní soustředění (bootcamp) se Zuzkou Light

Báječné nakupování (14)

Mých 10 bodů, kterými se řídím při cvičení a mají efekt

Body update | Low Carb povídání, jídelníček | Co cvičím

Fotogalerie