Moje tělo: online koučink - den 3 (Kdy se dočkáš prvních změn?)

úterý, ledna 03, 2017

Drahé čtenářky, drazí čtenáři :) Dnes je tomu už třetí den, kdy se soustředíme na změny v našem životě :) Napište mi, co jste si včera zacvičili nebo jaký pohyb jste si vybrali.

Děkuji také za vaše fotky pro porovnání, které jste mi zaslali. Moc vám všem držím palce!!! Jste jedničky!

Dnes tomu také nebude jinak a opět budeme pracovat s knihou Moje tělo: koučink a kromě běžných zápisků pro každý den, který si vedete, se dnes pustíme do plnění prvních výzev. Mrkněte níže do příspěvku, ať víte jaké :)

A teď se už podívejte na video, kde si dnes promluvíme o tom, za jak dlouho každý z vás může čekat první výsledky a první změny :) Možná už jste tento třetí den zaznamenali méně nafouklé bříško. Možná jste bolaví z prvních tréninků. Ale to nevadí. TO JE DOBŘE!!! Hlavně nepřestávejte a dejte si dnes - pokud je třeba - nějaký lehčí krátký trénink. Proč? Už jsme si to přece říkali :) Pro připomenutí mrkni na str. 188, bod 20 :)

Mějte krásný a úspěšný den!!




Úkol z knihy:
pro dnešek mám pro tebe jednu cvičební výzvu. Nalistuj si stranu 164 a vyber si tři výzvy ze seznamu. Nechám výběr zcela na tobě. Splň si tyhle výzvy kdykoli během dne. Možná nestihneš všechny tři, nevadí. Až výzvy splníš, napiš si do políček pod první pokus počet opakování nebo čas. Po čase se k těmto výzvám vrátíme, abychom viděli, zda že se zlepšujeme :)

Klidně pak do komentářů nebo na můj mejlík napiš, co sis vybrala a jak ti to šlo :) Jsem na tebe zvědavá :)


Výzva z knihy (na zítřek):
vezmi si knihu a ze strany 122 se připrav na zítřejší Wellness výzvu I. Do své MT složky nebo jiné, kterou sis vytvořila, si zítra vyfoť úplně všechno, co sníš. I kdyby to měl být malej čokoládovej bonbon. Večer si pak všechny fotky projdi a zhodnoť, co šlo udělat jinak, zda jsi spokojená nebo kde jsi úplně pochybila. Dávám ti tento úkol záměrně dnes, abys byla zítra připravena. Až jej zítra splníš, odškrtni si na stránce příslušné políčko o splnění :) 

Tip do jídelníčku:
Na této kombinaci teď doslova a do písmene ujíždím už několik dní. Ono to na první pohled vypadá jako šílená kombinace, ale věřte, že je to velká dobrota. Vezměte celozrnnou bagetku, trochu ji opečte v troubě, nebo stačí jeden fit chléb, večerní pečivo, dnes to má více názvů - ty nemusíte péct :) Naneste vrstvu žervé nebo Lučiny, dejte na to měsíček červeného grepu (pouze dužinu) a lehce zakapejte medem. Mně to na této fotce s medem trochu ujelo, ale stačí opravu jen pár kapek na vyrovnání té hořkosti z grepu. Je to výborné :) 


11 komentářů:

  1. Krásný den Kristi, tak já včera vyzkoušela fighmaster yogu den 1 z výzvy, zvládla jsem sice jen polovinu, ale i tak mě celkem bolí zadek a trochu i nohy :-), hodlám jí zkusit dnes znovu snad už celou-děti mě nenechali, nebo uvažuji ještě o Zuzce tak podle nálady uvidím. Jídlo jsem celkem dala, ale bez vážení a zapisování- nebyl žádný cukr navíc ani tuk, jen vše tak jak bylo uvařeno nebo nachystáno. Dnes snídám tvou ovesnou kaši- tedy něco co to připomíná-dala jsem moc tekutin tak to piju. Děkuji moc za to co děláš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ewe, to všechno vychytáš, také se mi párkrát něco nepovedlo, ale to k tomu učení se patří :) Lesley se nezdá, ale i jóga je dost náročná, a pokud to cítíš, tak to mělo účinek, to je dobře! klidně to měŇ podle potřeb ty tréninky a nálady :) šikulka jsi. Měj krásný den!

      Vymazat
  2. Ahoj, neodolala jsem a přidala se k vám všem:) Jsem sice ještě trochu nemocná, ale nedalo se jinak...letos jsem si dala po dlouhé době předsevzetí: na měsíc vynechat pečivo z jídelníčku. Jsem hrozně zvědavá, jestli se budu cítit lépe. Hodně jsem zvažovala, jestli do toho jít. Bála jsem se, že to nevydržím a budu zklamaná, ale zatím je to v pohodě. Mám ohromnou radost! Nahradila jsem ho saláty a kašemi a jím více bílkovin, abych neměla hlad. V rámci cvičení jsem si dala jógu...klidnou na protahování páteře. Víc by tělo nedalo. Jako výzvu možná zkusím to "prkno". Uvidím, jak to půjde. Moc díky, že jsi v tom s námi! Jsi velká podpora:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, díky, super, že jsi se přidala :) Já jsem také kdysi jedla zbytečně moc pečiva a přitom dnes mi stačí 1 kus za den, protože jak píšeš, je spousta variant, jak pečivo nahradit i jinými věcmi, jídleníček je pak rozmanitější a bohatší :) A jóga je na ty první dny po nemoci oukej, tak se drž, zbytečně to cvičením nepřepal, klidně si tu jógu ještě pár dní užívej, tělu prokážeš daleko víc laskavosti :)

      Vymazat
  3. Ahoj Kristy, já jsem bohužel cvičit ještě nezačala. Dnes jsem po x letech dostala atb na anginu, ale nebrání to tomu začít jíst zdravě, což jsme s vámi všemi začala..nenechám se přece odradit:) Na cvičení se vrhnu, jakmile tělo dovolí.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Kristinko, zkoušela jsem dnešní výzvu ze str. 164 - a to kliky (20 za 31 sek.), sed-leh (24 za 30 sek.), jumping jack (68 za 1 min.) a už se těším na velnes výzvu, kterou jsem částečně již dneska splnila, a to koupí mandlového másla a velmi dobrých čajů. Dala jsem si "předsevzetí", že bych zase chtěla najít pro sebe každý den 30 min, což se od září, kdy jsem nastoupila do nového zaměstnání po mateřské, dcerka do první třídy a syn do MŠ moc nedařilo. Jo a co se týká prvních pozitivních změn, tak jak uvádíš ve videu, tak tělíčko zatím bolí (ale pocit je k nezaplacení) a břicho už není tak nafouklé. Děkuji, že tu pro nás jsi. Pěkný večer. Terka Treu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezko, děláš mi radost :) Opravdu! S tím "najít si 30 minut každý den jen pro sebe" - chápu. Je to velký boj. I u mne. Tak držím palce :)
      A ty kliky supr :) I ostatní. Podle mne ti to jde velmi dobře :)

      Vymazat
  5. Ahoj Kristi,
    jsem moc ráda, že jsi založila tento internetový koučink. Moc díky! Plním všechny úkoly a výzvy. Snažím se doržovat více clean eating, tam mám rezervy...Samotná knížka je taky moc fajn, přesně takové to vybarvování a vypisování se mi líbí. Včera jsem cvičila podle kanálu jessicasmithtv cardio ballet workout na 30 min a jinak mám ráda workouty od fitness blender. Je pravda, že vyhledávám workouty hlavně "low impact" nebo "bare foot", aby byly cvičitelné i v bytě. Dneska jsem cvičení ani splnění výzvy ze str. 164 nezařadila, necítím se úplně fit, i když ne vinou včerejšího workoutu. Těším se na další výzvy a úkoly.
    PS. ta bagetka s avokádem a grepem vypadá úžasně, brzy ji zařadím do jídelníčku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martiko, poslouchat vlastní tělo :) takže pokud se necítíš nejlíp, výzvy určitě počkaj! Děláš to správně. Raději něco lehkého, když cítíš, že nejsi úplně fit. A Ballet Workouty mne také docela lákají :) Musím vyzkoušet :)

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. šikulka, Leni :) A to jsou momenty, kdy posilujeme vůli a dějí se změny :)

      Vymazat

Používá technologii služby Blogger.