Moje tělo: online koučink - den 4 (Med, oříšková másla, bezlepkové pečivo - ano či ne?)


Moji milí :) Dnes už běží čtvrtý den vaší proměny, ale hlavně práce na vaší transformaci, co se týče přístupu k jídlu a cvičení. Děkuji za vaše příběhy, za všechny otázky, moc si toho vážím, protože to je pro mne signál, že mi důvěřujete. A že jsou vám mé názory blízké. Možná si časem vytvoříte názory vlastní, ostatně toho byste měli docílit, že zapracujete na vlastních pravidlech a na svém vlastním přesvědčení v různých oblastech. 

Může vám k tomu dopomoci i dnešní video. I já mám na určité věci vlastní náhled a ne všichni se mnou mohou souhlasit. Ale právě to, že jsem si vytvořila vlastní pravidla a názory, kterým věřím a kterými se řídím, mne dovedlo k úspěchu. Neskočila jsem na všechno, co mi kde radili nebo co se kde psalo. I nyní mám respekt k pár nutričním terapeutům a přesto se mé přesvědčení v některých věcech liší. Ale je to v pořádku. Kdybych nevěřila tomu, co ve stravování a cvičení dělám, nebylo by ani mé hubnutí úspěšné.

V dnešním videu se tak mrkneme na to, jaký názor mám na následující potraviny - oříšková másla, kokosový olej, sušené ovoce, bezlepkové potraviny a med. Jde o potraviny, které mnozí odsuzují, jiní doporučují, a začátečníci pak mají zmatek v tom, co je tedy ksakru pravda. Řekněme, že pravdu má každý, kdo si za svým názorem po mnoha zkušenostech stojí :)

Mějte krásný a úspěšný den!!



Výzva pro dnešní den:

kromě focení dnešního jídelníčku do své MT složky mám pro tebe dnes jedinou výzvu.
Napiš si seznam věcí, které máš na světě ráda, ať už jsou to koníčky, lidé, situace, konkrétní jídlo, země, aktivity, co tě baví, co tě zajímá, zkrátka vše, co ti na tomhle světě dělá radost. 
Tento list vlož do knihy Moje tělo: koučink a kdykoli na tebe přijde splín - třeba nezdar
při hubnutí, nebo pocit, že svůj těžký úkol (ať už je jakýkoli) nezvládneš, 
podívej se na tento seznam, aby sis připomněla, kolik krásných věcí v tvém životě je.
Na tomto seznamu totiž záleží úplně nejvíc :) 

Opravdu ten seznam udělej! Slib mi to!

***

10 tipů do stravování


Tip do jídelníčku:


Takto vypadá můj oběd. Půl talíře tvoří zelenina, dále maso připravované na trošce oleji (bílkoviny, tuky) a brambory (sacharidy). Ještě větší slast je, když to všechno smícháte dohromady, je z toho báječný "salát" :-) Maso vám nezevšední, pokud střídáte koření. Moje nejoblíbenější je určitě sladká mletá paprika, mletý kmín, kurkuma, kari, zázvor, česnek a různé směsi koření.

Komentáře

  1. Dobré ráno Kristinko, děkuji za další den. Včera jsem nakonec vyzkoušela Zuzku a byla super-začala jsem tím bunny slope workout 1, přece jen jsem hoooodně let nic nedělala, jen musím vynechávat cviky na břicho-po tom císaři to není ještě úplně ok. Přišla jsem nato, že yogy je na fightmaster více a opravdu nedávám hatha yoga happiness- ta paní je na mě příliš sladká a moc mele-navíc já neumím anglicky, ale to její okecávání všeho ne nedám :-), ale našla jsem revolution yoga s adriene a to půjde ta je příjemná. No jinak jídelníček pořád nezvládám zapisovat- pro sebe ano, ale ne do kalorických tabulek, abych věděla kolik přesně sním, postě to vyzkouším jak to dělám intuitivně a až pokud nebudu hubnout tak bych to musela hnát eventuelně přes ty tabulky. Tvá ukázka jídla je přesně to co praktikuji, jen bohužel dost často bez zeleniny, až tak moc jí nemusím, ale dám si jen 1/4 talíře přílohy a 1/4 talíře masa no a buď teda tochu zeleniny nebo ne, na tom bych chtěla zapracovat. Přeji krásný den a těším se na zítra. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásné ráno :) Máš pravdu, Lesley je opravdu taková hrozně pozitivní a "sladká" jak píšeš :D Ale to mi nevadí, naopak s tím okecáváním jsemměla problém právě u ADriene :D Mám ji také ráda, ale díky tomu jsem přešla k Lesley. Mám jeden tip. Ona Lesley tyhle Hatha Yoga videa dělá poprvé jinak, hodně u toho mluví přímo ve videu. Dříve to měla úplně jinak, cvičila a komentovala to zvlášť, namlouvala videa dodatečně. Pak byla ta j=oga i rychlejší a kompaktnější... zkus se podívat na její program Yoga for Beginners, abys viděla o čem mluvím, je to pak opravdu jiné a ne tak ukecané, to uznávám, že teď mluví zbytečně hodně. Ale zase pro mne, jako angličtináře, to povídání mi nevadí, protože tam hodně vysvětluje techniky apod. Což chápu, může být odrazující u někoho, kdo nerozumí.

      Jinak s Adriene jsem kdysi odcvičila celý měsíc a pak ještě jeden program, šlo o 30 Days of Yoga a bylo to skvělé uvedení do jógy, vlastně jí jsem vděčná, že mne k józe přivedla, předtím to nedokázala ani Jillian, ani Bob Harper ani Zuzka Light :)

      Klidně si zapisuj pro sebe, tak, jak si myslíš, že je to správně, počítání není nutné, pokud by tě to navíc stresovalo, je to tím víc horší. Někdy se opravdu nedá, ale pokud jsi smířená s tím, že tomu dáš čas, že uvidíš, jak to zvládneš sama, je to v pořádku, pokud bys tápala, klidně nějakou ze stránek vyfoť a pošli mi na email na ukázku,, mohu poradit :)

      Myslím, že s tou zeleninou je to dobrý start :) i 1/4 talíře je ok, někde se začít musí, já si občas dám do zeleninového salátu třeba kousek jablíčka na kostičky, ať to je jiný, a hodně velký zázrak udělá, když tu zeleninu "vymácháš" v tom, v čem jsi třeba předtím dělala maso. Stačí jen trošku tuku s tím kořením, které po mase zůstane, promíchej tu zeldu a uvidíš, že to chytí úplně jiný level :) Třeba jen kousek z té várky , kterou si dáváš :) Abys ochutnala.

      Měj krásný den.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. První dny v tom prvním týdnu jsou nejnáročnější, ono to pak opravdu bude lepší :) Myslím na vás na všechny, hlavně nepřestávat... odměna čeká :)

      Vymazat
  3. Ahoj, tak poctive zapisuju do tabulek, dnes jsem si dala nekolik kratsich cviceni z ballet beautiful. Jen jsem dnes zapomnela fotit jidlo...
    Nejvetsi problem mam asi s dostatkem zeleniny. Dnes treba jen dopoledne smoothie s mrkvi a polnickem+trocha ovoce a k veceri bude salat...
    Bez medu od vcelek naseho taty si nedovedu predstavit svuj ranni caj :)
    Mej se krasne a diky za knihu a program

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Kristinko, diky za dalsi video, ukoly a vyzvu. Moc pekna je ta tabulka o clean eating. To je věc, na kterou se budu v rámci tohoto měsíce nejvíc zaměřovat. Zatím se mi to daří, jen jsem si dnes vzala i pár mentolových bonbónů, jak nejsem úplně fit..

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Moje proměna za 50 dní - fitness památníček

28denní soustředění (bootcamp) se Zuzkou Light

Báječné nakupování (14)

Mých 10 bodů, kterými se řídím při cvičení a mají efekt

Body update | Low Carb povídání, jídelníček | Co cvičím

Fotogalerie