Moje tělo: online koučink - den 8 (I zdravá jídla mají kalorie. Meziměření. Sladidla.)

neděle, ledna 08, 2017

Krásné ráno :) Máme zde první meziměření :) Nezapomeňte, za jakých podmínek doporučuji se měřit nebo i vážit. Rozhodně po toaletě, rozhodně před jídlem a rozhodně ráno! Jen tak docílíte toho, že výsledky nebudou zkreslené. Měření jednou za týden stačí. Každodenní měření a hlídání svých změn a čekání na ně každé ráno může být velmi demotivující. Navíc nic takového nemá smysl.

Zjistila jsem, že hlavním problémem některých žen je hodit se do psychické pohody. Svým způsobem chápu, že je situace v životě donutila stát se otroky jídla a cvičení, jenže jejich extrémní hlídání každého deka ať už v jídle nebo na váze z nich dělá také extrémně smutné lidi v životě. Chtěla bych vám všem vzkázat, že život je o jiných prioritách. Ačkoli se snažím vám pomáhat a ukazuji, jak jíst zdravěji, často se míjí účinkem to, že se snažím předat myšlenku "hlavně nezapomínejte žít".

Když mi ze dne na den odešel táta, došlo mi to, jako nikdy předtím. Nikdo z nás nezná svůj přesný čas odchodu na tomhle světě. A pokud byste to věděli, dělali byste pořád ty stejné věci, které vás mořili? Stoupali byste každý den na váhu a nechali to číslo na ni diktovat vám, jak prožít následující den? Opravdu jste takto spokojeni? Nebo si dokážete přiznat, že si vytváříte sami sobě každé ráno nevyhovující podmínky pro život? Že si hned ráno po probuzení nacházíte důvod, proč se mít méně rádi? Dobrovolně hned po ránu přicházíte o úsměv, o radost a potěšení, že můžete žít život, který někdo jiný už nemůže.

Ano, dnes tu máme trochu té filozofie. Jenže jsem si to nemohla odpustit. :)
Pro mne je totiž život, a to, jak jej prožiju, mnohem víc, než menší zadek!!!

Užijte si dnešní video :)





Tipy do jídelníčku:

Až budete tápat, co si udělat na večeři, zkuste si udělat jednoduchý salát - trochu ledového salátu na nudličky, nastrouhejte kousek mrkve, jednu dvě ředkvičky, přidejte kousek na drobno nasekané červené cibulky, k tomu do kontrastu na kostky nakrájené zelené jablíčko. Smíchejte a nechte chvíli stranou, ať se chutě promísí. Na pánvičce si usmažte dva bílky, zasypejte nastrouhaným sýrem a pokličkou přikryjte, aby se sýr rozpustil a do bílků "vtáhl" :)


Tohle bych neměla moc doporučovat, ale jednou za čas nevadí :D Jednou za půl roku zhruba si domů koupíme Cheerios Oats lupínky. Jsou to opravdu jediné lupínky, které kupujeme, protože jsou z velké části celozrnné. A navíc opravdu božsky chutnají, hodně zasytí (a doporučuje je i Jillian Michaels :))
Tak tedy, na dno mističky Cheerios Oats, k tomu bílý jogurt, nasekané vlašské ořechy, půl banánu na kolečka, lžíce arašídového máslo a lžička medu. Tohle je opravdu velmi, velmi vydatná a obří porce. Ale to nevadí. Na dalších několik hodin nebudete mít na jídlo ani pomyšlení :)


Jednoduchý oběd. Libové vepřové plátky osmažené na oleji. Koření jsem použila sladkou mletou papriku, kari, mletý kmín, sůl, směs grilované zeleniny. Na talíř rozprostřete mix salátu (kupuji v Bille v akci, je docela drahý jinak). Na zeleninu naběračku brambor a plátky masa. Zakapeme čajovou lžičkou oleje z výpeku.


37 komentářů:

  1. Kristínka, tieto tvoje videá sú perfektné! Ja si myslím, že by si sa mohla venovať "klasickým" problémom - čo jesť po a pred cvičením, či používať nejaké doplnky typu proteíny, spaľovače, čo si myslíš o rôznych detoxoch a tak. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Supr, díky za námět :) Já právě nevěděla, zda věci, které jsou pokryté v knize, ještě někoho zajímají :D Ale mohu se tomu konecnkonců věnovat trošku "hlouběji" :)

      Vymazat
    2. Áno, je to v knihe, ale v tých videách to všetko tak super vysvetlíš. :-D Na celý deň som z nich potom tak pozitívne naladená. Mimochodom, aj mne išli niekde cm dole, inde ostali, takže super. A dúfam, že už ma to tu označí menom. :-D

      Vymazat
    3. :D Ano, už je to jménem :D
      Tak to je paráda, že i tobě se čísla pohnuly směrem dolů :) Gratuluji :) a děkuji!

      Vymazat
  2. Všude jsem o cm mensi huraaa :-) na váhu jsem taky vlezla, -0,3kg takze se to hýbe správným směrem, díky za program :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Přeji pohodové nedělní ráno,tak já se rozhodla měřit až po měsíci, ale jen tak pro sebe jsem se přeměřila, bez zápisku, přece jen to hubnutí mám na hooodně dlouhou dobu, tak aby se my to do té mojí tabulky vešlo :-), mám -1cm přes břicho-boky a -1,5 kg.No a přesně to co jsi dnes ve videu říkala, bude u mě problém, je to zdravé tak proč bych si nemohla dopřát :-),jen doufám, že zelenina se může skoro bez omezení množství protože tou se dojídám, když mám hlad a opravdu dokážu sníst kopu salátu :-), když už se my povede si ho udělat. Vzhledem k tomu že díky sladkému-buchty, koláče, sušenky, oplatky....jsem se dopracovala tam kde jsem, no samozřejmě ne jen díky tomu jasně, ale pokud se rozjedu tak balíček dva sušenek na posezení a pod. nebyl výjimkou :-(, tak se těmto pochutinám vyhýbám a i pečení koláčů doma- jen pokud se nahlásí návštěva. Prostě pro mě je toto úplně poslední start, vím, že už nikdy nebudu mít víc času na sebe než teď a víc motivace než teď, takže to musím prostě dát a chci to dát pro sebe a své tři děti, ať si taky pamatují z dětství něco jiného než jem matku na gauči.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ewe, jsi úžasná :) jen tak dál. Měla jsem to jako ty. U mne byl problém prostě ve volbě špatných potravin a bylo jich moc. Ono to má ale své pro, pak se lépe hubne, když to vyřadíš :D A za týden to jsou krásné výsledky :) A zeleniny jasné, té můžeš plný talíř, i mísu, já třeba nikdy nepočítala zeleninu ani do přijmu :)

      Vymazat
  4. Ahoj Kristinko, uz hooodne dlouho jsem s tebou nebyla ve spojeni, mozna si ani nevzpomenes..Zila jsem tehdy blogem MojeTelo, ted jsem te de facto znovu objevila. Ale namet bych na tebe mela a je to hodne kontroverzni tema, mozna do nej nebudes chtit jit..Kristinko, jak vnimas hubnuti v tehotenstvi? Abych byla konkretni, pred obema predchozima tehotenstvima jsem mela na zacatku kolem 70kg (181cm), ted jsem v 8tt a mam 78,5kg, na me je to vyssi vaha nez jsem zvykla a rozhodla jsem se, ze proste nad 85kg (pred porodem) nepujdu (predchozi deti 83kg). Tim, ze zacinam na podstatne vyssi vaze, tak je pravdepodobne, ze se dostanu az nekam k 90 a jsem z toho docela ve stresu, protoze vim, ze to pak dolu pujde opravdu pomaloucku..
    Takze, je pro zenu, ktera otehotni s vahou v temer nadvaze,nebo obezite dobre hubnout (snizit kaloricky prijem, aby ubyvaly cca pul kila tydne), ale pozor, pritom jedly zdrave, nutricne vyvazene (lip, nez kdyz se prejidaji ale kombinuji silenosti a zaroven radeji sichruji vitaminovymi doplnky)..
    Kris, budu moc rada, kdyz se tohoto tematu chytis, i kdyz je ozehavy..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Mirko, to víš, že si pamatuji :) Téma těhotenství a hubnutí je kontroverzní, pravda, ale nemyslím si , že by se mělo mlčet, pokud žena při těhotenství rychle přibírá, naopak. Natočím o tom něco, dám nějaké tipy apod :) Sice to otázka spíše pro doktora, ale ... něco vymyslím :)

      Vymazat
    2. Dekuju za zamysleni a odpoved! <3

      Vymazat
  5. Jupiii prsa, pod prsama, bricho, boky i zadek -3cm, pas-4cm, ruce -1cm a stehna jen -0,5cm, ale ty jdou u me jenom cvicenim tak zacnu u toho i makat kdyz uz mi to doktor dovolil. vaha -1kg, ale to neni to hlavni..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko, váha v tomto případě je úplně irelevantní :) Naopak je to důkaz jasný toho, že šel dolů hlavně tuk se zachováním svalové hmoty. Copak cvičíš, babo? :D

      Vymazat
    2. klasika jill :-D zacala sem shred, ale level 1 se mi zda "lehky" nebo lepe neni tak tezky jak bych chtela, tak prejdu rovnou na 2. V rijnu sem do pulky odcvicila bodyshred, ale od te doby byla pauza tak asi telo nezlenivelo tolik kolik jsem si myslela. :-D

      Vymazat
  6. Krasne tipy do jedalnicku :) Ja sice nemozem jest ziadne maso, ani kopu roznych inych potravin koli zvysenej kyseline, takze to mam dost obmedzujuce, ale snazim sa pisat jedalnicky tak aby som tam mala obsiahnute vsetko, takze skor sa teraz drzim ovocia, zeleniny, orieskov, mliecnych produktov, pecivo, sem tam cestoviny, vajicka, teda skor tu rastlinnu stravu a musim povedat ze vysledky vidim aj ked som sa nemerla ani prvy den a nebudem sa asi vobec, ja dam skor na vizual a na zapnutie gati :D Ale je to super, som spokojna a verim ze za tie 3 tyzdne dokonca sa toho udeje este vela:)

    Co sa tyka nametu na video, ja by som tiez mozno zaradila nejake stravovacie, co na "svacinky", pripadne nejaky recept este by bol urcite fajn, to sa mi velmi pacilo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tip na další video, to zaprvé :D
      Za druhé - pokud cítíš, že není měření potřeba a dáš spíše na vzhled v zdrcadle, je to v pořádku, o tom by to také mělo být :) A pokud jsou kalhoty volnější, je to jasný ukazatel, kam vede to, co děláš :) Držím palce i nadále :) Jídelníček evidentně není problém :)

      Vymazat
    2. Tak ja uz viem ako sa stravovat, kedysi som schudla :) Sice su u mna nedele narocnejsie, pretoze chodime k rodicom na obed a tam je vzdy kopu dobrot, takze na tych vikendoch este musim zapracovat ale inak myslim ze nemam problem :)

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. oh, to mi dělá opravdu radost 💓 kéž by se do takového stavu dostalo více lidí :) Ta poslední tvá věta mi doslova vykouzlila úsměv na tváři :)

      Vymazat
  8. Kristy, já mám dole 1,2kg, přes břicho 2cm a přes stehno, což je můj největší problém 0,5cm. Vím, že to nejdřív půjde všude jinde a potom až tam, ale i tak jsem mooooooc spokojená :-)
    Díky, že jsi s náma ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Veru, moc gratuluji k úbytku :) Paráda :) Obvykle tam, kde to chceme nejvíc, to jde pomaleji, protože jsme si vědomi toho, že s těmi partiemi máme největší problém :) Ale pokud to jde alespoň pomalinku, je to super. ONo to tělo se pak rozpohybuje všude, až uzná za vhodné. Dej mu čas a pokračuj, dost možná už teď tvé tělo na tom pracuje a za týden ti dá vědět :)

      Vymazat
    2. Díky moc Kristy, to jsem přesně potřebovala slyšet ;-)

      Vymazat
  9. Ahoj Kristinko, řekla bys nám i něco o stravovaní na nočních směnách.Děkuji Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, pokusím se, vím, že je to časté téma, tak zkusím :)

      Vymazat
  10. Je to super,mam -0.5kg za tyden.Zvykam si opet na zdrave stravovani.Bohuzel mam velky problem s odpoledni svacinou.Do vecere mam hrozny hlad.Mas nejake tipy na zdravou odpoledni svacinu aby zasytila:) ?dekuji:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gabi, určitě se najez, pokud má tělo hlad, je zbytečné čekat hodiny na další jídlo... to nemá smysl. Na svačinku klidně to, co ke snídani, jen třeba méně, abys překlenula to období do večeře :) Nebo měj po ruce ovoce, pár oříšků, řecký jogurt, kápni do něj trochu medu, nebo tam dej kousky ovoce, skořici, lžičku kakaa apod. Nebo jablíčko s troškou arašídového másla :)

      Vymazat
  11. Ahojda Kristi, tak ja take hlasim, ze -1 kg a na vaze o 0,5 % tuku min. Jsem teda v rezimu zdrave jidlo v priblizne spravnych porcich. Necvicim, jeste jsem nemocna, ale uz se moc na cviceni tesim. Diky moc za cely koucink.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně super :) Gratulace a drž se i nadále :) Počkej, až se to na konci měsíce sečte, to bude krásné číslo :)

      Vymazat
  12. Kristy,já porad nevím s jakým časovým rozestupem jist před cvičením a po cvičení a také co..Já například zvladam cvičit večer,tak v sedm hodin,ale z práce přijdu asi v 17.30 a mám hlad...Jeden den v týdnu chodím na zumbu,začíná v 19.00,před tím moc jist nemůžu,nedala bych to poskakovani s plným žaludkem,domu přijdu po zumbe ve 21.00 a mám dost hlad😒Co tedy jist takto večer ? Spát chodím až kolem půlnoci,vstávám v 6.00...S pozdravem.M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dám to do kupy v jednom z videí, ano? :) určitě nechoď hladová spát a něco si vždy po každém cvičení dej (je jedno, kdy cvičíš) - tělo potřebuje po každém cvičení bílkoviny a určitě i aspoň trochu sacharidů. Pokud přicházíš z práce v 17,30 a máš trénink až v 19, normálně se najez, tam je časový prostor dostatečný, tak, aby ti to vyšlo hodinku před tréninkem, nebo když to bude větší porce, tak aspoň hodinku a půl.
      Nicméně, já si s tímhle hlavu nikdy nelámala, akorát jsem dodržovala dobu, kdy po tréninku jíst a výsledky přišly i tak (po hodinovém tréninku do 30 minut, po půlhodinovém tréninku do 60 minut). Myslím, že jako neprofesionální nadšenci cvičení to zbytečně moc prožíváme, přitom výsledky budou i tak :)

      Vymazat
  13. Tak já taky hlásím úbytky ve všech partiích. Přes body sice jen 1 cm, ale přes břicho v úrovni pupíku až o 3 cm (trochu jsem si měření pozměnila k obrazu svému) :-) Váhu zatím neřeším. Tu možná až po měsíci.
    Nemám problém zdravě jíst ani cvičit, ale jednou za čas mě chytne nerv, že jsem závislá na tom, abych si uvařila a bere mi to spoustu času. V tu chvíli se na všechno vybodnu. Ne že bych začala jíst nezdravě, ale zablokuju se natolik, že vůbec nevymyslím, co jíst a nejím pak vůbec, až mám nakonec hlad jak blázen:-( Takže mně by se hodilo video o tom, co dělat, když se dostane člověk do takové situace. Taky bych ráda vyslechla nějaký názor, jak vyřešit jídlo, když je člověk na cestách a nemá možnost si v klidu sednout a něco sníst, když už má hlad. Např. z důvodu toho, že řídí a je v časovém presu.

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Kristi :)
    jelikož jsem si knihu kupovala později, měla jsem první meziměření až dnes:)) Jsem trochu zklamaná:) Váha sice dolů šla (což moc neřeším), ale cm zůstavají, dokonce se mi zdá, že někde se navýšily :( Snažím se to přisuzovat právě těm "ženským dnům", a snad se to potom již upraví :)
    Děkuji za tvá videa :)) každé ráno se těším, až si pustím další den Online koučinku :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechej to měření až zase za týden :) ženská se při MS opravdu nafoukne, takže počkej až pak :) držím palce :) hlavně pokračuj pořád stejně, žádné vyšilování a zásahy do množství jídel a do cvičení, nechceš se oddělat :)

      Vymazat
  15. ahoj Kristi, škoda, že už tvá videjka nejdou přehrát, tedy do 7 dne ano, pak už ne.. koukala jsem i k tobě na youtube a taky už tam nemáš žádná svoje videa :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, videjka budou, natahuji je na jiný server u jiné služby, jelikož nechci na YT figurovat, tak se neboj, postupně je všechny dotáhnu, aby zase byl celý koučink kompletní :)

      Vymazat
    2. paráda, už se na ně moc těším :-) sice ještě nemám knížku, ale právě teď jedu Jillian Shred30 a to je taky na 30 dní, takže si tvůj online koučink pouštím a pročítám jako motivační berličku :-) a taky samozřejmě tvé zápisky z dob, kdy sis to dávala prvně ty. Brzy mě čeká level 2, takže pořádný maso :D

      Vymazat
    3. Nooo tak to držím palce :) druhý level byl pro mě utrpením :D ale ten pocit, že jsem to zvládla .... :) budeš pyšná na sebe, uvidíš :)

      Vymazat

Používá technologii služby Blogger.