úterý 28. února 2017

MEMORIES | Únor 2017









 
Takhle to u nás vypadalo, když se na poli rozpouštěl sníh. Veškerá voda stekla k nám na parkoviště.
Stojí zde obvykle tak 30 aut, teď jen tahle dvě chuďátka :D


A protože se vytvořil docela hlubokej "rybník", tak přivítala i návštěva :D 




Tracklist:
Jennifer Rush - Tears In the Rain
Benny Benassi - Every Single Rain
Beyonce - Halo
Emma Bunton - All I Need To Know
Paula Abdul - Rush, Rush
Lana Del Rey - Born to Die
Lange - Songless
Ohmna - Key of Life

Odkazy:

2 komentáře:

  1. Ahoj Kristi, dekuji za Tvůj článek, rikala jsem si, jak se asi máš☺️ Mohu na Tebe mít dotaz? Řeším podobnou věc s těmi svaly jako Ty.. Po Bodyshredu a týdenní přestávce teď cvičím 21 Day Fix s Autumn. (30 min denně-1.den kardio tělo, 2.den posilování horní část, 3.den posilování nohy, 4.den pilates, 5.den kardio, 6. den posilování těla, 7.den plyo). Většinou se minutu cvičí a 20 min test. Cvičím s 3kg činkami. Baví mě to moc, ale asi je to víc na posilování než Jillian a připadá mi, že jsem též nabrala svaly do objemu. Takže jaké jsou mé možnosti, abych jen zpevnila a ne nabrala? Buď méně jíst anebo dělat více kardio, popř.HIIT? Moc dekuji za odpověd, Klára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Klári, pokud se ti už nelíbí, jak to roste, pak ubrat na cvičení na těch partiích, kde bys to chtěla mít zkrátka menší :) Pokud mluvíš o objemu v rukách, jako to mám já, pak třeba vynech činky, nebo si dej menší zátěž.

      Druhou věcí může být také tuk nad těmi svaly. Ono třeba se zvedly jen trošku, ale jakmile se to zvedne i s tím tukem, tělo je pak objemnější. Nevím samozřejmě, jak vypadáš, takže jen tak střílím :) Rozhodně nesahej na jídelníček, vždy nejdřív koukni, zda to, co cvičíš, tě nežene někam, kam nechceš. Kardio by pro tebe mohlo být také východiskem, ale i to posilování bych nechala, to je to, co to tělo zpevní. Kardio je jen věc na spalování kalorií, jiný efekt jako takto nemá. Co se týče celkového cvičení, dělala bych ho ne 7x do týdne, ale třeba si ten program prodloužila a dávala více volna... podle mne 5x do týdne stačí bohatě :)

      Teď tedy otázka, zda jsou to svaly jako takové, což u těch 3 kg nevím, moc se mi to nezdá, nebo svaly s tukem... pak bych zkusila prolínat to posilování s kardiem. tím i ulehčíš těm svalům ;)

      Vymazat