Ty nejlepší SNÍDANĚ (Ep. 5)

Tohle je pátá epizoda těch nejlepších/nejoblíbenějších snídaní, které jsem v minulosti připravila. Není cílem ukázat vám ty nejzdravější, ale ty nejchutnější =) Snad zde načerpáte inspiraci také pro váš stůl!


Zkuste si někdy chlebík posypat kořením. Já použila salátové koření od Vitany a ujedla bych se toho :) (na obrázku bílkovinný chlebík, lučina, šunka, plátky okurky a koření)

 

 Vločková kaše s chia připravovaná přes noc. Se skořicí, banánem a pekanovými ořechy. 

 

Řecký jogurt Milko 0%, skořice, lžička proteinu, poklást banány, vlašskými ořechy, ovesnými vločkami a zalít lžící medu. 

 

Vločková kaše, přimíchala jsem mleté lněné semínko a mleté mandle, použila blumy, kiwi a arašídové máslo.


Dva knackebroty s lučinou, debrecínkou a zeleninou. K tomu půlka pomeranče.


Low-carb koláč, půlka večerního low-carb pečiva s lučinou, zeleninou a sýrem.



Bílý jogurt, snídaňová směs od Iswari, mandle, Dream Cream od LifeFood, fík


Večerní pečivo, volské oko s bylinkami. šunka a broskev.


Šunka, volské oko na kokosovém oleji, mandarinka, plátek proteinového chleba.


Vezměte celozrnnou bagetku, fit chléb nebo večerní pečivo, trochu ji opečte v troubě, naneste vrstvu žervé nebo Lučiny, dejte na to měsíček červeného grepu (pouze dužinu) a lehce zakapejte medem.

 

Komentáře