Fitko II: Summer Cardio Workout

neděle, července 30, 2017

Dnes mám pro mírně pokročilé až pokročilé tento krátký workout. Zvládnete do 12 minut? :-)
Můj čas: 11:51

Jde o skvělé kardio, pokud nemáte dostatek času a přitom se chcete zapotit.

One Arm Burpee je docela technicky náročný cvik, u kterého jde o maximální kontrolu nad tělem.
Pokud nezvládnete, můžete nahradit klasickým angličákem.

Side Hops in Plank vám pěkně rozpumpuje srdíčko a zapojíte i břišáčky (videonávod).

Jump Lunges jsou občas zatracované, ale výborný na nožky! (videonávod)

Front Kicks (alt.) je prima jak na udržení rovnováhy, tak vám také pěkně rozpumpuje krev.
Představte si, že máte někoho před sebou a chcete jej "odstrčit" celým chodidlem. Nekopeme
celou nohou, ale nejdříve pokrčíme nohu v koleni zhruba ve výši pasu a až pak vykopnete.
Kopy vpřed střídáme a udržujeme tempo. (videonávod).

Side Crunch je cvik, který se dá dělat mnoha způsoby, já bych po vás chtěla tento (videonávod).

U skoků přes švihadlo "basic" znamená snožmo, "high knees" určitě znáte, jde o "běh na místě" :-)

Ať se vám trénink líbí!




Nenesu odpovědnost za zranění či úrazy způsobené doma, ve fitness centrech či kdekoli jinde. Každý cvičí s vlastním úsudkem ohledně svého zdraví a zdatnosti, nejsem rovněž odpovědna za nesprávné provádění cviků, za nesprávné užívání či manipulaci se sportovním vybavením potřebnými pro tréninky v rámci MT: Fitko.

Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.