Jillian Michaels: kompletní přehled tvorby

by - neděle, srpna 27, 2017


Zde je přehled veškeré tvorby od Jillian Michaels. Na některé záležitosti jsem napsala své recenze, které si můžete přečíst buďto na mém blogu nebo v e-knize Vše o Jillian Michaels


DVD programy

    
Killer Cardio (9. září, 2017)
10 Minute Body 2nd Edition (7. března 2017)
Tone & Shred (29. prosince 2016)
10 Minute Body (23. srpna 2016)
Hot Body, Healthy Mommy (1. března 2016)

     
Killer Arms & Back (15. září 2015)
Killer Body (3. března 2015)
Body Shred (14. prosince 2014) RECENZE
Beginner Shred (2. září 2014)
One Week Shred (4. března 2014) RECENZE

     
Yoga Inferno (3. září 2013) RECENZE
Hard Body (3. března 2013)
Killer Abs (4. září 2012)
Kickbox Fastfix (Březen, 2012)
Body Revolution (Leden, 2012)

     
Extreme Shed & Shred (Prosinec, 2011)
Killer Buns & Thighs (Září, 2011)
Ripped in 30 (Březen, 2011) RECENZE
Jillian Michaels for Beginners (Prosinec, 2010)
6 Week Six-Pack (Listopad, 2010)

    
Shred-It With Weights (Září, 2010)
Yoga Meltdown (Březen, 2010)
The Biggest Loser: Last Chance Workout (Prosinec, 2009)
No More Trouble Zones (Únor, 2009)
Banish Fat, Boost Metabolism (Únor, 2009) RECENZE

  
30 Day Shred (Březen, 2008) RECENZE
Get Fit & Fab (Prosinec, 2006)
The Biggest Winner (Duben, 2006) RECENZE


Knihy 

      

Yeah, Baby (naplánováno na 16. listopadu 2016)
Slim For Life (Únor, 2013) RECENZE
- vyšlo v češtině jako Vyhrajte boj o štíhlé tělo
Unlimited (Duben, 2011)
- vyšlo v češtině jako Bez hranic
The Master Your Metabolism Cookbook (Duben, 2009)
 - vyšlo v češtině jako Ovládněte svůj metabolismus, kuchařka
Master Your Metabolism (Duben, 2009) RECENZE
 - vyšlo v češtině jako Ovládněte svůj metabolismus 
Making the Cut (Duben, 2007)
- vyšlo v češtině jako Udělejte radikální řez
Winning by Losing (Září, 2005)







E-KNIHY

RECENZE KNIH

RECENZE TRÉNINKOVÝCH PROGRAMŮ
RECEPTY

Mohlo by se ti líbit

9 komentářů

  1. Ahoj Kristínko, tak mám za sebou prvních 10 dnů Jill 30day, začátek byl těžký , všechno mě bolelo a hodně, bylo poznat že rotoped opravdu nestačil.Dneska má za sebou první dva dny z druhé desítky, všechno mě opět bolí, zase jiné svaly,ale věřím, že na konci druhé desítky tobude brnkačka, je to dobrý zápřah a pak si po cvičení od druhé desítky dávám 10km na rotopedu, zhruba tak 22 minut, myslíš že je to vhodné ? dobrý nápad? díky za radu Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jani. Já bych byla opatrná a moc to nepřeháněla. Nezapomeň, že svalstvo roste a sílí hlavně při odpočinku :) 5x týdně cvičit stačí, klidně i s tím rotopedem po silovém tréninku s Jillian (ne před ním). Nechala bych si 2 dny v týdnu volné, ať může tělo regenerovat. Minimálně 1 den určitě. Nic se nemá přehánět :) Vím, že mnoho lidí, co začíná, chce cvičit denně, protože mají strach, že během dne volna něco zmeškají, nebo dokonce přiberou :D Nene, je to blbost. Dnem volna uděláš právě strašně moc práce :) Když cvičíš, tak to svalstvo vlastně narušuješ. Proto je třeba taky odpočívat, aby tělo mělo dostatek prostoru vytvořit si svalová vlákna nová - silnější, pevnější, hezčí :) Takže rotoped po Jillian jo, ale dej si 1-2x v týdnu od veškerého cvičení pauzu :) Hodně štěstí. Jsi moc šikovná :)

      Vymazat
  2. Kristi moc děkuju , takže podle tvých rad bych si měla dát víkend volno , a pokračovat zase přes týden .To by se mi i tak líbilo, nebo aspoň neděli odpočívat. Měj se moc krásně a , když zase něco nebudu vědět obrátím se na tebe, zkušenou cvičitelku. jsem za tvoje rady ráda, pá

    OdpovědětVymazat
  3. . ještě dovětek , nějaký jídelníček pro moji výšku a váhu ? 170/66 to opět váhám, nějakou nízkosacharidou ? nebo od všeho trochu ? zapisovat si do kalorických tabulek?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ne, žádnou nízkosacharidovou dietu. Papkej stejně a uvidíš, zda dojde ke změně. Obvykle stačí změnit jen ten druh pohybu, do začátku určitě stačí ta Jillian. Jez tak, abys aspoň 3-4 hodiny vydržela nemít hlad. Zkrátka do komfortní sytosti. Ani ne moc,abys bya přecpaná, ale ani ne málo. Pokud budeš mít po dvou hodinách hlad, budeš vědět, že jíš málo. Po tom silovém cvičení se ti po pár dnech až týdnech trochu zvýší potřeba jíst víc, ale to je v pořádku. Chce to vnímat, jak tvé tělo reaguje. Dej pozor, ať tvůj talíř nejsou jen samé sacharidy, ale taky by jich tam nemělo být maličko. Svaly ty sacharidy "nasajou". Obzvláště po cvičení :) Večer si dej taky, ale už jen mírně. Přes den klidně ať sacharidy tvoří tak 40% jídelníčku/talíře. Nemusíš nic zapisovat, může se ti to zprotivit. Měř se a uvidíš, že po tělo každou chvíli začne pozitivně reagovat. Já jsem první změny viděla sama už po 14 dnech s Jillian. U tebe to může být klidně později, ale to neznamená, že to je špatně, každé tělo se přizpůsobuje jinak. Někdo první změny vidí i po týdnu. Někdo třeba po 2 měsících. Chce to setrvat. Každým dnem to tělo v podstatě přesvědčuješ o té změně :) A ona jednou půjde vidět a pak to chyne pěkný sešup :) Hlavně se nepodvyživuj, jídlo je opravdu důležité. To, co bys našla v přírodě, je do jídleníčku fajn :)

      Vymazat
  4. Ahoj , moc moc díky za rady, budu se jimi řídit, momentálně si připadám hodně těžce po 14 dnech s Jill , chce to asi ten odpočinek,jak jsi psala, ikdyž Jill to má nastaveno v kuse 30dní, tak užívej nadcházejícího léta a dám vědět jak mi to jde,ahoj Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Kristi, musím ti poděkovat za tvoje rady a postřehy, po dvou seriich s Jill konečně pozoruju výsledky, je mi skvěle, cítím se báječně , neunaveně, dnes začínám třetí desítku s Jill , moc se na ni těším , ikdyž jsem tě tak uplně neposlechla a nedávám si pauzu v týdnu , ale říkám si , když to zvládám a už v pohodě tak proč bych měla den vynechat, ale mám to v plánu , to mi věř.Až odcvičím třetí desítku tak začnu volněji , tři dny , den volna a zase tři dny a den volna akorát váhám co začít dál, opět Jill? Zuzka light je masakr, jak jsem se dívala na jedno cvičení , to bych asi nedala , přece jen už nejsem tak ohebná jako ve dvaceti. Takže opět jdu s prosbou o radu jak dál. Přeju ti krásné slunečné dny v pohodě a v klidu s rodinkou.Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Kristi, tak mám odcvičeno Jill 30day , ted jsem spekulovala jak pokračovat dál, dívala jsem se všude možně po netu a narazila jsem na HIIT a taky na Tabatu.Jelikož se nechci vzdát rotopedu tak jsem nakonec došla k závěru že budu cvičit HIIT na rotopedu , ne každý den, tak obden a neděle budu mít leháro, občas to proložím tabatou.
    Moje výsledky po 30 dnech s Jill ? Na váze to nepoznám ale je pravda , že břišní svaly už jsou mi pomalu vidět a ta celulitida na břiše postupně ubývá, v pase mám taky míň než jsem měla, opticky jsem zeštíhlela, poznám to i na oblečení ,ale jak říkám , váha zůstala stejná, neli větší.
    Měj se moc krásně a když tak mi napiš jestli jsem se ozhodla správně s tím HIItem na rotopedu ( 20minut cvičím v kardio zoně a pak 10 minut cvičím 30s nadoraz ,minutu volně, a tak dokola celkově deset minut a pak pokračuju ještě asi tak 15-20 minut kardio na rotopedu . s tím, že se budu jistě zlepšovat a zkracovat čas odpočinku u HIITu ,)

    Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj. Tenhle prehled o Jillian dvd je super! Nikde jinde jsem to nenasla tak pekne. Dekuji :) Myslim ze ma zase neco noveho - Lift and Shred :) Darmička

    OdpovědětVymazat

Poslední komentáře