Iron Series Journey | FINALE

 Je konec! Dnes byl poslední trénink v sérii a já nemůžu být šťastnější. Poslední trénink brutálně odskákaly tricepsy, ani si nepamatuji, kdy naposledy jsem je tak vyčerpala. Ale tohle je jen takový poznatek z dnešního tréninku, který ani není podstatný. Podstatné je, kam až jsem se dostala. 

Je mi smutno, že už je konec. Ale těšila jsem se na to, co Caroline připraví na konec posledního tréninku. Vždy to jsou konfety, balonky, ale tentokrát to vypadalo, že se snad žádné velké věci dít nebudou. Ale nakonec z toho bylo to nejkrásnější a nejdojemnější rozloučení vůbec! 

Když skončil poslední cvik, byla jsem zvědavá, zda opravdu nic slavnostního nebude. Zdálo se mi, že Caroline během posledních minutek měla někoho v pokoji a gestikulovala očima a úsměvem. A pak, když skončil poslední cvik, přispěchalo na obrazovku  štěně jezevčíka a ještě Winston, kterého známe od Caroline již z dřívějška. Začali jsme doma úplně šílet, protože děti to prožívaly se mnou =))) Jsou tam pejsci!!! Pejsci tam jsou!!! Panebože!!!! Naprosto dokonalé! Jen jsem stála před obrazovkou a nechala si úplně ujít celý strečink =)

A mně po tom všem došlo, že nějaké "suma sumárum" za posledních 6 týdnů je úplně zbytečné. Protože to celé nebylo o tom, zda se nám zakulatí zadek, zvětší bicepsy nebo zda naše stehna budou štíhlejší. Bylo to o tom, že změny na těle jsou pěkné, ale to nejpodstatnější zůstává uvnitř nás všech. Láska! Láska, kterou dáváme. Láska, kterou od našich nejbližších dostáváme!

Nicméně, alespoň minimální poznatky z celého programu? Náročnost tréninku hodně ovlivňují váhy činek. Je dobré mít u sebe více činek různých vah: tam, kde se nedá zvládnout cvik s činkou ve dvou či třech kolech, je dobrý na druhé kolo ubrat, případně se ve třetím vrátit zpět k váze prvního kola. Musím říci, že jsem hodně střídala váhu, zkoušela, kde zvládnu 4kg do ruky, kde 6 kg, ke konci jsem již potřebovala 9 a 12 kg činky a u některých cviků jsem potřebovala i 15 kg do jedné ruky. Ani nemusím zmiňovat, že čím více se série blížila ke konci, tím více jsem přemýšlela, že musím investovat do nakládacích činek, abych z toho, co už dokážu, vytřískala maximum.

Největší změny jsem zaznamenala v rukách - paže, ramena, tricepsy, bicepsy, zcela viditelně dostal zabrat zadek. Změna je dokonalá. Hned po zadečku bych vybrala záda, následně břicho a nohy. Zde vidím změnu, ale jen takovou příjemnou. Mírnou. Za to ruce a zadek je změnově pecka! Mohu s naprostou jistotou říct, že nikdy předtím jsem takové ruce neměla. Ani ve snu!

Dále: vzhledem k tomu, že jde o 30 minutové tréninky, které ve finále dají necelých 40 minut (i s protahováním na závěr), jde o čas, který si dle mého názoru najde každý. Já mám program opravdu nabitý, ale doma si museli zvyknout na to, že mám 5x do týdne svou hodinu času jen pro sebe a nejel přes to vlak. Jako výhodu vidím v tom, že v tréninkovém plánu je sobota volný den, takže se člověk nemusí cítit špatně, že ten den necvičí a může odpočívat nebo jet na výlet =)

Na závěr: strašně ráda bych viděla, co pod vším tím tukem skutečně mám, abych byla upřímná =D Ale nebyla jsem vůbec důsledná v jídle a vlastně jsem to ani nijak nechtěla, dnes ale vidím a cítím, že to byla škoda. A tak, až přijde nový program, tak se do toho pustím opravdu zodpovědně. Vím, že to bude udržitelné jen dočasně a po programu zvolním, ale ráda bych viděla a vyzkoušela, co dokážu =) A já vím, že to ve mně je. Jen se hecnout. =)

Program Iron Series hodnotím jednoznačně 100%. Nikdy jsem necvičila nic tak propracovanýho, smysluplnýho a ucelenýho. Odcvičila jsem spoustu programů, které jsem milovala a nedala na ně dopustit, ale Iron Series je připraveno s naprostou vážností a precizností. U Caroline si můžete být jisti, že každý jednotlivý workout je nastaven tak, abyste mohli každý den řict: "Dnes to byl kvalitní trénink, i když byl zadarmo."

Pusťte se do toho. Nebudete litovat! =)

Kristina


0 komentářů

Děkuji za komentář :-)