Z mého stolu (33): září 2016

by - pátek, září 30, 2016

Nevím, jak to vnímáte vy, ale po asi dvou měsících hlídání kalorií a makroživin mne přestalo bavit takto žít. Neustále myslet na to, jak ta jídla poskládat. Nemohu popřít, že s mobilní aplikací se to může stát zálibou a člověka to na chvíli i baví. Ale... přesně jak píšu. Je to na chvíli. 

Po této době jsem zjistila, že mi to nevyhovuje. Den co den hlídat gramáže. Přece, každý den je pro mne jiný. Jinak zátěžově nalajnovaný, ať už fyzicky nebo psychicky. Jeden den člověku stáčí k jídlu málo, druhý den mu pořád kručí v žaludku. A tak jsem se rozhodla, že si tyhle signály těla nebudu upírat a budu se řídit tím, co mi říká. 

Takže můj jídelníček vypadá asi takto ツ

- někdy jím třikrát za den, někdy pětkrát
- někdy mám sladkou snídani, někdy slanou, jindy žádnou
- někdy večeřím naposledy v šest, jindy třeba i v deset
- řídím se svými chutěmi a neřídím se žádným jídelníčkem
- nejím jak kretén, ale jako vybírám co nejvíce zdravě
- a když už jím nezdravě, nedělám z toho každodenní zvyk
- respektuji pocit hladu, nejím, když hlad nemám, na co?
- všeho s mírou, jím do komfortní sytosti, ne do přecpání

Je ohromně osvobozující chovat se k sobě jako člověk. A ne jako stroj, který jede podle nějakého jídelního řádu. A zda mi to v něčem neškodí? ツ Právě naopak ツ Poslouchat instinkty a naslouchat potřebám svého těla je to nejsnadnější, co může člověk udělat. A přesto tak funkční. 💕

Kristina

LOW CARB - bezkalorické nudle od Perfect Dish, římský sálat, kuřecí nudličky na kari a zázvoru, červená cibulka , mrkev a broskev.
LOW CARB - proteinové chlebíčky (z Billy od Penam) s lučinou, šunkou, zeleninou, jablko (asi dvě hodiny potom)
LOW CARB - Skyr "jogurt" (pěkně hnusnej), hruška, arašídy, kakao, chia, kokosový olej
Low Carb Bounty tyčinky.
Co dům dal - trocha těstovin, zelenina, maso a lžíce kvalitní majonezy. Výborný!
Pekla jsem poprvé, protože přítel chce medovník k narozeninám a padla rada, vyzkoušet jej dřív, abych vychatala mouchy. Konečně měl v něčem pravdu, takže mouchy nalezeny a budu dělat znovu před listopadovými narozeninami :)
LOW CARB Tohle jsem si vybrala v tureckém fast-foodu. Spousta zeleniny, jogurtová zálivka, maso a trocha sýra.

LOW CARB večerní pečivo Kaufland, trochu másla, římský salát, rajče, vejce
Přiznám se, vůbec nevím co to je :D Jsou tam vločky určitě, kakao, jogurt, fíky a dál netuším :P
recept inspirován blogem Cooking with Šůša





špagety Perfect Dish mám z Biosfera.cz









recept na směs najdete u mne na blogu






Mohlo by se ti líbit

6 komentářů

  1. Tenhle článek mi opravdu psychicky velmi pomohl. Dekuji.

    OdpovědětVymazat
  2. Krása. Nějaký typ na dobrou borůvkovou marmeládu? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kristi, hezký a inspirativní článek. Máš to v hlavě hezky srovnané :-)
    http://radinsen.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Všechny jídla vypadají velice lákavě.

    OdpovědětVymazat
  5. Miluju ty tvoje fotky jídel, fakt že jo :D :D a ten přístup je fajn. Někdy bych chtěla přechytračit psychiku a taky s ním začít. Ale hlavou se mi míhají otázky jako "co když nebudu mít celý den hlad (což se mi někdy stává) a tak :D :D Co ty kalorie, co "musím" denně sníst a tak.. víš co.. :D :D

    OdpovědětVymazat
  6. Máš recht. Naprostý souhlas! A jak je člověku hned líp, co? Ono to asi přichází i s věkem....

    OdpovědětVymazat

Poslední komentáře