Moje tělo: online koučink - den 2 (Co může bránit hubnutí?)

pondělí, ledna 02, 2017

Vítám tě u druhého dne motivačního koučinku s mojí knížkou Moje tělo: koučink :-) Máš připravený foťák a metr na měření tvých centimetrů? Pokud ano, pusť se do měření a focení. Své fotky si uschovej pro svou vlastní potřebu (nebo mi je pošli na email kris.cechova@gmail.com - pokud bys ráda nad sebou kontrolu někoho zpovzdálí :) ), naměřené centimetry vepiš do tabulky na stránce 109 a dnes bude také první den, kdy si budeš skutečně hlídat vše, co vložíš do pusy. Piš si do knihy v sekci pro zápisky svou dnešní snídani, oběd, večeři a svačinky. Nemusíš počítat kalorie, pokud nechceš, ale soustřeď se plně na vhodné potraviny. Jejich seznam je také v knize. 

A samozřejmě nezapomeň ani na ostatní políčka pro Den 1. Všechno se počítá. Každá pozitivní změna!!!

A teď se už mrkni na video, prostuduj dnešní příspěvek a uvidíme se zase zítra :)



***

Tip na recept pro dnešní den:
Ve videu mluvím o nezdravosti běžných müsli tyčinek. Mrkni se zde na můj recept, kde si můžeš udělat tyčinky podle sebe, zdravé a každou z nich si bez výčitek dát místo svačinky například :)


Úkol pro dnešní den:
v knize máš spoustu tipů na trenéry (str. 40), se kterými můžeš začít, stejně tak i na programy, které tě určitou dobu provedou tréninky. Nechám však na tobě finální rozhodnutí ve výběru. Na YouTube je koučů opravdu dost, čili si můžeš vybrat dle vlastního uvážení. Klíčová kombinace slov pro výběr: beginner, bodyweight, HIIT, cardio, stretch, tone

Pokud jsi se rozhodla, že namísto domácího cvičení vložíš své naděje do trenéra ve fitness centru, dobře. Pak vezmi ale dnes telefon a objednej se na první trénink :)

Výzva pro dnešní den:
dnes je první den, kdy po tobě chci, aby sis zacvičila, šla si zaběhat, vyhledávala pohyb, kdekoli můžeš. Nejezdi výtahem, auto parkuj záměrně dál než obvykle, pokud jezdíš do práce, do obchodu... hýbej se. Je jedno, zda si odcvičíš jógu, nebo si najdeš krátký kardio trénink, ufděláš si rychlou procházku - výběr je čistě na tobě. Moje rada zní, nic pro začátek nepřehánět.Postupně se k náročným tréninkům dopracuješ. Dnešní druhý úkol je věnovat zvolenému pohybu 15-25 minut. A pak každý další den :) Prostuduj znovu část lekce Jak si rozvrhnout tréninky (str. 38) kde máš návrh, jak by tvůj tréninkový týden mohl vypadat.

Malá lekce o potravinách :-)
Z připravované e-knihy



8 komentářů:

  1. Kristinko, mě nejde spustit video, píše to toto video je soukromé. Jinak díky moc za to co děláš. Pevně doufám, že je toto můj už úplně poslední začátek-víc dětí už opravdu nee :-). Malej bude mít v pátek 3 měsíce tak začínám, jdu z obrovské váhy, tak jsem sama zvědavá kam se to povede s mojí hlavou dotáhnout :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Kristy, ani mně nejde video spustit, ukazuje to stejné co EWE-"toto video je soukromé".

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky, také mi ukazuje - soukromé. :-( Jdu vyzkoušet tyčinky. Nemám tolik ingrediencí jako Ty, ale neva, základ mám. ;-) Neznám jablečnou vlákninu, prosím, kde kupuješ? Moc Ti děkuji za rady a hlavně za Tvůj čas! D. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, ono to můžete tu směs namíchat z čehokoli :) ať se podaří :)

      Vymazat
    2. a tu jablečnou vlákninu jsem sehnala u nás ve zdravé výživě, ale jsem si jistá, že ji budou mít i na internetu tam, kde se zdravé věci prodávají. Třeba CountryLife ji má https://www.countrylife.cz/vlaknina-jablecna-250-g-country-life.

      Vymazat
  4. děvčátka, už to běží, pro mne překvapení, že to nešlo, mělo to být nastaveno správně, ale technika mne zradila zřejmě :D tak už je to ok :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak a müsli tycinky se mi pecou. Dekuju za inspiraci, uz ted jen z te vune mam radost.Sice jsem si to lehce upravila, protoze jsem nemela uplne vsechny stejne suroviny, ale verim ze budou dobre. A az se dopecou jdu cvicit :) Krasny den vsem. Peta

    OdpovědětVymazat
  6. ...z připravované e-knihy?😍... už se nemůžu dočkat 💗

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.