Moje tělo: online koučink - den 25 (Správný poměr makroživin)


Zdravím vás všechny, zbývá nám už jen týden do konce prvního měsíce. Dnešním tématem ve videu
pro dnešní den, je opět jedna z vašich otázek a tou je rozdělení makroživin ve stravě. Ano, sice jsem
 tenhle koučink adresovala a věnovala celý začátečníkům, ale jde vidět, že někteří z vás jsou
odvážnější a chtějí vědět víc :)

Z knihy už víte, co to makroživiny jsou. Tedy sacharidy, bílkoviny a tuky. Příjem každé z těchto
makroživin ve stravě je strašně důležitý. Pokud nám kdysi říkali, že jedině strava na nízkých tucích
vyřeší náš problém s nadbytečnými kily, můžete sami zhodnotit, jak jsme dopadli. Méně tuků ve
 stravě nám vnutilo myšlenku, že jsou vlastně sacharidy naprosto v pohodě a málo nebezpečné. Ale
právě díky nim, jejich nadbytku, je v mnoha státech této země problém s obezitou. Vymklo se nám
to z rukou. Spousta sacharidů (s nimi tedy i cukrů) vytvářejí v našem těle neutuchající kolotoč chuti
 po dalších cukrech... a tedy ve výsledku nadměrného množství kalorií navíc. Samotné makroživiny
 nemohou za naše přibírání, ale nesprávný poměr už nám v těle může udělat pěknej guláš. A aby
to všechno bylo tak krásně nesnadné, tak ještě navíc každej z nás ten poměr živin potřebuje úplně
jiný. Každý z nás je nastavený krapet jinak i od přírody a rozdílným tempem tyto makroživiny
metabolizuje. Je tedy jasné, že jeden jediný vzorec nebo číslo, není možné uvést.



Vždy však existuje možnost, od jakého poměru se odpíchnout.
Více pro vás v dnešním videu :)

Share on Google Plus

♡ Kristina Cechova

    Komentáře čtenářů
    Facebook komentáře

0 komentářů :

Okomentovat