Moje tělo: online koučink - den 25 (Správný poměr makroživin)

středa, ledna 25, 2017

Zdravím vás všechny, zbývá nám už jen týden do konce prvního měsíce. Dnešním tématem ve videu
pro dnešní den, je opět jedna z vašich otázek a tou je rozdělení makroživin ve stravě. Ano, sice jsem
 tenhle koučink adresovala a věnovala celý začátečníkům, ale jde vidět, že někteří z vás jsou
odvážnější a chtějí vědět víc :)

Z knihy už víte, co to makroživiny jsou. Tedy sacharidy, bílkoviny a tuky. Příjem každé z těchto
makroživin ve stravě je strašně důležitý. Pokud nám kdysi říkali, že jedině strava na nízkých tucích
vyřeší náš problém s nadbytečnými kily, můžete sami zhodnotit, jak jsme dopadli. Méně tuků ve
 stravě nám vnutilo myšlenku, že jsou vlastně sacharidy naprosto v pohodě a málo nebezpečné. Ale
právě díky nim, jejich nadbytku, je v mnoha státech této země problém s obezitou. Vymklo se nám
to z rukou. Spousta sacharidů (s nimi tedy i cukrů) vytvářejí v našem těle neutuchající kolotoč chuti
 po dalších cukrech... a tedy ve výsledku nadměrného množství kalorií navíc. Samotné makroživiny
 nemohou za naše přibírání, ale nesprávný poměr už nám v těle může udělat pěknej guláš. A aby
to všechno bylo tak krásně nesnadné, tak ještě navíc každej z nás ten poměr živin potřebuje úplně
jiný. Každý z nás je nastavený krapet jinak i od přírody a rozdílným tempem tyto makroživiny
metabolizuje. Je tedy jasné, že jeden jediný vzorec nebo číslo, není možné uvést.



Vždy však existuje možnost, od jakého poměru se odpíchnout.
Více pro vás v dnešním videu :)

Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.