Z mého stolu (35): leden/únor 2017

by - úterý, února 28, 2017

Sbírka fotek jídel, které jsem nafotila v průběhu ledna a února 2017 jako inspiraci do jídelníčku. Berte moje fotky pouze jako možnost toho, jak by vaše stravování mohlo vypadat. Každý máme jiné potřeby, každý z nás na skladbu jídel i na množství reaguje rozdílně. Proto tohle skutečně neberte jako návod, ale jako nápad pro tvoření vlastního stolu :-)

K.


Zkuste si někdy chlebík posypat kořením. Já použila salátové koření od Vitany a ujedla bych se
toho :) (na obrázku bílkovinný chlebík, lučina, šunka, plátky okurky a koření)



Vezměte celozrnnou bagetku, trochu ji opečte v troubě, nebo stačí jeden fit chléb, večerní pečivo, ty nemusíte péct :) Naneste vrstvu žervé nebo Lučiny, dejte na to měsíček červeného grepu (pouze dužinu) a lehce zakapejte medem.



Libové vepřové plátky osmažené na řepkovém oleji. Koření jsem použila: sladkou mletou papriku, kari, mletý kmín, sůl, směs grilované zeleniny. Na talíř rozprostřete mix salátu. Na zeleninu naběračku brambor a plátky masa. Zakapeme čajovou lžičkou oleje.



Klasická poctivá čočková polévka s trochou pečiva. Recept je zde.



Ráda vařím nová jídla, ale upřímně, nejčastěji sáhnu po tradici, kterou nemůžete nic pokazit.
Na špenátu s bramborem a vajíčkem není nic špatného, naopak :) 2 volská oka, brambory, špenát
(s máslem, mlékem, česnekem, solí).


Jistá rychlovka, která zasytí na delší dobu, u mne to tak bylo. Řecký jogurt Milko 0%, skořice, lžička proteinu, poklást banány, vlašskými ořechy, ovesnými vločkami a zalít lžící medu. :)


Řecký jogurt Milko 5%, smíchat se lžičkou medu, zasypat skořicí, drobné ovoce
a dvě lžíce domácího mandlového másla.


Palačinka ze dvou vajíček, jednoho banánu, lžičky kokosového oleje a trošky proteinu (příchuť jahoda/bílá čokoláda), topping neslazená šlehačka, lžička arašídového másla, neslazené kakao, kiwi, mango.


Opět rychlá a nenáročná večeře. Na lžíci oleje osmahneme hříbky, zalijeme vajíčkem, osolíme, zasypeme mletým kmínem a natí z jarní cibulky. Přiklopit, ať se vajíčka "zatáhnou". 


Jednoduchá lehká večeře. Tuňák s bylinkami, light mozzarella, rajče, okurka, paprika.



Směs zeleniny a kuřecího maska. Maso děláno na kurkumě, kari a červené paprice.

Oběd: rýžové rolky plněné kuřecím masem, mrkví a jablky.
Oběd: rýžové nudle s vepřovým masem.
Oběd: mexické fazole, bude recept
Večeře: čočka na kari, volské oko, mrkev
Snídaně: vaječná snídaňová pánev.
Oběd: pečený hermelín.
Snídaně: rybí pomazánka.
Svačina, snídaně: low-carb mrkvovo-ořechový řez, snad dohledám recept, byl výborný

Mohlo by se ti líbit

2 komentářů

Poslední komentáře